Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Arex_x

Så ... Hva synes vi om ROHOS

Recommended Posts

Sitter å tenker på om jeg skal kjøpe dette, med engang...

Har egentlig lest nada niks om det.. Så er litt usikker:p

One step forward, two steps back.

Etter den siste updaten som kom istad, krasjer spillet under oppstart :lol:

De burde heller utsatt spillet ihvertfall i 1 måned til, så kunne vi heller kost oss med betaen imens.

Flott spill, god underholdning selv om Jackal.no sine random skudd med tanks kommer overraskende! :lol:

Fyfaen for et drittspill jeg har blitt lurt til å kjøpe.... 20 min etter jeg kjøper det så krasjer sjiten? GG!

er visst en del som sliter etter siste oppdatering ja. Regner dog med at TWI er på saken. Trur du ikke vil angre på det så snart du får spillt det et par timer hvertfall!

Blæh kjeder meg :S og vil ikke spille noe annet imens jeg venter på fix.

krøll med siste update ja !

A small update was just released that fixes a crash while accessing the server browser. Server do not need to be updated for this update, it is client side only

foumet flommer over av folk som har problemer her.. så blir vel fikset fort :lol:

We are rolling the patch back out. It appears that on some machines it causes a new issue.

Tripwire studios at 0:22 lol

Flott spill, god underholdning selv om Jackal.no sine random skudd med tanks kommer overraskende! :lol:

hahaha Ja den var helt random. skulle bare sjekke om det var noe borti der :lol:

Fyfaen for et drittspill jeg har blitt lurt til å kjøpe.... 20 min etter jeg kjøper det så krasjer sjiten? GG!

Fnis, du har for all del ikke noen grunn til å være fornøyd over det du opplever, men lollet av postene dine likevel. :lol:

Trøst deg med at Tripwire er sykt aktive med å patche spillet, så de mest kritiske tingene kan du ha et godt håp om at de fikser i løpet av veldig kort tid.

Mye unikt gameplay i spillet her asså.

Går inn i et hus og tenker overhodet det ikke er noen fiender der, men hører masse tysk snakking i etasjen over meg. Joda er det to luringer der som jeg klarer å ta ut kun ved hjelp av lyden :lol:

Ellers hadde jeg nettopp en herlig sniper opplevelse likt enemy at the gates. Er på det kartet der det er togskinner og ei stor bru. Jeg ser det ligger 2stk der, han ene var død men han andre var sniper som lå der i nærmest totalt stealth rett ved siden av det døde liket. Omtrent umulig å se han var i live. Jeg skyter på det døde liket og han finner ut min posisjon. DEAD

Sniping er virkelig gøy i dette spillet :lol: og det kan jo ikke bli mer bolt action enn det der! :lol: manual bolting ftw!

Nja Tanks mappene kunne jeg vært foruten egentlig. Kartene er veldig generiske og 99% vet ikke hva dem skal gjøre :lol:

Fantastisk artig igår på bf.no #1. Sjelden jeg spiller til halv 3 på natta.

begynner å få mer taket på tanksene etter å ha spillt litt i singleplayer. Blir artig når det kommer flere svære brett. Trur det er noe av det første som kommer av custombrett pga at det nok er lettere å lage enn bybrett med mange bygninger osv.

Jeg digger det...

Fikk spillt med teamplay med gutta på VT i går for første gang og DA BLE DET MORSOMT!

En rå opplevelse var på PavlovsHouse som tyskere.

Vi hadde sneket oss ned langs høyreflanken og bakgatene og var på vei å krysse over den ene gata krypende i skyttergraven.

Og så kom russertanksen kjørende rett over skyttergraven med oss nedi. Hørte bare ett faens bråk, risting, ett sykt smell i det han brant av ett skudd. Skjermen blir helt grå, fyren roper på hjelp og greier mens vi sitter på 20 cm avstand og nistirrer på beltene med 30-40 tonn tanks over hodet.

Heldigvis gikk det bra :lol:

er egentlig sykt lei av at alle ser bedre en meg. Uansett kor eg stiller meg og ser over en kant så pang headshot, ser selv aldri en levende sjel. Og det faktum at ingen vil være russer

er egentlig sykt lei av at alle ser bedre en meg. Uansett kor eg stiller meg og ser over en kant så pang headshot, ser selv aldri en levende sjel. Og det faktum at ingen vil være russer

Har du forsøkt å holde inne sprinteknappen mens du har jernkorset oppe?

Som SMG og MG får du en ekstra zoom da utenom den du får for å ha oppe kun jernkorset når du sikter.

Hjelper betraktelig på å se folk :lol:

Jeg ble lei av og være tysker. Så skal pina dø meg være russer alle neste gangene jeg spiller multi. og drikke vodka.

Har du forsøkt å holde inne sprinteknappen mens du har jernkorset oppe?

Som SMG og MG får du en ekstra zoom da utenom den du får for å ha oppe kun jernkorset når du sikter.

Hjelper betraktelig på å se folk :lol:

:lol: Her så jeg for meg at du hadde funnet en funksjon jeg ikke hadde oppdaget enda, men skjønte du mente siktet :lol:

*vifter med medaljen sin*