Sign in to follow this  
Entreri

Forslag til LAN-spill

Recommended Posts

Kjære venner hear me out.

som jeg har skjønt det så kommer det til å være en ræva linje ut, slik at det må settes opp LAN servere. Siden det er lite eller ingen spill lengere som er rene PC spill og trenger internett for å spille så vil jeg IGJEN anbefale alle å kjøre Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad.

RO2 er et dedikert PC spill. Utviklerne har gått back to basic og gir oss muligheten til å sette opp egne LAN servere, som i gamle CS ' /> Spillet blir lansert idag. Sjekk ut lanseringsvideoen som er fantastisk.

Spørsmålet blir jo egentlig hvilken linje vi har ut. RO2 er den eneste FPS shooteren som er ny på markedet med LAN muligheter om jeg ikke tar helt feil.

Kjøp her: [url=http://store.steampowered.com/app/35450/'>http://store.steampowered.com/app/35450/

Kjære venner hear me out.

som jeg har skjønt det så kommer det til å være en ræva linje ut, slik at det må settes opp LAN servere. Siden det er lite eller ingen spill lengere som er rene PC spill og trenger internett for å spille så vil jeg IGJEN anbefale alle å kjøre Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad.

RO2 er et dedikert PC spill. Utviklerne har gått back to basic og gir oss muligheten til å sette opp egne LAN servere, som i gamle CS ' /> Spillet blir lansert idag. Sjekk ut lanseringsvideoen som er fantastisk.

Spørsmålet blir jo egentlig hvilken linje vi har ut. RO2 er den eneste FPS shooteren som er ny på markedet med LAN muligheter om jeg ikke tar helt feil.

Kjøp her: [url=http://store.steampowered.com/app/35450/'>http://store.steampowered.com/app/35450/

L4D 2, Flatout 2, OpenTTD, BF1942 og Mindcraft kan det settes opp en lokal server på. de 2 andre spillene som er nevnt her kjenner jeg ikke til. Det er ikke noe som gir RO2 ett forsprang her :)

Quake, FarCry, CoD 2, Trackmania 2, Alexander, BF 1942, Halo: CE, AoE 2, Killing Floor, L4D, Serious Sam 3, Flatout.

Vel her er min lille LAN liste :)

L4D 1-2

Diablo 2, treren kommer snart vettu ;)

Age of empire 2

GTA San Andreas

BF2

BC2

Counterstrike source

SWAT 4

Minecraft

Open TTD

Black ops Zombie Mod?

Battlefield 1942 og Desert Combat <3

RISK 2, ekte chille spill!

Farcry

Quake

Trackmania

Dead Island?

Alien Swarm

Disse jeg kom på i farten, oppdaterer så fort jeg kommer på noe mere :tafse:

Her var det mange bra forslag.

MEn med tanke på at det er endel FPS her så tenkte jeg å foreslå de ultimate LAN spillene of all time!

Dog joystiks er en fordel(og påkrevd omejg ikke husker helt feil i et av dem).

- IL2, andre verdenskrig. dogfight spill råkult på lan, for ikke å snakke om muligheten til å kjøre eksperimentelle fly.

- Klassikeren X-wing vs. Tie Fighter. Et fint gammelt spill uten kompibeskyttelse, krever joystick(mener jeg å huske), høy nerdefaktor og gleden av å være back in space.

Dog flatout sopillene er jo heller ikke å fnyse av.

Men uansett blir det meget morro, og sikkert mer en nok spilling.

MvH

Sjur

BTW.

Jeg vurderer å ta med 360'n med godspillet "dangerous hunts 2011" samt "geværet". Fin vennelig konkurranse i arcade mode. Dog er man da avhengig av en skjerm av noe slag.(om folk ønsker slikt da. Kan sikkert se om jeg klarer å grave opp en "premie" el. også.

FlatOut2 :lol:

Ja kanskje like greit å ta med seg en flaske whisky, PS3 og et bra spill

Konsoll FPS Aim er fy fy!

FlatOut2 :lol:
Ja kanskje like greit å ta med seg en flaske whisky, PS3 og et bra spill

Konsoll FPS Aim er fy fy!

Ja, flaut!

Hummm...

SPace MArine! bør vel og muligens funke. Trur det kan være grisefett med tett samamrbeid mot et annet lan-lag. om folk tør å bevise sine nerdegener da :lol:

Spill som ikke er aktuelle: Spill der omgangene er veldig lange og folk blir permanent slått ut (ingen respawn) - og man dermed må sitte å glo en halvtime time på at andre skal spille seg ferdige med omgangen. Permban fra Vlan er en god straff for slike forslag. Alternativt en halvtime musikk-tortur i kjerra til Orion!!

Har en gammel slager i tankegangen, hvis noen har spilt og/eller husker KKND2 Krossfire?

Sykeste spillet EU etter min mening, synd det er så vanskelig å få tak i nå til dags, eller så hadde det vært et sinnsykt morsomt LAN-spill. :lol:

Jeg boikotter alt av fiske og bilspill, ellers er jeg med på det meste :lol:

Jo, men vi har jo sett hva du spiller til vanlig, så selv fiskespill blir jo dritgøy i forhold!