Fable 7 Report post Posted September 10, 2011 Etter å ha polert bilen til KremIT og dressa meg opp og dansa for PotShot så har jeg fått igjennom Sc2 compo. Formatet blir 1v1. Jeg regner med det blir double elimination (du kan tape 1 gang og fortsatte komme til finalen). Mappool blir fastsatt av meg. Jeg setter opp hvilke maps som skal spilles. Mest sannsynlig blir det best of 3 hvor av taper velger map nr 2 og evnt. 3 utifra mappool. Jeg vil poste helt sikkert hva formatet blir og tider så fort jeg vet hvor mange som er interessert i SC2 og hvordan det passer med andre kompoer. Hvem er interessert? Quote Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted September 10, 2011 Oooooohhhhh, nå angrer jeg på at jeg ikke meldte meg på... Til tross for at jeg for tiden bor i Tromsø Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted September 10, 2011 Jeg taler for fruen! Joiner begge to om kjøkkensjefen lar meg få fri! Quote Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted September 10, 2011 Interessert Zerg4tehwin! Quote Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted September 10, 2011 Hvor store er sjangsene for å kunne bli med i sc2-turneringa uten å være tilstede i Ørje? Finnes det en egen VLAN-kanal i battle.net forresten? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Locx 1 Report post Posted September 12, 2011 Starcraft II hadde vært konge, men hvis vi ikke har nok linje kapasitet der vi er blir det ett problem, da må man starte en søknad nå for å få tilatelse av blizzard osv til å kjøre en LAN server man kobler seg opp mot. litt usikker på alt rundt det men her er linken til tournament registration. http://us.battle.net/en/tournament/form klarte ikke finne infoen om lokal turnering, oppdaterer posten hvis jeg finner. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heffalompen 0 Report post Posted September 12, 2011 Heffalompen er med Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted September 13, 2011 Jeg er med på dette, vi kan jo eventuelt bruke regelsettet som Fredsmeglarn har satt opp får innhouse cupen. sc2-bf.no forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 13, 2011 Jeg er med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjugur 0 Report post Posted September 13, 2011 In Space No one can hear you scream. Unless it's a Marine Battlecry! Oh-Rah! I'm in. (forbredt på juling, men det er verdt det.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted September 14, 2011 Trenger man nett for å kunne spill i lanet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 14, 2011 Ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted September 15, 2011 im in!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fable 7 Report post Posted September 21, 2011 Dette virker lovende! Jeg skal justere formatet etter hvor mange som melder seg på. Det vil bli sendt ut email til alle påmeldte til VLAN om hvilke kompoer de ønsker å delta på. Jeg vil ta beslutningen om formatet når det er i boks. LocX: Stilig saker! Den skal vi ta med oss til neste gang. Denne gangen vil vi kjøre mot Battle.net. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elrond1999 0 Report post Posted September 21, 2011 Litt SC2 kan jeg vel være med på Quote Share this post Link to post Share on other sites