Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fable

Starcraft 2 Compo

Recommended Posts

Etter å ha polert bilen til KremIT og dressa meg opp og dansa for PotShot så har jeg fått igjennom Sc2 compo.

Formatet blir 1v1. Jeg regner med det blir double elimination (du kan tape 1 gang og fortsatte komme til finalen).

Mappool blir fastsatt av meg. Jeg setter opp hvilke maps som skal spilles. Mest sannsynlig blir det best of 3 hvor av taper velger map nr 2 og evnt. 3 utifra mappool.

Jeg vil poste helt sikkert hva formatet blir og tider så fort jeg vet hvor mange som er interessert i SC2 og hvordan det passer med andre kompoer.

Hvem er interessert?

Jeg taler for fruen! Joiner begge to om kjøkkensjefen lar meg få fri!

Hvor store er sjangsene for å kunne bli med i sc2-turneringa uten å være tilstede i Ørje?

Finnes det en egen VLAN-kanal i battle.net forresten?

Starcraft II hadde vært konge, men hvis vi ikke har nok linje kapasitet der vi er blir det ett problem, da må man starte en søknad nå for å få tilatelse av blizzard osv til å kjøre en LAN server man kobler seg opp mot. litt usikker på alt rundt det men her er linken til tournament registration.

http://us.battle.net/en/tournament/form

klarte ikke finne infoen om lokal turnering, oppdaterer posten hvis jeg finner.

Dette virker lovende! :lol:

Jeg skal justere formatet etter hvor mange som melder seg på. Det vil bli sendt ut email til alle påmeldte til VLAN om hvilke kompoer de ønsker å delta på. Jeg vil ta beslutningen om formatet når det er i boks.

LocX: Stilig saker! Den skal vi ta med oss til neste gang. Denne gangen vil vi kjøre mot Battle.net.