Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PotShot::.

Deltagere Vlan 1.1

Recommended Posts

Som bergsprekk sier, er det fullt eller er det fortsatt plasser igjen ? biggrin.png

Er 24, og en kammerat av meg er 22. Begge er voksne mentalt, går dette eller?

Påmelding er stengd, sidan over 70 stk har meldt seg på. No er det fyrstemann til mølla med betaling for plassar. Er nok hakket for seine :/

Det kjem jo an på lokala. Sist gong hadde dei lokaler til 100 (om eg ikkje hugsar feil), men lokala denne gong kan kun huse 50. Det er ikkje lett å få lokaler der ein kan nyte alkohyler, slik eg har forstått det.

Hei.

Jeg meldte meg på og fikk tilbakemelding på at det skulle komme info om betaling senere. Så dro jeg på jakt samme dagen til Sverige. Kom hjem og ser at det er masse stress rundt påmeldingen. Jeg har betalt nå så håper det skulle holde.

Neste gang, karer...NESTE GANG!

Puddis har jobba hardt med penis og så med resultatet.

I mellomtiden har også et husprosjekt meldt sin ankomst.

Burde forresten bytte nick - 20 kg lettere.

Nå begynner lysten på spill å melde seg så jeg satser på v 1.2 eller lignende.

Me sjåast.

Puddis.

Hei.

Jeg meldte meg på og fikk tilbakemelding på at det skulle komme info om betaling senere. Så dro jeg på jakt samme dagen til Sverige. Kom hjem og ser at det er masse stress rundt påmeldingen. Jeg har betalt nå så håper det skulle holde.

Silverstone Må bare få være med

;) Silverstone

Tror han er en av de eldste deltakerne også. Det burde gi hevd på plass :)

Edited by Joks

Håper det er Pei01 som skjuler seg bak PlutoPilot! :)

Stemmer! ' />

Faen... avslørt så tidlig assa? Jeg som hadde tenkte å gli inn undercover med parykk og moustache.. ja ja.. p

Gleder meg sykt.......

Det ville jo uansett vært stas!

Dobbelt fillern *Sparke søppelbøtte* Sukk... Om noen ikke kan dukke opp er jeg mer en gira på plass. PM meg.

Jeg ser det sklir helt ut i forhold til hva vlan var tiltenkt. Nå kan man jo bare senke aldersgrensa til 20 år fordi det er ikke verre enn å få en som er over 25 til å gå godt for en for å få bli med. Blir liksom ikke helt vlan lenger da.. :lol:

Sko heller sett hvor mange voksne som meldte seg på og latt de mellom 20 og 25 få meldt seg på på ledig plass..

Amen..

Hardt liv du. Men andelen av oss under 25 er vel rimelig liten etter det jeg har fått med meg. Ellers, takk for at du hjelper til med at vi føler oss velkommen :lol:

Tror de fleste har fått med seg hva du mener i de foregående innleggene om akkurat det samme, DSH. Alder er ingen garanti for modenhet, jeg drar heller dra på lan med folk som andre på lanet kjenner og går god for, enn at det skal ramle inn tjuvpakk og/eller villmenn med dårlige manerer eller intensjoner.

At folk er over 25 år er ingen garanti for at du får det hyggeligere eller at det blir et bedre lan, og meg bekjent er vi like fulle, barnslige og fulle av sprell som den yngre garde! :lol:

Kun plass til 50!? Går det nedover fra år til år?

Nei. 50 har stort sett vært grensen. Var bare nr 10 - jubileumslanet som hadde 100 plasser (og dessverre lokaler man ikke fikk leie igjen :lol: )

976010.jpeg

PS: Årets Sheriff Shot er under brygging på snegler og barnefingre!

Synd at dere bare har 50 plasser. Har gledet meg til dette helt siden forrige lan, men nå er det ikke plass...

Dere hadde lett kunnet fylt opp et lan med plass til 100, men jeg forstår at det fører til høyere kostnader og mer arbeid.

Håper det blir plass til flere neste gang.

Ja VoksenLAN kunne sikkert vært mye større, men de har ikke lokaler til flere enn 50 denne gangen.

Har også hørt at VoksenLAN aldri skal bli større enn 100 gjester.

Jeg synes det er en passe grense.

Det store problemet til VoksenLAN har vell alltid vært å få tak i egnede lokaler.

Hjelper vell ikke å klage heller tenker jeg. De gjør så godt de kan og jeg synes de er VELDIG flnke.

Koz og klemz

Joks

Shait ... jeg får ikke blitt med likevel :lol: Blitt beordret på vakt ifm med en øvelse :lol: :lol:

Det betyr at en plass blir ledig. Penger og sånt får vi ta siden.