Sign in to follow this  
PotShot::.

Deltagere Vlan 1.1

Recommended Posts

Human er ikke 25 :)

Han er i allefall nærmere 25 enn 12.5 halvt med gooooood margin ;)

Haha, bare 4 år igjen nå, så er jeg myndig for dere også. :tafse:)

Ler du med meg eller av meg? :panic:

Ler alltid med! Etter det jeg har snoket opp så mangler du noen år.... MEN velkommen seinere! :tafse:

Glede seg:)

Tafse tafse - Trønderbarekos-storemanboobslove

Tror jeg skal holde meg unna Sadolf i hvert fall. Virker litt sinna. Har du noe i mot oss barna? ;)

Lover å ikke bråke så veldig. :tafse:

Nah, erru gammal nok til å drekka, er du gammal nok til å pule! :)

Ikke minst har barn under 20 raskere reflekser enn oss drita gamlinger. Det er så flaut å tape for smårollinger som drikker Coka Cola. :innocent:

sieg-fail-400x320.jpg

Når det gjelder Sadolf så er det mye bjeffing men lite biting... Går nok veldig bra!

er dt en siste bestillings dato eller går dt evnt komme og betale til de som styrer på stedet?=)

er dt en siste bestillings dato eller går dt evnt komme og betale til de som styrer på stedet?=)

Hei, dessverre er det kun plass til ca 50.stk, det er over 70 stk påmeldte så det er nå ikke mulighet for å ta inn flere.

Det er lite trolig at 20stk + melder avbud.

Av de som har meldt seg på er det først til mølla prinsippet som gjeler. (De som bet først får delta)

Hei, dessverre er det kun plass til ca 50.stk, det er over 70 stk påmeldte så det er nå ikke mulighet for å ta inn flere.

Det er lite trolig at 20stk + melder avbud.

Av de som har meldt seg på er det først til mølla prinsippet som gjeler. (De som bet først får delta)

åja=( håpa jg kunne fått blitt med i år se,,

men jg forrstår homie=) er dt ik plass til en knert er dt ik plass;P

Tror jeg skal holde meg unna Sadolf i hvert fall. Virker litt sinna. Har du noe i mot oss barna? ;)

Lover å ikke bråke så veldig. :tafse:

Nah, erru gammal nok til å drekka, er du gammal nok til å pule! :)

Ikke minst har barn under 20 raskere reflekser enn oss drita gamlinger. Det er så flaut å tape for smårollinger som drikker Coka Cola. :innocent:

sieg-fail-400x320.jpg

Var det jeg tenkte, du er bare redd for oss unge spreke!

Men betyr det at man automatisk blir en av "gamlingene" når man blir 25? Eller voksen? unsure.png

Gleder meg uansett, da! :tafse:

Men betyr det at man automatisk blir en av "gamlingene" når man blir 25? Eller voksen? ' />

Gleder meg uansett, da! div

Nei... Man holder seg vel sprek til man er ihvertfall 30. Ekte "gamerling" blir man først ved 32 (eller da egentlig 20hex som det skrives på fagspråket)

Kan vi få se en liste over hvem som har betalt slik at vi vet hvem som kommer? Eventuelt lage de med fet skrift? ' />

Som det står så viser listen hvem som har betalt! p

Men betyr det at man automatisk blir en av "gamlingene" når man blir 25? Eller voksen? ' />

Gleder meg uansett, da! div

Nei... Man holder seg vel sprek til man er ihvertfall 30. Ekte "gamerling" blir man først ved 32 (eller da egentlig 20hex som det skrives på fagspråket)

1 år igjen som sprek ungfole mao ;)

synd jeg ikke fikk til dette i tide sad.png

Jeg mener distinkt å huske en telefonsamtale fra en sunnmøring som tilbydte seg å være sugardaddy. Mens noen™ sa at de hadde sendt en epost... Ringer noe av dette en bjelle...?

yes, og jeg takker så meget for muligheten, men det sto til slutt ikke på penger men på dato sad.png

Håper det er Pei01 som skjuler seg bak PlutoPilot! :)

Stemmer! ' />

Faen... avslørt så tidlig assa? Jeg som hadde tenkte å gli inn undercover med parykk og moustache.. ja ja.. p

Gleder meg sykt.......

jaja, får bli med neste gang. Tenkte jeg ikke skulle stjele noens plasser siden jeg tross alt er minderårig, 15 år i hexa. Følte at det var noen som kanskje trenger et voksenlan mer enn meg... tongue.png Blir med nestegang, var kos sist:)

Jeg vet sikkert at Entreri går god for meg! Han trengte dusjvenn sa han! ' />

Hei hei hei! Han er min tøs på v lan!! p