Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jackal.no

Diablo 3

Recommended Posts

Dere Inferno Act III og IV folk får jo "dritt-drops" som dere enten selger til vendors eller salvager, iom. at fortjenesten er for lav for AH pga. 10 item limit. Hvorfor ikke selger den til oss lvl 60s som sliter som faen, slik at dere maksimerer profits? $$$ :)

Selvfølgelig når dere først får logga inn...

Fikk omsider skaffet meg kickass Wand igår. Eide dritten ut av AH :D

Anyways, jeg sliter med at jeg har sinnsykt lite HP. Har dere Vitality på itemsene deres, eller har dere en gigant Amethyst i helmet? Jeg vurderer seriøst begge deler, men vil ikke at det skal gå på bekostning av min DPS som omsider er på et brukbart nivå.

Jeg har også utrolig lite liv på wizarden min, som begynner å bli et stort problem i Act 2 inferno. Har alltid blitt fortalt at wizard skal være glass cannon, men nå vurderer jeg å skaffe litt mer vitality på bekostning av dps

Det aller meste i act 3 og 4 one shotter castere med mindre du har typ 40k+ hp og brukbar armor+res så jeg ville gått for glass cannon helt til du kommer ut i act 4 og kanskje begynner å få nok gold til å kjøpe vit/res/armor gear uten å gimpe dps.

Jeg clearet fram til slutten av act4 på min dh med 10-15k hp, men har nå gearet om til mer vit gear uten å gimpe dps. Det har vært svindyrt, men har nå 43k hp 65-140k dps 3400 armor og 42.5% dodge.

e: er en ide å ha noe hp gear du kan bruke på encounters med dots osv som feks poolsa azmodan.

Etter å ha svidd av 12-13m på AH, så har jeg 45k hp og 55k dps på min wizard.

Artig at man kan farme siegebreaker run i act 3, men fortsatt stå fast på act 2

Noen som har tips til hvor jeg kan farme gear til Inferno? Er lvl 60 wiz med ganske shitty gear.

Klarer du å cleare act 1? Da må du bare cleare act 1 for å få gull, og deretter handle på auction house. Jeg får rundt 300 000 for 1 clear.

Hvis ikke du klarer det, kan du cleare Act 4 Hell.

AH er rett og slett måten å få gear på med mindre du er heldig med loot.

Kjenner jeg begynner å få et hat for arcane sentrys nå. hver 3-4 champions har jo den skillen med diverse annet kos. f.eks vortex eller teleport etc :(

forsatt act 1 på hell

Kommet til act 2 på hell, og kommer nok til inferno i løpet av helgen hvis jeg gidder. Er monk, hvis noen har lyst å henge seg på er det bare å legge meg til:) Infection#1787

Har 600+ i resistances på min Wizard nå, 30k hp og 30k damage. Gøy og løpe igjennom act 1 inferno. Men act 2 er fremdeles quite bitchy.

Jeg ble hacka samme dag som Athene. :cool:

Tar imot donasjoner, men de går IKKE til veldedighet.

athene doesnt give a shit. Han er så jævla morsom

Hans witch hunter er bare helt sick. Så på han herje inferno og greitnok han blir oneshotta som oss resten men han gjør helt latterlig dps. Han bare fyrer avgårde arrows mot champion packs og de er døde på 3-4 sekund. Han tok ned diablo på inferno på 1 minutt også istad. Dpsen hans er out of this world. Ikke rart han har mye gold .

Fy faen hadde blitt så pissed å bli hacket på Diablo 3 av alle ting, man bruker så insane med timer i det spillet. Bra dem ikke kan slette da, du kan jo gjenopprette siste karakter. Men utstyr er likevel ille nok å miste.

Legg til authenticator på kontoen! Mobilversjon.

Nja, ble satt tilbake en uke, og hadde nettopp funnet masse bra gear til så og si ingenting på AH, så surt var det. Dessuten ble hele kontoen "rollback'a", så jeg mistet mange levler på min lille barbar.

Send inn en ticket, Till. :)

de var rask og rulle tilbake, men er et stooort sikkerhetshull et sted hos blizzard, synd egentlig

Svært mange har blitt hacket i det siste, så noe må jo være feil. Er glad jeg har authenticator.. Skaff mobilappen, den er gratis!