Zaxo 185 Report post Posted May 21, 2012 Det står ikke in-game det da? Mao om du hoovrer musen over statsen så står det "+1 intellect will increase damage by 1%" eller noe slikt.. For en barbar ville den samme setningen stått på strength. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted May 21, 2012 Det er ikke så vanskelig. Hold musa over itemet du har fått og du ser om du går opp eller ned i damage Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 21, 2012 Haha Adrian. Det er sånn jeg gjør det nå, men jeg prøver å forstå hva som "styrer" dette, kontra å lete blindt. Har forresten ikke helt skjønt hvordan dette med våpen fungerer på wizards heller. Om jeg løper rundt med pil og bue får jeg høyere dps, men det virker ikke som om jeg bruker bua til noe som helst? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted May 21, 2012 Det er vel forandringen fra D2 til D3, våpenet equipped påvirker direkte skaden til et spell, selv om man overhodet ikke bruker våpenet.. Attack rate på våpenet har også påvirkning på cast rate til spellet. Vet ikke om jeg er helt enig i denne måten.. I D2 måtte man fokusere på cast rate fremfor attack rate for sorceres.. Ringer og andre items gav slikt. Våpenets attack rate og dmg hadde ingen innvirkning.. Litt mer fornuftig syns nå jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 21, 2012 Det gir jo overhode ingen mening Håkej, her har du en slegge som tar 100000 damage. åja, du kaster et spell, da tar det 10000 damage mer enn om du hadde lagt slegga i ryggsekken. wtf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted May 21, 2012 Tar jeg ikke helt feil så tror jeg det ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 21, 2012 Joda, det du sier stemmer nok med det lille jeg har erfart ingame. Liker uansett bedre å rave rundt med wand og magic-source. Det er bare så inn i helvete vanskelig å oppdrive noe brukbart. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 21, 2012 Witch doctor bruker intelligence for å øke dmg ihvertfall. This I knows bcuz I looked at the pixelz n' shit Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted May 21, 2012 magic missiles er så sick op på wizard. De trenger 0 mana, og det tar jævla med hp. også UNLIMITED range. NERF NERF NERF Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 21, 2012 Står vel når du holder musa over statsen på charactersida. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 21, 2012 Gruer meg til Inferno, kjenner jeg blir mørbanket av Hell. Var såvidt jeg døde av de første zombiene Men heldigvis dropper det tonnevis av rare utstyr og penger i massevis overalt. Ligger på 2.7k dps med 3.2k armor med level 51 barbarian min, kjører two-hander. Kunne lett hatt over 3k dps men fokusere mest liv for å overleve i hell egentlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted May 21, 2012 Sliter med diablo på hell av en eller anne grunn.. Er wizard med 17.9k dps, så er vel mere i skillsa det ligger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted May 21, 2012 Hvordan "sier" man items i chat'en? Jeg har sett at det går an, men finner ikke ut av det. Altså vise party'et items uten å dumpe dem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted May 21, 2012 shift click Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted May 21, 2012 Hvis noen har lyst å groupe, så er jeg lvl 37/andre act på Nightmare. Bare add [email protected] Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted May 22, 2012 Åh herregud. Jeg er nÅ pÅ Hell..og har akkurat funnet elective mode. NÅ ble diablo 3 nesten for lett xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 22, 2012 Åh herregud. Jeg er nÅ pÅ Hell..og har akkurat funnet elective mode. NÅ ble diablo 3 nesten for lett xD Visste ikke om det jeg heller ... Men pÅ Hell føler jeg nÅ at jeg er sjitlei Merker jeg mÅ grinde utstyr for Å komme meg videre og det orker jeg rett og slett ikke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted May 23, 2012 Åh herregud. Jeg er nÅ pÅ Hell..og har akkurat funnet elective mode. NÅ ble diablo 3 nesten for lett xD Visste ikke om det jeg heller ... Men pÅ Hell føler jeg nÅ at jeg er sjitlei Merker jeg mÅ grinde utstyr for Å komme meg videre og det orker jeg rett og slett ikke. Jeg 2 shotter fiender pÅ Hell nu..dette har vært litt for lett, sÅnn generelt sett for meg iaf. Spiller WIzard. Er i Act 2. Blir nok ennu mere gøy pÅ Inferno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted May 23, 2012 blizz skuffer med battlenett fortiden alså Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 23, 2012 Åh herregud. Jeg er nÅ pÅ Hell..og har akkurat funnet elective mode. NÅ ble diablo 3 nesten for lett xD Visste ikke om det jeg heller ... Men pÅ Hell føler jeg nÅ at jeg er sjitlei Merker jeg mÅ grinde utstyr for Å komme meg videre og det orker jeg rett og slett ikke. Jeg 2 shotter fiender pÅ Hell nu..dette har vært litt for lett, sÅnn generelt sett for meg iaf. Spiller WIzard. Er i Act 2. Blir nok ennu mere gøy pÅ Inferno Highlighta grunnen til deg Barbarian som jeg spiller sliter mest pga vi mÅ i melee range med champions og nÅr mobs ignorerer armor value pÅ inferno sÅ blir det problematisk Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted May 23, 2012 Touche ^^ Men jeg får veldig bruk for templar follower når jeg spiller alene. Klarte Butcher dog alene på nightmare etter noen forsøk. Hadde nok vært altfor enkelt med follower Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted May 24, 2012 Hell som Witch Doctor med 19k hp og 10k dps buffed er ganske interessant.... Annenhver champion pack jeg møter har enten blink, immunity, wall of lol you die, eller er fast mobs med sykt høy dmg, eller catapult fire dmg bla bla bla... Summert opp dør jeg 2 ganger annenhver champion pack, og klarer drepe de ved å spamme nuke ability slik at de ikke regener nok hp til jeg er tilbake....hahaha Og rart nok, jeg elsker vanskelighetsgraden og ser en tydelig fremgang i både survivability og damage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted May 24, 2012 Nighte; Har du prøvd "evig mana"-builden? Noen som vil ta Hell Act 1-> med meg? Jeg sliter solo, og alle fra public suger balle! Med en gang jeg/vi møter en pack med elites eller tanky blues, så bruker jeg/vi femten minutt på å ta de. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 24, 2012 Kan sikkert hjelpe deg, er på act 3 på Hell og cruiser gjennom nå. Kjøpt meg tonnevis av resistance gear. Avean#2770 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted May 24, 2012 Jepps er evig mana build med bears jeg kjører med. Den gjorde at jeg gikk fra å nesten ikke klare drepe flere kombinasjoner av packs, til å instagibbe de mer eller mindre. Problemet er at for mange fiender klarer trappe deg/stunne deg oftere enn jeg får brukt spirit walk for å komme meg unna de Deilig å se 17k dmg hits på 4-5 fiender i en klynge Men digg med et spill som faktisk har utfordringer og vanskelighetsnivå som gjør at en må følge med Quote Share this post Link to post Share on other sites