Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jackal.no

Diablo 3

Recommended Posts

World first diablo inferno ble gjort av en danske som spilte alene. Wizard. OP!

Ikke rart siden dem har en bug :p Vet ikke hva det er men så det på gd streamen igår. Dem holdt på med balial bossen og alle døde på ett sekund på inferno men wizarden tok ikke noe skade så han soloa bossen til døds . Om det var engangs tilfelle eller om det går an å bruke på alle bosser dunno ....

Irriterer meg over at Blizzard har fucka opp legendary items, rares er jo mye bedre xD

Nå legger jeg bort spillet :p Tør ikke mer. Skremt over antall timer brukt i spillet. Har gjennomført det så skal være fornøyd med det. å grinde meg ferdig med nightmare, hell og inferno ser jeg mørkt på. Da bør det være utrolig verdt det i form av PvP senere men har mine tvil.

Fra hva jeg husker fra D2, så var ikke det å spille gjennom Normal å bli ferdig egentlig. Var jo på knappe lvl 30 eller noe slikt da. Langt flere items blir tilgjengelig, langt flere bosser vil komme.

Det var jo ikke behov for taktikk i normal, ikke behov for samarbeid. Samtlige typer characters kunne klare seg i normal med middelmådige items og tilnærmet random skilling. Resistance kom overhodet i spill før nightmare og de fleste %-effekter var ikke nødvendig (sånn som open wounds osv) i normal.

Ubers var vel det "endelige" i D2 om jeg ikke tar feil.

Veldig bra spill, men jeg er så lei av error 33 at jeg snart begynner å grine. Siden livet mitt er så A4, så kan jeg bare spille når alle andre bare kan spille, og da er serverne nede fordi alle spiller.

Abstinenser så det synger etter ...... har sittet på amerikanske auksjonshuset og browsa items hahaha.

Jaja får vel dra på trening imens !

Har sittet og sett på diverse folk som streamer dette spillet, gjør man egentlig noe annet enn å løpe rundt og kille ting? Prøver å forstå fascinasjonen for dette spillet, men sliter voldsomt... er det noe mer her som jeg ikke ser?

Nei det er alt du gjør men samtidig bygger du en karakter som du kan spille sammen med venner med og senere kan krige i arenaer med.

Det er et rollespill og morroa ligger i å bygge en jævlig kraftig karakter. Når du charger midt i en klynge med 50 mobs og sender alle flygende gjennom luften så er det GøY ! :)

Sånn kan det gå når man spiller hc.. ingenting å grin over, bare begynne på nytt..

Vel.. litt å grine over da :p

Har sittet og sett på diverse folk som streamer dette spillet, gjør man egentlig noe annet enn å løpe rundt og kille ting? Prøver å forstå fascinasjonen for dette spillet, men sliter voldsomt... er det noe mer her som jeg ikke ser?

Spilte du aldri Rogue (http://en.wikipedia....ue_(video_game)), Hunt (http://en.wikipedia....nt_(video_game)) eller lignende på 80-tallet? Diablo er bygget over nøyaktig samme lesten og er nøyaktig like deilig meningsløst. Grafikken har blitt litt bedre :p. Jeg stor-koste meg med originalspillene for en liten mannsalder siden, og begynner å finne tilbake den samme fascinasjonen med Diablo nå.

Irriterer meg at jeg ikke finner noen info om hvorfor og hvor lenge det er nedetid!

Du vet jo hvordan Blizzard er når det kommer til tid :p

Nede til det er oppe igjen er vell svaret vi hadde fått omtrent.... Eventuelt 'soon'.. :p

Seriøst! Får bare busy når jeg skal logge inn....... fy flate..... klare seriøst ikke å holde ut mer. Jeg må spille D3

Edit: Kom inn, kvelden og helsen reddet!

Åh fyfaen sÅ svett jeg ble :o møtte pÅ en elite caster med molten/fear skills og 3-4 like normale mobs. holdte pÅ Å kite de rundt i nesten 10min før jeg fikk de ned. ble jo seff fear'a videre inn i neste runde med mobs.

Da var ihvertfall Normal unnagjort. Bruke mye mer tid på å utforske/loote/snakke når jeg går gjennom Nightmare :p

Witch Doctor er temmelig awesome + at jeg får se mine favs fra D2 igjen: Fetishes! Elsker de små rakkerne og det at de er mine "minions" er digg :D

Også ganske funny at Gargantuan går rundt og sier "jalla" hele tida :lol:

Seriøst! Får bare busy når jeg skal logge inn....... fy flate..... klare seriøst ikke å holde ut mer. Jeg må spille D3

Edit: Kom inn, kvelden og helsen reddet!

Haha.. og folket lurer på hva det er med D3 som er så vanedannende.. :p

høres lite ut. hadde vel 3-500 når jeg var igjennom normal rundt level 25 på monken min.

husk

barbs trenger strength

demon hunters og monks trenger dexterity

witch doctor og wizards bruker vel intellect

og alle har godt av litt vitality i blandt

Står dette dokumentert noe sted? Jeg finner ingenting om det på nettet. Sitter med tragiske 250 dps på min level 29 wizard. Føler det er alt for lite.

Uansett skambanket Diablo på Normal (som forresten var sinnsykt lett med den gruppa jeg spilte med), så nå er godt over halvveis i act 1 på Nightmare.

Diablo 3 er såååå deilig :D