Sign in to follow this  
Jackal.no

Diablo 3

Recommended Posts

ryktes at det ikke var world first ja.

og de cheeza han vel og, utnytta et bug med hydra og life on kill eller noe. har ikke satt meg inn i det bare leste noen buddies krangle om det var impressive or not:p

Jeg sliter så sinnsykt på Act II Inf. Kommer meg seriøst ikke mer enn 100 meter ut i ørkenen.

På Act I går det dritlett, og Butcher har måtte lide en del ganger nå. Eier det selvfølgelig ikke på egenhånd, men jeg føler at jeg har god kontroll. Er ikke av de dårligste i alle fall.

Men problemet; jeg sitter nå på 17k dps og 28k hp som Wiz. Antar jeg må komme meg noe høyere for å kunne overleve Act II. Burde jeg prioritere hp eller dps?

dps imo. Jeg starta vel på act 3 inf med rundt 25k hp. Har nå 72k dps og 45k hp, men sliter enda på act 3 ^^

Hva skal du med 2h sverd til Monk? :) Hvertfall før patchen så var 1H+shield eller DW med IAS på begge våpnene tingen.

Har ikke sett noen endringer som gjør at det skal være bra med 2H sverd til Monk? :-)

Høyere dps og har attack speed på den så det våpenet utgjør langt mer dps enn dual wield builden jeg hadde tidligere. Og skjold orker jeg ikke, er ikke min spillestil selv om jeg er mer utsatt.

Mistet 25k dps i dag.. Våpenet mitt som hadde 1450 dps har blitt redusert til 1280

Mistet du så mye dps av kun våpenet eller pga. IAS nerf?

Høyere dps og har attack speed på den så det våpenet utgjør langt mer dps enn dual wield builden jeg hadde tidligere. Og skjold orker jeg ikke, er ikke min spillestil selv om jeg er mer utsatt.

DW med IAS på begge våpen og ICD var mye mer dps enn noe annet for Monk før patch, kan ikke tro at IAS nerfen har gjort at det utgjør så mye?

Er ihvertfall høyere med våpnene jeg har tilgjengelig men er ikke så nøye uansett, stil går foran stats for min del :p Kjører samurai stil uansett.

bleh.. fra 72k dps til 42k dps.. oh well

Huff, dette høres ikke bra ut. Jeg har 24k dps på Monken min, så om det blir halvert der også kan jeg jo bare gi opp :p

Første tanke når jeg mista DPS var at jeg var fuckddddddd, men husk at majoriteten av Inf er blitt enklere da. :)

Inferno er lettere ja, men iom at jeg hadde stacka ias såpass hardt, så mista jeg veldig mye dps. Atm så er act 3 like vanskelig for meg som før patchen :p Artig når man plutselig mister over 100dps på 1h!

hadde bare ias på ringene mine så droppa bare 1k damage.(10k med sharshooter) men litt trist å være under 100k damage.

driver og farmer fram en ny pony staff ettersom min bare magisk ble borte. faen det suger og farme. ca like mye som det suger at jeg brukte 700k på den forige før den ble borte.

samme skjedde med min.. hadde bare hell versjonen, men den var dyr nok den... tror faktisk jeg har kasta den ut by accident ;\

Mistet 25k dps i dag.. Våpenet mitt som hadde 1450 dps har blitt redusert til 1280

Mistet du så mye dps av kun våpenet eller pga. IAS nerf?

På grunn av attack speed nerfen ja :mad:

Er det bare meg, eller ble dette spillet veldig fort kjedelig? Spilt gjennom på normal, og merker at det kjeder meg hardt og spille gjennom samme linjære story med litt bedre gear og litt tøffere monstre...

Er det bare meg, eller ble dette spillet veldig fort kjedelig? Spilt gjennom på normal, og merker at det kjeder meg hardt og spille gjennom samme linjære story med litt bedre gear og litt tøffere monstre...

Det er jo det spillet går ut på, så skjønner godt at det blir kjedelig. It`s all about the gear. For de fleste fortsetter jo å spille selv om de har tatt Diablo på Inferno kun pga. de vil at toonen deres skal bli "sterkere" og "bedre".

Gear Whores! Nei. Slikt fikk jeg litt nok av i WoW egentlig...

Finnes de av oss som har holdt oss unna WoW og som aldri har fått ødelagt D3-opplevelsen med sånt crap :D

Speaking for myself.

Gear Whores! Nei. Slikt fikk jeg litt nok av i WoW egentlig...

Finnes de av oss som har holdt oss unna WoW og som aldri har fått ødelagt D3-opplevelsen med sånt crap :D

Speaking for myself.

!!!! :D

Gikk ned 20k dps pga ias nerf, men act3 inf ble bare lettere mtp nerfen av vanskelighetsgraden. Elitepacks kan nå kites normalt, og jeg har en mye mer behagelig opplevelse der nå. Selv om farming begynner å bli ganske kjedelig ;)

Merker det blir midre og mindre spilling av D3 og mer og mer WoT igjen ;)

greit å spille igjennom alle vanskelighets gradene. men noe replay value har det virkelig ikke. det har overall vært en skuffelse. venter bare på PVP DLC nu :p