Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jackal.no

Diablo 3

Recommended Posts

Pets scaler ikke med vitality, så de får ikke mer helse av ditt gear.

Derfor rimelig ubrukelig med pets i inferno per nå. Dette planlegger de å buffe snart da.

Får se hvordan WD blir når de har tatt en overhaling av en rekke av skillsa.

Vil spamme edderkopper igjen :p

Med de scaler med dodge, res og armor. :)

Det var jeg ikke klar over :)

Men skal en god del til for å bruke de i hell/inferno uansett :p

Spamme ress frister lite :p

I tillegg dritt at en ikke kan styre de på noe vis. Surt når de agroer alt mulig, samt løper inn i aoe uten at en kan kalle de tilbake.

Må bare løpe bakover til de warper tilbake til deg...tsk tsk...

Men skal en god del til for å bruke de i hell/inferno uansett :p

Vel, med en gang jeg kom inn i Inferno, så kjøpte jeg inn noe gear med hovedfokus på all res, strength og armor, og de ble ganske viable etterhvert. Problemet var bare at jeg ikke hadde fokusert nok på Int, så jeg brukte altfor lang tid på å drepe visse fiender.

Trenger tips. Jeg loller gjennom champions i act 1 nå fint, Jeg har rundt 800 resistance buffa noe som er helt greit for act1, ikke nok for act 2 og 3 seff men jeg berger bare til farming i act 1.

Jeg har ufattelige lite dps, 5k dps nå men alt annet fint. Så jeg tenker å investere i et heftig dps våpen.

Finner våpen med 1100 dps uten bonuser og et 900 dps våpen med 70 strength OG vitality. Hva vil egentlig være best ? Vil dpsen være høyere med 900 dpsen våpenet pga 70 strength eller vil 1100 være overlegen ?

Edit: Våpenet med stats, dobla dpsen min og la på meg 3000 helse. Herlig :D

Act 3 Inferno chest farming var gøy i noen dager til Blizzard hotfixa det :\

Men, Gob farming i Act 2 er faktisk bedre. Har økt damage med 20k på bare etpar dager, uten å gå på AH! Herlig.

Bare venter på patchen jeg så barbs faktisk får en sjanse. Har farma siste to ukene i Act 1 og har rundt omkring 800 resist all. Testa Act 2 igår og ble oneshotta. Det med 35k helse. Er rimelig insane. Men vi blir visstnok buffa i patchen nå men uansett så er alle andre klassene imba spør du meg.

Har en Monk som nærmer seg inferno snart, han bare loller seg gjennom alt som er av champions. Monks har nemlig en passiv som sier "Your highest resistance will now be used for all resistance". Mao han trenger ikke å kjøpe dyrt utstyr med all resistance, jeg kan bare kjøpe physical resistance så gjelder den staten for absolutt alt. Eller enda bedre, bruk All resistance + physical på all gear så får jeg langt mer resistance enn noen andre klasser, selv barbarian. Mao Monken kan tanke langt bedre og opprettholde dpsen sin pga Dexterity også hjelper på med dodge.

Goblinfarm act2 eller chest/vase-farm i act4 er tingen for å få nok penger til gear. Hadde man bare orka det :p

Flere som spiller wizards her? I så fall, hva er "ønsket" ration mellom dps og hp?

Jeg har 6k dps og 14k hp, men jeg føler det er litt feil ene eller andre veien. Mistenker at jeg burde skaffe meg en god del Vit da jeg innimellom blir slayet litt for raskt.

Uansett morsomt å se at jeg klarer å meie ned en del mobs for jeg blir tatt ned sjæl. I :wub: my char.

Vel tviler han er i Act 2 inferno med 14k helse når jeg blir oneshotta med 35k helse og 800 resist.

Du trenger egentlig ikke å stacke vit før inferno. Jeg har 21k HP og 48k dps, og noen vil kanskje si at det er for lavt, men som wizard blir du oneshotta uansett om du ikke har typ 40k hp og masse resist

Som flere sier, du trenger ikke bry deg mye om vit før inferno. Er på act 3 inferno atm med 63k hp og 62k dps buffed. Dør fortsatt fort som faen ^^

Nope, er vel typ 235-240 str + random stats. Investerte penger i diverse gear INT/DEX/STR gear, og tjente en del, helt til jeg kom på at Barbarer ikke kan bygge glasscannon........................

Jeg er i Act II på Hell. Og kom igjen, det er ikke sant at man klarer Hell med 0 i Vit, pull it together smartpants.

Jeg lurte bare på hvordan ration logisk sett burde være som Wizard. Jeg antar jo at jeg burde ha mer Int og få høyere dps kontra høyere hp.

Anyone?

Og gidd "man trenger ikke hp før man knerter Diablo på Inferno x4 alene", dere vet også at det ikke er sant.

edit: er level 59

Ingen anelse hva DU trenger for å klare hell som wizard. Vet bare at vit ikke var prioritert over int/crit/ias etc. hos meg før act 2 inferno. Selv da trengte jeg ikke mye for å klare det. Er stuck i act 3 tho

Om du er level 59 og sliter i hell act2 som ranged så hjelper det ikke å stacke vitality.

Learn2kite :-)

Kjøp gear som har int+aspd eller int+crit chance+crit dmg, for så og kite som faen. Det må du i Inferno uansett, så ingen vits å investere i ubrukelig gear. Glass cannon-taktikken regnes for å være standard om du ikke har typ 10-20 mill gull eller mer.

Jeg er i Act II på Hell. Og kom igjen, det er ikke sant at man klarer Hell med 0 i Vit, pull it together smartpants.

Jeg lurte bare på hvordan ration logisk sett burde være som Wizard. Jeg antar jo at jeg burde ha mer Int og få høyere dps kontra høyere hp.

Anyone?

Og gidd "man trenger ikke hp før man knerter Diablo på Inferno x4 alene", dere vet også at det ikke er sant.

edit: er level 59

VincentVega er 57 wizard på hell, spiller med min hell monk. Han kjører på 14k helse og har 5k dps tror jeg. Han tåler veldig lite men vi har ikke problemer med noe, vi går lett gjennom champions. Vi er på act 3 nå.