Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jackal.no

Diablo 3

Recommended Posts

FYI, we’re getting very close to starting the closed public beta test for Diablo III. You might start seeing some new reports about the beta client as we’ve begun limited external testing with employees and their families, and there is no non-disclosure agreement (NDA) for that. We look forward to sharing more info about the beta test in the near future. Stay tuned.

If you have a beta license, you are free to show, share, or talk about any portion of the beta content to which you have access, as this beta test is not confidential.

(source)

gief nao!!!! Ingen NDA så det blir nok streaming rundt om

Huka av for Diablo på battlenets beta-side. :fingers crossed:

Edit:

"1) Du må ha et tidligere utgitt Blizzard-spill tillknyttet din Battle.net-konto.

2) Gå til den europeiske Battle.net-siden og klikk «Account»-knappen du finner øverst til høyre.

3) Deretter velger du «Games & Codes», og så «Beta Profile Settings» fra menyen.

4) Etter dette må du laste ned og kjøre en System Check-applikasjon – og voila! Dermed har du registrert deg som beta-interessert «Diablo»-fan.

Blizzard understreker i bloggen at du er nødt til å ha en dose god, gammeldags flaks for faktisk å få betatilgang. Folk velges ut i fra hvilke spesifikasjoner de har på sine pc-er. Utviklerne er opptatt av å ha mangfold i denne betaen når det gjelder ulik maskinvare, og vil fortløpende bestemme hvor mange beta-testere man trenger."

(pressfire.no)

regner med at de fleste Diablo fans har kost seg med Torchlight mens de venter på D3. Samme karn som har laga musikken for Diablo 1 og Torchlight biggrin.png

• Like 1

kun presse og sånn som fikk tilgang i dag tidlig. så fortsatt håp. blir nok sendt ut til oss common folk i løpet av kvelden (kontortid i U, S and A)

også vil det gå i faser så man kan få senere om man ikke er heldige første gangen. er bare å krysse alt som krysses kan:)

Har aldri spilt Diablo 1 før. og det jeg har sett av 2'ern så ser det ut som det er så linært. Kan kun gå en vei style. Hva er greia med dette spillet som gjør det så bra?

Har aldri spilt Diablo 1 før. og det jeg har sett av 2'ern så ser det ut som det er så linært. Kan kun gå en vei style. Hva er greia med dette spillet som gjør det så bra?

Unlimited builds + item-scavenging + multiplayer er det som gir spillet lengde. Er derfor folk fremdeles spiller D1 som kom ut i '96. Det som gjør spillet umiddelbart appellerende for meg er historien og gameplayet.

Unlimited builds + item-scavenging + multiplayer er det som gir spillet lengde. Er derfor folk fremdeles spiller D1 som kom ut i '96. Det som gjør spillet umiddelbart appellerende for meg er historien og gameplayet.

Du glemmer musikken og den generelle kul-heten (som er vanskelig å definere). Og bra voice-acting, seff (

).

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...