Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fett

Apple....

Recommended Posts

Ok, så Apple tok igjen hardware-forspranget til konkurrentene, sånn ca. Så spørs det hvor mange steg de tar det neste året.

Smakløse apple slår til igjen med nok ett "stunt"....

Tipper det er mange fjortisser som er kjempeskuffa nå :thumbsup::yell: :yell:

Tviler på at Apple kan skuffe fanbasen sin.

Steve Jobs er død

ifølge apple sine offisielle sider er han det ja. tviler på at dette er fake

En pådriver av rang den mannen, man kan si mye om apple sine foretningstrategier, men Steve Jobs var en innovator. Vil bli dypt savnet. Forøvrig har Samsung i dag levert inn stevning i Italia for å hindre salg av apple 4s :thumbsup:

Rundt oss strømmer folk til for å ta bilder av blomstene og butikken. Noen tørker en tåre. En etter en tar de bilder med iPhone. Innretningen som har endret deres liv nesten like mye som bilen.

Virkelig? Kan dere som har en iPhone bekrefte dette? Er livene deres endret?

– Du sier Jobs endret ditt yrkesliv, men hva med ditt private liv?

– Det også. Han forandret jo måten vi kommuniserte på i familien.

Jeg sendte SMS og ringte med min Philip Twist i 1999. Fikk en telefon med WAP i 2000.

Er personlig ikke spesielt fan av Apple-produkter, men det er jo ingen tvil om at teknologi-verdenen har mistet en av de mest karismatiske pådriverene den noen gang har hatt.

Synes det er ganske så trist jeg :-/

På godt og vondt har han vært en ganske markant skikkelse i utviklingen av den teknologien vi omgir oss med i dag, det tror jeg de fleste kan være enige om uansett hva de syns om Apple og deres produkter.

Jeg unner ingen å måtte kjempe mot kreft - enda mindre i 7 år, så han får en hvil i fred for min del.

Rundt oss strømmer folk til for å ta bilder av blomstene og butikken. Noen tørker en tåre. En etter en tar de bilder med iPhone. Innretningen som har endret deres liv nesten like mye som bilen.

Virkelig? Kan dere som har en iPhone bekrefte dette? Er livene deres endret?

Det er ikke hva han gjorde for teknofilnerdene som er stort, det er antall mennesker han gjorde det tilgjengelig for på en enkel måte. Han var med på å redefinere hvordan man skulle utvikle og utnytte os, og så redefinerte han hvordan mobilen skulle se ut og brukes.

Hehe det er klart det har skjedd store endringer på mobilfronten de siste årene, jeg syntes bare det er morro å se hvordan mange forguder Apple så inderlig smile.png

Selvfølgelig en trist sak at det endte slik med Jobs.

Trist, men jeg kan kommer på minst ti andre ting i verden som er enda tristere. Sånn på stående fot.

Trist, men jeg kan kommer på minst ti andre ting i verden som er enda tristere. Sånn på stående fot.

Bare ti?

Jeg kommer på minst 30.

Ellers er det hele ironisk at gubben dør par dager etter lansering av Iphone 4s og apple aksjene sank drastisk.

Lukter jo nesten som ett pr stunt om man skal være litt "kaldhjertet"

Jeg unner ingen å måtte kjempe mot kreft - enda mindre i 7 år, så han får en hvil i fred for min del.

Nei, når man har råd til de beste legene så tar det lengre tid å dø av kreft enn om mann er fattig og må i sykehuskø!

Har aldri personifisert mitt hat til Apple ved å la det gå ut over Jobs, så han kan hvile i fred. Han var åpenbart en dyktig bedriftsleder og hadde en meget klar visjon som han lyktes med, fordi han ikke ga opp. Det handler mer om å ha rett produkt til rett tid, enn å være først. Det har Steve Jobs og Apple bevist gang på gang, og all ære til dem for det.

I don't blame the Democrats or the Republicans...

I blame cancer for our loss of Jobs.

too soon? ' />

Neh - the Onion kjørte akkurat denne på Facebook:

BREAKING: Panicking Apple Board Of Directors Attempt To Restart Steve Jobs

Du er mao safe p

Er ikke alle som får kreft som dør.

...av det i første omgang.

Kreft er står vel får ca 13% av alle dødsfall i verden....men når man får kreft når man er gammel, så utvikler den seg tregere...så da er det vel likegodt alderdommen som tar deg sammen med kreften.

Er dog en del lyspunkt å spore innen forskningen om dagen(de brukte HIV til å ta laukemi faktisk). Synd Jobs ikke fikk dratt nytte av det...sammen med de andre 7-8 millionene som dør av kreft årlig.

Han duden hørtes jo awesome ut!

No disrespect til Jobs, som de fleste så anerkjenner jeg jo at han var innovator og en fremragende bizniz-mann (er produktene jeg har problemer med), men han der fortjener jo strengt tatt enormt mye mer oppmerksomhet og anerkjennelse :yell: