Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
FredsmeglarN

AVLYST: Battlefield.no StarCraft 2 Inhouse Cup #4

Recommended Posts

Men, nå er jeg jo sikret en åttende plass! Det vil bli den beste plasseringen jeg hittil har hatt!

hoho kanskje jeg må melde meg på :lol: , bare for å plage pazuzu litt :lol:

Har sendt sms til iCheese, ser ut som han har glemt å melde seg på.

Men, nå er jeg jo sikret en åttende plass! Det vil bli den beste plasseringen jeg hittil har hatt!

hoho kanskje jeg må melde meg på :lol: , bare for å plage pazuzu litt :lol:

Gjør det, så krysser vi fingrene for at vi møtes i runde en. Jeg skal kun bygge SCV og battlecruiser!

Ettersom det bare er 10 påmeldte som kan spille (ja, jeg kan å telle, det har vært en avmelding) vil helgens cup ikke finne sted.

Cupen blir enten utsatt to uker eller avlyst, kommer tilbake til det senere. Påmeldinger kan forsåvidt bare fortsette som vanlig.

I mellomtiden så har jeg veldig lyst på tilbakemeldinger på hvorfor det var så lite interesse denne gangen, var tidspunktet bare dårlig eller noe annet?

Ettersom det bare er 10 påmeldte som kan spille (ja, jeg kan å telle, det har vært en avmelding) vil helgens cup ikke finne sted.

Cupen blir enten utsatt to uker eller avlyst, kommer tilbake til det senere. Påmeldinger kan forsåvidt bare fortsette som vanlig.

I mellomtiden så har jeg veldig lyst på tilbakemeldinger på hvorfor det var så lite interesse denne gangen, var tidspunktet bare dårlig eller noe annet?

Dumt :lol:

Ja, for meg var det dårlig timing da jeg er på reise med kun laptopen. Jeg kunne spilt på den, men førsteprioritet blir dessverre irl denne helgen.

Har veldig lyst å bli med, og tror helgen om to uker passer!

(ja, jeg kan å telle, det har vært en avmelding)

Haha, jeg kom inn i tråden for å kommentere akkurat dette. Så ble jeg eid :lol:

På den annen side passer det vel egentlig greit, for da slipper gjestene på bursdagsfesten min å sitte og vente på at jeg skal spille ferdig.

(ja, jeg kan å telle, det har vært en avmelding)

Haha, jeg kom inn i tråden for å kommentere akkurat dette. Så ble jeg eid :lol:

På den annen side passer det vel egentlig greit, for da slipper gjestene på bursdagsfesten min å sitte og vente på at jeg skal spille ferdig.

Eller de kunne spilt for deg. Kunne jo ikke gått dårligere uansett.

HEYO!

Jeg vil veldig gjerne bli med på en cup, men grunnen til at jeg ikke har kunnet bli med på noen av cupene så langt er fordi jeg er leder på et studenthus. Rett og slett :lol:

Med andre ord er det større sjanse for at jeg (kanskje det gjelder flere også) blir med jo lenger fram i tid en cup planlegges. Minst en måned i forveien gjerne enda lenger fram i tid kan funke for min del. Alternativt å sette opp en kontinuerlig cup som har en fast helg i måneden. Gjerne en helg rett før stipend/lønn for da er folk som regel hjemme for å spare penger (eller på byn og bruker opp resten av stipendet/lønna)

Lørdags kveld foretrekkes å brukes til noe annet enn å spille for min del, ellers hadde jeg sikkert hevet meg med som tabellfyll :lol:

Ellers ville jeg si til Jernbæsjen her at vi har en skulptur av ham i resepsjonen der jeg jobber :lol: Skal ta bilde av den og poste her en gang :lol:

Cup avlyst.

Hei folkens,

Hadde virkelig lyst til å kjøre på med jevnlige Inhouse Cuper framover, og jeg er ganske oppgitt over å må avlyse. Det har seg dessverre sånn at jeg har noen forjævlig seiglivede helseplager som blir sterkt påvirket av PC-bruk over lengre tid. Disse plagene kan i tillegg potensielt hindre alt jeg ser for meg av ønskede karrieremuligheter, så jeg er nødt til å ta det på alvor. Jeg må derfor tvinge meg selv til å ikke arrangere flere turneringer på minst et par måneder, og kanskje aller helst ikke i 2011 i det hele tatt.

Mvh

FredsmeglarN

Ånei! Ønsker deg god bedring og som Inf sa, håper jeg du blir fort bedre så vi kan få til noe slikt som dette igjen.

Jeg synes du har gjort en enorm innsats med disse cuppene!

Ønsker deg god bedring ja, og tusen takk for innsatsen du har gjort for oss, vi setter stor pris på det :lol: