manjana 1 Report post Posted September 1, 2011 Jeg er veldig stolt av å kunne annonsere at VoksenLAN nummer 11 vil bli arranger 20. til 23. oktober 2011. Vi er kjent for å arrangere dette på de utroligste steder. Alt fra bygg som skal rives (VL1) til flotte skolebygg (VL11) har til nå vært benyttet. Denne gangen skal vi igjen ut i skogen og vi får en tollstasjon og et åsted for et av Norges mest bestialske mord som nærmeste nabo. Stedet vi har leid har fasiliteter som: egen taxfree bare 400 meter unna, egen minibank, dusjer og toaletter i fleng, eget fiskevann, stor parkering og ikke minst, egen hinderløype:) Kjære venner, jeg gir dere stedet for Voksenlan 1.1 - 2011 Påmelding etc. tba Redigert mht dato:) Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted September 1, 2011 Dette blir spennende Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 1, 2011 Jay! Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted September 1, 2011 Faktisk helga før release?? Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 1, 2011 Im all in. Fruen er klar for og bli kvitt meg en helg, fri fra jobb. reiser fra trondheim torsdags formiddag:) klar for megatafz Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted September 1, 2011 Skivebom med tanke på BF3 da ' /> Men jeg stiller jeg, uanset om DarkSideHunter vil eller ikke Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted September 1, 2011 Høres ut som Ohhh... btw: blir gjerne med... Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 1, 2011 Skivebom med tanke på BF3 da ' />Men jeg stiller jeg, uanset om DarkSideHunter vil eller ikke Tror fjosken har en svakhet for trøndere Share this post Link to post Share on other sites
Kernnun 0 Report post Posted September 2, 2011 (edited) ' /> Hvis noen drar fra Tønsberg med litt plass hadde jeg satt pris på, å sitte på ! Ray. =) Edited September 2, 2011 by Kernnun Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted September 2, 2011 Jeg er med! Dette blir kos Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 2, 2011 Siden turen fra Ålesund nok blir nærmere 10-tallet inkludert stopp, vurderer jeg sterkt å legge inn en ekstra fridag til kjøring før og etter LAN'et, og satse på en overnatting i nærområdet. Da får jeg utnyttet LAN-dagene fullt ut også!! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 2, 2011 Tar meg fri fredagen Og Ørje er et fint sted - vi kan smette over grensa for å smugle godis! Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted September 2, 2011 Tar meg fri fredagen Og Ørje er et fint sted - vi kan smette over grensa for å smugle godis! bare synd det er en halvtime til systembolaget. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted September 2, 2011 Tar meg fri fredagen Og Ørje er et fint sted - vi kan smette over grensa for å smugle godis! bare synd det er en halvtime til systembolaget. Halvtime er ikke noe å sakke om da Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted September 2, 2011 Tar meg fri fredagen Og Ørje er et fint sted - vi kan smette over grensa for å smugle godis! bare synd det er en halvtime til systembolaget. Halvtime er ikke noe å sakke om da ' /> Nei, er vel ikke det når det lukter godsaker i det fjerne Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 2, 2011 Tar meg fri fredagen Og Ørje er et fint sted - vi kan smette over grensa for å smugle godis! Varme opp dagen før og vettu Sadolf:D jeg smetter ivei torsdagsmorgen fra Trondheim. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted September 2, 2011 Tør ikke melde meg på jeg. Liker ikke voldtekt. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 2, 2011 Tar meg fri fredagen Og Ørje er et fint sted - vi kan smette over grensa for å smugle godis! bare synd det er en halvtime til systembolaget. Et drøyt kvarter i Alfaen min m.a.o... Men jeg må vel lage Sheriff som vanlig da på forhånd. Forslag til ingredienser? Rammstad, joda, jeg dukker vel opp torsdag kveld Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 2, 2011 Da synes jeg det må bli noen pils et sted på torsdagskvelden. Absinth må være i Sheriffen imo! Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted September 2, 2011 Da synes jeg det må bli noen pils et sted på torsdagskvelden.Absinth må være i Sheriffen imo! Pils et sted i ØRJE!! på Torsdags-kveld... Da må dere nok legge et pledd utenfor og ha pinkik.... (det er jo koz da ) Fra spøk til alvor, er ikke sikker på om de har noen sted å nyte dette der i det hele tatt.. ( kan jo være de har noe jeg ikke har fått med meg), men Ørje er ikke akkurat guds navle for å si det sånn.. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 2, 2011 Da synes jeg det må bli noen pils et sted på torsdagskvelden.Absinth må være i Sheriffen imo! Godt poeng. Får se hve de har på Das Pool. Share this post Link to post Share on other sites
Bergsmekk 0 Report post Posted September 2, 2011 Bergsmekken gleder seg! Share this post Link to post Share on other sites
BajBaj 2 Report post Posted September 2, 2011 Detta blir heftig! ' /> Om vlan ble lagt før eller samme helg som release ser jeg ikke på noe problem.. denne helgen så har vi iallefall spill som vi vet funker når det settes opp servere etc. Jeg møter opp for tafsekos, se sadolfs siste påfunn, og ikke minst ha det artig ( det at man slipper unna kone og barn er bare en bonus Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted September 2, 2011 bor bare 20 min unna,,spist middag dr osvosv før dt horror skjedde;P fiskevannet der= men kosli ska vi få dt;P ska lage til ent og de som kommer dagen før en epc lavo md bål pils og gammaldansk;P,,denne helg skal kun være sweet ;P Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted September 3, 2011 bor bare 20 min unna,,spist middag dr osvosv før dt horror skjedde;P fiskevannet der= men kosli ska vi få dt;P ska lage til ent og de som kommer dagen før en epc lavo md bål pils og gammaldansk;P,,denne helg skal kun være sweet ;P I helvette Knert nå overgår du deg selv. Den siste her var vrien! Share this post Link to post Share on other sites