Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
manjana

VoksenLAN 1.1

Recommended Posts

Hellu :lol:

Hvis det skulle komme frafall på voksen lan er jeg interessert i å bli kontaktet.

Har nå kikket på bilder fra voksen lan de siste årene å tenkte at det kanskje var på tide å faktisk delta. :lol:

Over og ut. :lol:

Er det noen som har erfaring med kjøp av fat? Et fat av øl (30liter) var oppsiktsvekkende billig..men hva er den beste (og billigste) muligheten til å få ølen ut av dette fatet, samt kjøling? :lol:

Er det noen som har erfaring med kjøp av fat? Et fat av øl (30liter) var oppsiktsvekkende billig..men hva er den beste (og billigste) muligheten til å få ølen ut av dette fatet, samt kjøling? :lol:

Jeg håper virkelig du har kullsyreflaske, da fatet ikke er tilsatt kyllsyre i det hele tatt.....

Kjølingen er grei, det er bare å stappe det i et kjøleskap..

Når det gjelder tappingen har jeg ingen annen ide enn tappetårn, Men det finnes Helt sikkert andre metoder..

Yes! then om off work. hjem og pakke inn i bilen og peiser ivei i morra litt utpå dagen tenker jeg:) skal innom på besøk til noen kjente på turen. snakkes på lan!!

Yes! then om off work. hjem og pakke inn i bilen og peiser ivei i morra litt utpå dagen tenker jeg:) skal innom på besøk til noen kjente på turen. snakkes på lan!!

Riktig god kjøretur!

Riktig god kjøretur!

Glemte og nevne det. Håper folk kjører som folk når de kjører til lanet, slik at de kommer hele og pene frem! :thumbsup:

Når på Torsdag åpner dørene ? eller når pleier folk å komme ?

eller når pleier folk å komme ?

Allerede klokken 18 tipper jeg... i munnen til Zpam :thumbsup:

eller når pleier folk å komme ?

Allerede klokken 18 tipper jeg... i munnen til Zpam :thumbsup:

De fleste kommer på titsa mine, takk! Er ikke helt slut heller da! :yell:

Skjønner at Ørje ikke er verdens største sted, men for oss som ikke har vært der før: Hvor på Ørje er det voksenlan skal forekomme?

En addresse man kan plotte inn i GPSen før avgang hadde vært til stort hjelp :thumbsup:

Skjønner at Ørje ikke er verdens største sted, men for oss som ikke har vært der før: Hvor på Ørje er det voksenlan skal forekomme?

En addresse man kan plotte inn i GPSen før avgang hadde vært til stort hjelp :thumbsup:

Trenger ikke GPS. Følg E18 mot sverige.. krysser du grensa, så er det bare å rygge ca hundre meter, og du ser bygget på høyre side ved et vann :yell:

Eller om du MÅ ha GPS:

59.48492N

11.74679Ø

Edited by m0lder

m0lder du er konge. Kan jeg få tafse på deg ? :yell:

Eller kanskje det er Apoc jeg skal penetrere ? :thumbsup: <3

Da må du nok stille deg i kø, har fått såpass med løfter om diverse ting nå at det er en gjeng som er forran deg :yell:

Da må du nok stille deg i kø, har fått såpass med løfter om diverse ting nå at det er en gjeng som er forran deg tongue.png

No problemo, jeg smører inn hele meg med vaselin og presser meg forbi alle sammen!

:yell:biggrin.png

Bil er leid inn for anledningen, pcen ligger i tusen biter og deler er bestilt, prøve i vedlikeholdslære før avgang i morgen. Lettere stresset men klar for VLan1.1 :thumbsup:

Bil er leid inn for anledningen, pcen ligger i tusen biter og deler er bestilt, prøve i vedlikeholdslære før avgang i morgen. Lettere stresset men klar for VLan1.1 :yell:

Lykke til!

Gledes til å hilse på deg også :thumbsup:

Mvh.

masekoppen tongue.png

Godpakker litt nå.. Ohh joy... Kabler, stuff, vazelin,

Zpam... hva om vi tar med en godflaske hver - en liten go'smaking? Du kan få bestemme område..

Montecillo Gran Reserva 2001 er herved pakket :thumbsup:

forøvrig foretrekker jeg feite italienere egentlig, men det var denne jeg hadde for hånd akkurat nå :yell:

Fint.. feit Italiener ska bli - Pakker med 1999 Michele Chiarlo Barolo Riserva Tortoniano.

Møtes der det ikke er innsyn - bring your own glass :thumbsup:

Fint.. feit Italiener ska bli - Pakker med 1999 Michele Chiarlo Barolo Riserva Tortoniano.

Møtes der det ikke er innsyn - bring your own glass :thumbsup:

Glass er pakket og klart baki kjerra! Til og med den gamle Vlan-seidelen er med :yell: Har fylt på bensin og ekstra luft i dekkene (hallo, Pazuzu m/ full oppakning er ikke bare bare å ha med i bilen!)

Møtes der det ikke er innsyn - bring your own glass ' />

Holder det med en 2008 Antiche Terre Venete Amarone della Valpolichella?

Fordi det er det jeg har..... Kjølt ned til 13grader C

Så kan vi bytte smake kanskje p

Edited by Bastard

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...