Dr Cyrax 1 Report post Posted September 28, 2011 Hellu Hvis det skulle komme frafall på voksen lan er jeg interessert i å bli kontaktet. Har nå kikket på bilder fra voksen lan de siste årene å tenkte at det kanskje var på tide å faktisk delta. Over og ut. Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted September 29, 2011 Er det noen som har erfaring med kjøp av fat? Et fat av øl (30liter) var oppsiktsvekkende billig..men hva er den beste (og billigste) muligheten til å få ølen ut av dette fatet, samt kjøling? Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted September 29, 2011 Er det noen som har erfaring med kjøp av fat? Et fat av øl (30liter) var oppsiktsvekkende billig..men hva er den beste (og billigste) muligheten til å få ølen ut av dette fatet, samt kjøling? Jeg håper virkelig du har kullsyreflaske, da fatet ikke er tilsatt kyllsyre i det hele tatt..... Kjølingen er grei, det er bare å stappe det i et kjøleskap.. Når det gjelder tappingen har jeg ingen annen ide enn tappetårn, Men det finnes Helt sikkert andre metoder.. Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 18, 2011 Yes! then om off work. hjem og pakke inn i bilen og peiser ivei i morra litt utpå dagen tenker jeg:) skal innom på besøk til noen kjente på turen. snakkes på lan!! Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted October 18, 2011 Yes! then om off work. hjem og pakke inn i bilen og peiser ivei i morra litt utpå dagen tenker jeg:) skal innom på besøk til noen kjente på turen. snakkes på lan!! Riktig god kjøretur! Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 18, 2011 DET GLEDES Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 18, 2011 Yes! then om off work. hjem og pakke inn i bilen og peiser ivei i morra litt utpå dagen tenker jeg:) skal innom på besøk til noen kjente på turen. snakkes på lan!! Riktig god kjøretur! Glemte og nevne det. Håper folk kjører som folk når de kjører til lanet, slik at de kommer hele og pene frem! Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted October 18, 2011 Når på Torsdag åpner dørene ? eller når pleier folk å komme ? Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 18, 2011 eller når pleier folk å komme ? Allerede klokken 18 tipper jeg... i munnen til Zpam Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 19, 2011 eller når pleier folk å komme ? Allerede klokken 18 tipper jeg... i munnen til Zpam De fleste kommer på titsa mine, takk! Er ikke helt slut heller da! Share this post Link to post Share on other sites
Monkeyman 0 Report post Posted October 19, 2011 Skjønner at Ørje ikke er verdens største sted, men for oss som ikke har vært der før: Hvor på Ørje er det voksenlan skal forekomme? En addresse man kan plotte inn i GPSen før avgang hadde vært til stort hjelp Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted October 19, 2011 (edited) Skjønner at Ørje ikke er verdens største sted, men for oss som ikke har vært der før: Hvor på Ørje er det voksenlan skal forekomme? En addresse man kan plotte inn i GPSen før avgang hadde vært til stort hjelp Trenger ikke GPS. Følg E18 mot sverige.. krysser du grensa, så er det bare å rygge ca hundre meter, og du ser bygget på høyre side ved et vann Eller om du MÅ ha GPS: 59.48492N 11.74679Ø Edited October 19, 2011 by m0lder Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 19, 2011 m0lder du er konge. Kan jeg få tafse på deg ? Eller kanskje det er Apoc jeg skal penetrere ? <3 Share this post Link to post Share on other sites
-Apoc- 0 Report post Posted October 19, 2011 m0lder du er konge. Kan jeg få tafse på deg ? Eller kanskje det er Apoc jeg skal penetrere ? <3 Da må du nok stille deg i kø, har fått såpass med løfter om diverse ting nå at det er en gjeng som er forran deg Share this post Link to post Share on other sites
Kernnun 0 Report post Posted October 19, 2011 ahahahaha. Jeg har alltig med reise lube, kan låne av meg. Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 19, 2011 m0lder du er konge. Kan jeg få tafse på deg ? Eller kanskje det er Apoc jeg skal penetrere ? <3 Da må du nok stille deg i kø, har fått såpass med løfter om diverse ting nå at det er en gjeng som er forran deg No problemo, jeg smører inn hele meg med vaselin og presser meg forbi alle sammen! Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted October 19, 2011 Bil er leid inn for anledningen, pcen ligger i tusen biter og deler er bestilt, prøve i vedlikeholdslære før avgang i morgen. Lettere stresset men klar for VLan1.1 Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 19, 2011 Bil er leid inn for anledningen, pcen ligger i tusen biter og deler er bestilt, prøve i vedlikeholdslære før avgang i morgen. Lettere stresset men klar for VLan1.1 Lykke til! Gledes til å hilse på deg også Mvh. masekoppen Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted October 19, 2011 Godpakker litt nå.. Ohh joy... Kabler, stuff, vazelin, Zpam... hva om vi tar med en godflaske hver - en liten go'smaking? Du kan få bestemme område.. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 19, 2011 Montecillo Gran Reserva 2001 er herved pakket forøvrig foretrekker jeg feite italienere egentlig, men det var denne jeg hadde for hånd akkurat nå Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted October 19, 2011 Fint.. feit Italiener ska bli - Pakker med 1999 Michele Chiarlo Barolo Riserva Tortoniano. Møtes der det ikke er innsyn - bring your own glass Share this post Link to post Share on other sites
Deraneo 0 Report post Posted October 19, 2011 Ferdigpakka med unntak av "burken" min, gledar meg som ein hund! Preikast i morgon! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 20, 2011 Fint.. feit Italiener ska bli - Pakker med 1999 Michele Chiarlo Barolo Riserva Tortoniano. Møtes der det ikke er innsyn - bring your own glass Glass er pakket og klart baki kjerra! Til og med den gamle Vlan-seidelen er med Har fylt på bensin og ekstra luft i dekkene (hallo, Pazuzu m/ full oppakning er ikke bare bare å ha med i bilen!) Share this post Link to post Share on other sites
Sneaking Carpet 0 Report post Posted October 20, 2011 Ja, da er vi i gang. Vi som kom tidlig OG har jobba som griser. Åpninga besto av en Sans Rival Ouzo med isbiter fra ismaskina mi!!!!! mmmmmmmm Share this post Link to post Share on other sites
Sneaking Carpet 0 Report post Posted October 20, 2011 (edited) Fint.. feit Italiener ska bli - Pakker med 1999 Michele Chiarlo Barolo Riserva Tortoniano. Møtes der det ikke er innsyn - bring your own glass ' /> Holder det med en 2008 Antiche Terre Venete Amarone della Valpolichella? Fordi det er det jeg har..... Kjølt ned til 13grader C Så kan vi bytte smake kanskje Edited October 20, 2011 by Bastard Share this post Link to post Share on other sites