PotShot::. 1 Report post Posted September 12, 2011 Det ble utsolgt så jævlig fort at ingen av kompisene mine fikk joina. Jeg selger herved min billett til innkjøpspris, ta kontakt dersom det er av interesse. erlend.birketvedt at gmail dot com Husk å gi meg beskjed om hvem som fyller din plass, og gjerne e-post adressen til vedkommende. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted September 12, 2011 epost sendt, alle andre - back off ^^,zuzu is going to vlan! Kommer Pazuzu likevel? Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 13, 2011 Jeg står på listen over de som kom med (flere enn 50 listen siden enkelte av de på listen inkluderer kjøkkenhjelp + annen hjelp), tror jeg kom med i ordinær plassering? Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 13, 2011 det trenger jeg å vite, for jeg kapret den heffalompen plassen til deg Potshot? Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted September 13, 2011 Jeg står på listen over de som kom med (flere enn 50 listen siden enkelte av de på listen inkluderer kjøkkenhjelp + annen hjelp), tror jeg kom med i ordinær plassering? Pazuzu.... Stemmer det, du har vel ikke fått noen forespørsler om noe heller... det trenger jeg å vite, for jeg kapret den heffalompen plassen til deg Potshot? Henger ikke helt med her nå, tenker du på? Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 13, 2011 heffalomp solgte til høystbydende. Jeg hoppet på den plassen som en flue på en bæsj. Den var da tiltenkt Pazuzu. Dersom pazuzu har fått plass så har jeg en annen kar i tankene <3 Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted September 13, 2011 heffalomp solgte til høystbydende. Jeg hoppet på den plassen som en flue på en bæsj. Den var da tiltenkt Pazuzu. Dersom pazuzu har fått plass så har jeg en annen kar i tankene <3 Sånn var det ja, gjør dette hvordan dere vil så lenge aldersgrense osv blir tatt hensyn til, det som er VIKTIG er at jeg får info på vedkommende så fort som mulig.(Husk t-skjorte str) Send denne infoen til [email protected] Share this post Link to post Share on other sites
el_toro 0 Report post Posted September 19, 2011 (edited) Noe måtte selvfølgelig dukke opp og jeg kan ikke delta den helga. Selger plassen til førstemann som sender mail. (og betaler seff:) [email protected] el'toro Edited September 19, 2011 by t0r0x Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted September 19, 2011 Muligens det er for sent, men jeg har sendt deg en mail el'toro. Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted September 20, 2011 halvparten som er med i år har ikke lært seg og barbere seg skikkelig engang=) plass til kun 50 stk,,hva med alle de som vil bli med som brenner for hf.no/bf.no? Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 20, 2011 ..hva med alle de som vil bli med som brenner for hf.no/bf.no? De er der i beste velgående. og vi barberer oss ikke fordi vi vil. Skjegg er hawt! Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 20, 2011 Å fjerne skjegget mitt ville være som å tvangsfore Supermann med kryptonitt. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 20, 2011 Å fjerne skjegget mitt ville være som å tvangsfore Supermann med kryptonitt. Rimelig lett med andre ord? Om kryptonitt kommer såpass nære supermann at han kan fores med det er jo han like nyttig som en våt avis..? Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted September 20, 2011 Barbere meg? Ikke faen! Kan jo endelig kile meg på penis med hakeskjegget mitt jo! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 20, 2011 Veldig langt skjegg, eller veldig fleksibel overkropp? Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted September 20, 2011 Veldig langt skjegg, eller veldig fleksibel overkropp? Evt stor kuk Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted September 20, 2011 Veldig langt skjegg, eller veldig fleksibel overkropp? Evt stor kuk Hørt at de som skryter ikke har noe å skryte for?? Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted September 20, 2011 Da kan dere jo arangere "storkuk" compo.. Ingen bilder plz... Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 20, 2011 Da kan dere jo arangere "storkuk" compo.. Ingen bilder plz... Jeg og Frosken skulle ha noe sånn en gang med Nenia som dommer. Haha. Men vi var vel for fulle til å få den opp så det ble ikke noe av. Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted September 20, 2011 Jeg sjekka ballene til kermit i fjor. De skal sjekkes i år også! Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted September 25, 2011 EPIC!(ikke størrelsen) Fant T-skjorte samlingen min i skapet i dag: Har deltatt på VLAN 3,4,5,6,7,8 og 10 Noen som husker om det var T-skjorter på VLAN 3,4 og 5? Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 25, 2011 EPIC!(ikke størrelsen)Fant T-skjorte samlingen min i skapet i dag: Har deltatt på VLAN 3,4,5,6,7,8 og 10 Noen som husker om det var T-skjorter på VLAN 3,4 og 5? Ja, du ser jo den for 5'ern til venstre der Ser du mangler VoksenLan 9 og supporter skjorta da for komplett samlng. Jeg deltok ikke på nr 6 tror jeg (men jeg har t-skjorta ). Ellers har jeg vel vært på dem alle. Mener det ikke var t-skjorte på de første 4 vlan. Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted September 27, 2011 Var vel øl-glass på 4'ern vel.. Share this post Link to post Share on other sites
Sneaking Carpet 0 Report post Posted September 27, 2011 Nais...jeg har tid, men hvis det er mulig kunne jeg heller tenke meg en slags "vaktmester tekdust/slave reparere og fikse det meste pc relatert" stilling, jeg har vel hatt det litt sånn på de andre vlana også, er det stemning for det i styret så stiller jeg kroppen min til disposisjon, med visse begrensninger åf kårs. Har sendt deg en PM Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted September 27, 2011 Jeg sjekka ballene til kermit i fjor. De skal sjekkes i år også! Dette er egentlig bare ekstremt forstyrrende og skremmende Share this post Link to post Share on other sites