Sign in to follow this  
ReWrite

Er målet ditt og være best i BF3?

Recommended Posts

morsomt å se hvordan interessen for battlefield begynner å ta av igjen og at spillere fra BF2/1942 vender tilbake :lol: Virker som at BF3 kan bli en like stor suksess som BF2, om ikke større.

lykke til med Team-frux :lol:

Høres artig ut dette, Rewrite :lol: Lykke til !

Blir nok å se på slagmarka eg også, med eller uten clan.

Høres artig ut dette, Rewrite :lol: Lykke til !

Blir nok å se på slagmarka eg også, med eller uten clan.

Våres klan? :lol:

Takker for tilbudet :lol: Men eg må få teste spillet først (ikkje bare BETA), for å se om det er noe eg vil spele meir enn berre for morro på public/i ein morro-clan.

..men det hadde absolutt vert kjekt ! Om tilbudet kan stå til bf3-release, så seier eg "tja" nå, så blir det ja om spelet innfrir. :lol:

Her var det mange flinke tøser på samme lineup.

Har spillt med flere før og vet at dette blir bra. Lykke til.

her var det mange kjente ansikter, så gøy med et nytt klanprosjekt ReWrite. Satser på at det blir norges beste IGJEN ;)

Har allerede vært nr.1 i Norge og top 10 i Europa så det hadde vært gøy å kjørt på an'igjen, men har nok ikke så mye tid til gaming som jeg hadde i 2006 :)

Masse lykke til, og vi møtes muligens på slagmarken sammen med min koseklan :)

xoxo Europris - tGC <3

1. Alpha leavet

2. daze var lei IRNV\Flashligt spam og la bf3 på hyllen inntil videre

3. BeaVer fikk muligheten for og spille med Genuin sammen med sine gamle xGx klan buddies, og sa ifra at han ville gå dit med 99% sikkerhet.

Da mistet jeg 3 av de mest erfarene spillerne i lineup, samtidig som at faldmo ikke hadde mulighet og game pga elendig nett.

De spillerne som ble igjen har alle enormt med potensiale og er gode nok til og henge med i toppen, men jeg hadde ikke motivasjonen til og hente inn uprøvde spillere og starte "pånytt" igjen om dere skjønner.. :)

Er kjedelig at det ble slik, men vi klarte en 6.plass i ESL med 160 påmeldte lag i 8on8 og slo tba som er kun tidligere dignitas medlemmer på veien.. så vi skal si oss meget fornøyd med det vi presterte. :)

Trist å høre. Til og med jeg som aldri har spilt et BF-spill før BC2 så at den lineupen hadde potensiale til å hevde seg :(

Synd! Hadde store forhåpninger om dere, og jeg gledet meg vilt til en skikkelig 8v8 CQ mot dere med fly, heli og tanks. Synd.

Legger du opp nå ReWrite, eller ser du deg om etter en klan hvor du bare er spiller?

Jepp, ser etter klan der jeg kun er spiller :)

8v8 CQ med fly heli tanks? Dere hadde nok vært de eneste som hadde brukt det, vi har skjønt at de gjør lite fra eller til om man vinner..

engineers > all hardware i bf3 :)

Vi spilte mot TERA i ESL på firestorm.. de hadde 2 i fly, 2 i heli og 3 tanker.. Vi hadde 1 tank og 7 inf.. Gjett hvem som vant.

Hehe, bruker aldri så mye. Vi har heli og fly i luften om det trengs, og heli er utrolig kraftig om det får være i fred i luften. På bakken har vi for det meste bare en tank i sving. Bruker en det med moderasjon er det veldig kraftig. F.eks er heli bra for å jevne hus til jorden, og f.eks på C flagget på Caspian er det en veldig effektiv taktikk.

Du finner nok en klan fort! Dersom vi trenger nytt blod kan vi jo sikkert snakke nærmere om det også, men det får jo tiden og begge siders interesse vise. Uansett, lykke til med hva du gjør og hvor du ender opp!

Det er klart at uansett hva som skjer vil bf1942 alltid representere gulltiden innenfor gaming for min del. BF3 er ikke i nærheten av å skape den gode følelsen som jeg fikk når jeg spilte 42.

Missforstå meg rett BF3 er absolutt et morsomt spill :)

Der er jeg enig, men ser man på alternativene, er BF3 absolutt et verdig alternativ. Selv om jeg gjerne skulle sett 10v10/12v12 med masse hardware igjen.