Sign in to follow this  
ReWrite

Er målet ditt og være best i BF3?

Recommended Posts

Hei, tiden er nå inne for og lansere mitt, faldmo og daze sitt klanprosjekt!

Team-frux

Vi har mye spennende på gang opp mot BF3 sin release, og vi vil jobbe hardt for og bidra så godt vi kan rundt BF3 og eSport!

Battlefield 3 Beta står nå for døren, og i den forbindelse bygger vi opp en lineup slik at vi er forberedt når BF3 lanseres den 27.Oktober, vårt mål er Topp 1 i Norge/Topp 10 i Europa!

Høres det spennende ut så send meg gjerne en PM her på forumet, eller en e-post på [email protected], så kan vi ta en prat!

Besøk team-frux.net for litt generell info, vi vil oppdatere siden med nye nyheter jevnlig!

Wow, dette likte jeg veldig godt! slenger med at grommere gutter enn dette finnes knapt i online spillverdenen. De som får lov til å joine denne klanen er skamheldige uansett. Skilla, morsomme og kjempehyggelige alle 3! Dere får finne dere en ny PuNky så er dynamikken komplett! :)

Dersom hele min familie døde i en tragisk brødristerulykke, e.l.(vet aldri hva ei 7mnd gammel tulle kan finne på.. ' />

Jeg blir sannsynligvis å game bf3 med coney, zpam og noen av gamlegutta, de hadde no på g, dvs. dersom vi alle får overtalt vår bedre halvdel til barnepass 1 kveld eller 2 i uka ^^

"- Ledig tid, målet er og bli best og det blir man ikke av 1 eller 2 kamper i uken.."

true, but p

Takker så mye Punky! Du er en av de vi absolutt skulle hatt med på laget, du har en vinnervilje som virkelig smitter over, og det er noe vi virkelig trenger!

Når vi andre er sur å lei så setter du i det ekstra giret, akkurat den egenskapen trenger alle lag!

Ja, nå mangler vi bare motiverte spillere..

Ingen må være redd for og prøve seg, eneste forskjellen fra oss til andre klaner i Norge er vel ett litt strengere treningsregime? smile.png

Dette var en bra post av deg ReWrite. Hadde jeg hatt tid og rom for noe slikt så hadde jeg prøvd meg.

Men jeg velger heller å ønske dere lykke til med clanen.Jeg tviler ikke på at dere kan klare det så lenge du finner rette folka.

Stå på gutta :)

Mvh Oscarmr

Vi har ikke definert hvor mye tid vi skal bruke, men det blir nok litt ja smile.png Man blir ikke best over natten..!

Haha nix ! :)

Nei, har 10 000 ting og ta meg til ' />

Forse, men har mine store tvil at jeg i det hele tatt har tid til og spille BF3, så va det dette her med PC og da p

Åhh faen, nå kjente jeg jeg ble gira ;)

Desverre har RL (dame) tatt meg så jeg har rett og slett ikke tid til dette enda så lyst jeg har ' />

BF3 skal kjøpes og skal kose meg en del med dette når jeg har tid, dog blir det da vel kun public, men vi treffer vel hverandre litt da p

Har hatt det styggartig samt trivelig med disse poikane opp gjennom BF2 tiden og alle er meget dyktige BF-spillere som kan nå svært langt i BF-klanscenen.

Anbefaler disse gutta på det sterkeste! :tafse:

PS:
Om jeg noen gang skulle bli singel er jeg her på flekken og mer gira en noen gang ' />

Lykke til gutta! p

Vil gjerne at alle som synes dette kun vært spennende om å teste spillet litt ekstra i Open Beta for å finne ut av om de i det hele tatt liker spillet såpass at de er villig til å legge ned nok tid til å bli god. Det blir på ingen måte 24/7 og krav om folk må slutte i jobben sin, men et par PCWer og en official i uken f.eks er ikke nok, så bruk litt tid på å finne ut av om du faktisk har tid til å satse.

Veldig interessert hvis spillet blir bra med klankamper. Venter med å søke til neste beta setter igang.

Tja, nei egentlig ikke. Hvis man er god i fps fra før av så blir man god i bf også etter litt trening :)

Morro å se at noen fortsatt kan ta seg tid til å satse i dataspill. GL HF Rewrite og CO :) Skal nok ikke se bort ifra at vi treffes litt public i BF3 like old days ;)

Spennende:) samt morro at noen er villige til og legge såpass med tid i det. Hva forventes av en evt spiller? tenker da tidsmessig på en normal uke.

Det håper jeg domle :)

Og Avean, håper virkelig du søker.. du er den type person vi trenger!

Edit: @Ramstad: Tja, vi fokuserer på og bli best i Norge så vil gjette på iallefall 3 dager med PCWer.. Kanskje mer kanskje mindre, alt er vanskelig og si akkurat nå ;) Men man bør være over gjennomsnittet interessert i og spille BF3 :tafse: