Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Flylover

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad beta er tilgjengelig!

Recommended Posts

img_fps.jpg Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad beta er tilgjengelig!

Da er betaen til Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad i gang, og vi har foreløpig satt opp én server!

(Battlefield.no:) Da er betaen ute, men kun til de som har kjøpt Digital Deluxe Edition av spillet på Steam.
Har du derimot kjøpt den vanlige versjonen må du nok vente til spillet slippes den 13. august.

Vi har satt opp foreløpig én beta-server, hvor vi opplever stor pågang!
Serveren vår heter Battlefield.no #01 - Red Orchestra 2 Beta
IP'en er 81.166.125.6:20100

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad slippes 13 september!

Vil forresten anbefale folk å kjøpe gjennom Direct 2 Drive (eies av IGN) istedenfor, Digital deluxe edition koster like mye som den billige varianten gjør på steam.

MEGET bra, hva inne og spillte kl 9 og 12 idag hva fullt trøkk:D Sykt bra spill.....

Har dere en apartment only server? Evt, mulig å få en med 32 slots eller noe. Fallen heroes er et døvt campermap synes jeg :)

På en UK server jeg var på så var det 2 runder apartment etterfulgt av en på fallen heroes, gikk i en cycle uten vote.

drifterne våre jobber med å bli kjent med spillet samt sette opp flere servere etterhvert. Har kommet en hel del updates allerede også som må jobbes med. Bra at servern er poppis, det gjør at vi får mulighet til å satse mer også, det er dere brukere som bestemmer hvor stort dette bør bli fra vår side.

Er det verdt å kjøpe ? er spillet sinnsykt awesome sånn at dere ser for dere klankamper osv ? Hva når BF3 lanseres ? Vil det holde fortet ? tongue.png

Vet ikke om jeg skal kjøpe enda ......

Edit: Glem det kjøpt. 299kr er ingenting å si på for deluxe

Vil forresten anbefale folk å kjøpe gjennom Direct 2 Drive (eies av IGN) istedenfor, Digital deluxe edition koster like mye som den billige varianten gjør på steam.

Har selv brukt D2D tidligere, men tenkte aldri på dem. Takk for tipset smile.png

Er det verdt å kjøpe ? er spillet sinnsykt awesome sånn at dere ser for dere klankamper osv ? Hva når BF3 lanseres ? Vil det holde fortet ? tongue.png

Vet ikke om jeg skal kjøpe enda ......

Edit: Glem det kjøpt. 299kr er ingenting å si på for deluxe

Er vel verdt det mtp at vi får en profesjonellt utviklet mod i tillegg etterhvert(Rising Storm). Om klanmiljøet i norge kommer til å ta i mot spillet vet jeg ikke, men det er hvertfall mange utenlandske klaner som kommer til å spille det uavhengig om hvor bra BF3 blir.

Jeg elsker og digger spillet utrolig mye, hvis man ser bort i fra de feilene som er. ' /> Hadde utrolige høye forventninger til spillet og jeg ble langt i fra skuffet. Deilig å endelig føle at man faktisk skyter med skikkelige kuler og våpen, og med den deilige lyden!! BC2 med sine plastkuler kan ungene spille. p

Her ligger forresten Daniel på isen etter å ha blitt skutt rett i hjertet av meg. biggrin.png (Kulehull i vegger og uniformer er slått av i betaen).

danieldead.jpg

Fikk ikke spilt så mye, men av det lille jeg spilte så var jeg imponert. Det jeg er mest stolt av er at det absolutt første skuddet jeg løsnet, ble pent plassert midt mellom øya på en russer smile.png

*stolt*

Gleder meg sykt til å spille det ferdige produktet

Dere som også har spillt det første RO spillet. Hva synes dere om Heroes of Stalingrad i forhold ?

Funker det ok det der med hit-systemet ? (Truffet i en fot , foreksempel... du blør , du bandasjerer etc.) Gir det mer realisme til spillet , eller viktigere gir det bedre gameplay ?

Dere som også har spillt det første RO spillet. Hva synes dere om Heroes of Stalingrad i forhold ?

Funker det ok det der med hit-systemet ? (Truffet i en fot , foreksempel... du blør , du bandasjerer etc.) Gir det mer realisme til spillet , eller viktigere gir det bedre gameplay ?

Jeg syns ikke akkurat at det bandasjegreiene var noe... for eksempel du løper ned en gang og rundt hjørne så møter du en fiende. Dere begge skyter og du dreper han, men han treffer deg i låret. Av ren reaksjon så trykker du Ctrl og 1.5 sekunder senere så har du sluttet å blø og løper videre.

Hvis de hadde gjort noe mer ut av det så hadde det kanskje vært litt interessant. F.eks. hvis du blir truffet i benet, så må du slepe deg til sikkerhet, før du begynner å bandasjere såret som ihvertfall tar en 10 sekunders tid. Hvis du klarer å overleve det, så har du på en måte oppnådd noe. Slik som det er nå så er det nesten ikke noen vits å ha det med i det hele tatt.

Jajo, må si meg enig i at det gjerne kunne vært litt mer swung over bandasjer. Virker veldig banalt, men stort sett så blir jeg skutt og drept, så har ikke fått testet det så mye, så om skader har innvirkning på stamina, evne til å sikte etc. vet jeg egentlig ikke, men det burde det. Skulle gjerne sett en ordentlig medic også, for litt mer nasty skader. Jeg liker iallefall å spille medic med innlevelse ' />

Samt å kjøre stridsvogn p

Hmm, kan vi skru av map vote på serveren? Var inne nå, og det var apartments, apartments, apartments omat og omat.

Hmm, kan vi skru av map vote på serveren? Var inne nå, og det var apartments, apartments, apartments omat og omat.

Hm, endret så ett kart ikke skal ikke kunne kjøres mer enn 2 ganger etter hverandre nå.

Og det kommer ny patch i dag, da blir Apartments og FallenFighters fjernet.

Kommer 3 nye, Barracks, Red October Factory og ett annet jeg ikke husker navnet på.

Jeg bruker lenger tid å sette et plaster på fingeren enn det tar å bandasjere en skuddskade i dette spillet, så den tiden blir sikkert økt smile.png

Ellers byr dette spillet på noe jeg har savnet i lang tid nå; innlevelse og frustrasjon. Det gir en egen følelse å ligge i dekning bak en vegg med sandsekker og poppe opp og skyte på fi fra 250 meter, samtidig som en tanks prøver å ta deg ut med coaxen sin.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...