Skvate 4 Report post Posted September 5, 2011 testa de nye bretta så vidt. Ganske fete. Spesiellt GrainElevator....nesten litt episk brett. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted September 5, 2011 Testa det såvidt nå nettopp, virker som et supert spill!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
eriks901 0 Report post Posted September 5, 2011 (edited) Noen andre enn meg som synes at de kanskje bør vente litt med releasen av spillet?. Akkurat nå er det endel bugs i spillet. Det vil gi dårlig mediaomtale. Edited September 5, 2011 by eriks901 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted September 5, 2011 er da ikke SÅ mye bugs? Får se hvor mye de klarer å fikse i løpet av denne uka. Mest plagsomme nå er vel den cursor-buggen(det at man plutselig mister kontroll over figuren og en cursor dukker opp på skjermen som man beveger i stedet...ESC fikser det da...). Har ikke fått noen krasj etter oppdateringen heller...men har vel ikke spillt lenge nok. Ellers så er det vel mer som egentlig er features og ikke bugs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted September 5, 2011 Har en tendens til å bli skutt av mine egne ganske ofte, samt å skyte min egne selv. IFFen er ikke helt på topp ennå.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 5, 2011 Har en tendens til å bli skutt av mine egne ganske ofte, samt å skyte min egne selv. IFFen er ikke helt på topp ennå.. Så en fyr som gikk opp trappene på den ene bygningen på Grain Elevator. Stakkaren hadde akkurat brukt lang tid på å komme opp før jeg skyter han med Kar98 i det han ankommer toppen. Noen sekunder etterpå ser jeg at det var en friendly Quote Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted September 5, 2011 Tror du har skutt meg på Grain Elevator også, i det åpne lagerbygget på motsatt side av der axis starter, oppe i andre etasje. Har blitt skutt der to ganger på eksakt samme sted av mine egne nå, så går ikke dit mer. Ble skutt på toppen av Grain Elevator også, klatret opp hele veien langs siden og idet jeg kom inn døra ble jeg skutt i trynet.. Men det plager meg ikke egentlig, klart det er litt surt innimellom. Men jeg vet hvor lett det er å ta feil på avstand. Det som irriterer meg mest er restricted areas. Plutselig mister vi flagget bak oss og er i restricted area med påfølgende instadeath, hardt å flanke med så mye som er verboten! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 5, 2011 Det som irriterer meg ang Restricted Area, er at jeg får ikke opp den beskjeden før etter jeg har dødd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted September 5, 2011 jauv...de bør legge til en sånn greie de hadde i RO1, at man fikk en tidsfrist på å komme seg ut. Veldig ofte man er i et område som blir resticted hvis motstanderne capper ett annet mål. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herbie 0 Report post Posted September 8, 2011 Aaaaalt for mange spesialvåpen (dvs ikke boltrifle) tilgjengelig imo. Håper de justerer litt før slippdato Blir litt "Day of Defeat"-følelse over det hele, selv om alt annet i spillet er gull. Quote Share this post Link to post Share on other sites