Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Flylover

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad beta er tilgjengelig!

Recommended Posts

Noen andre enn meg som synes at de kanskje bør vente litt med releasen av spillet?. Akkurat nå er det endel bugs i spillet. Det vil gi dårlig mediaomtale.

Edited by eriks901

er da ikke SÅ mye bugs?

Får se hvor mye de klarer å fikse i løpet av denne uka.

Mest plagsomme nå er vel den cursor-buggen(det at man plutselig mister kontroll over figuren og en cursor dukker opp på skjermen som man beveger i stedet...ESC fikser det da...). Har ikke fått noen krasj etter oppdateringen heller...men har vel ikke spillt lenge nok.

Ellers så er det vel mer som egentlig er features og ikke bugs tongue.png

Har en tendens til å bli skutt av mine egne ganske ofte, samt å skyte min egne selv. IFFen er ikke helt på topp ennå.. :)

Så en fyr som gikk opp trappene på den ene bygningen på Grain Elevator.

Stakkaren hadde akkurat brukt lang tid på å komme opp før jeg skyter han med Kar98 i det han ankommer toppen.

Noen sekunder etterpå ser jeg at det var en friendly sad.png

Tror du har skutt meg på Grain Elevator også, i det åpne lagerbygget på motsatt side av der axis starter, oppe i andre etasje. ;) Har blitt skutt der to ganger på eksakt samme sted av mine egne nå, så går ikke dit mer. :)

Ble skutt på toppen av Grain Elevator også, klatret opp hele veien langs siden og idet jeg kom inn døra ble jeg skutt i trynet.. sad.png

Men det plager meg ikke egentlig, klart det er litt surt innimellom. Men jeg vet hvor lett det er å ta feil på avstand. Det som irriterer meg mest er restricted areas. Plutselig mister vi flagget bak oss og er i restricted area med påfølgende instadeath, hardt å flanke med så mye som er verboten!

jauv...de bør legge til en sånn greie de hadde i RO1, at man fikk en tidsfrist på å komme seg ut. Veldig ofte man er i et område som blir resticted hvis motstanderne capper ett annet mål.

Aaaaalt for mange spesialvåpen (dvs ikke boltrifle) tilgjengelig imo. Håper de justerer litt før slippdato :)

Blir litt "Day of Defeat"-følelse over det hele, selv om alt annet i spillet er gull.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...