Sjitt_break 8 Report post Posted August 30, 2011 Her er det ihvertfall en liten pekepinn på hva som KAN/HVA FOLK "TROR" er mulige specs på bf3. http://www.game-debate.com/games/index.php...Battlefield%203 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted August 30, 2011 Eller bare vent to dager/noen uker for de ofisielle specs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted August 30, 2011 Eller bare vent to dager/noen uker for de ofisielle specs. Ja den som lever får se ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 30, 2011 Får satse på at den gamle holken min klarer seg! Minimum instillinger here I come. Aldri vært no fan av skygger uansett :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted August 30, 2011 Får satse på at den gamle holken min klarer seg! Minimum instillinger here I come. Aldri vært no fan av skygger uansett :/ Enig der, i hvertfall ikke IRL Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 30, 2011 Oldschoolers som oss tweaker jo grafikken ned uansett, så her trengs det ikke mye kraft i suppa for at den ska smake godt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 30, 2011 Oldschoolers som oss tweaker jo grafikken ned uansett, så her trengs det ikke mye kraft i suppa for at den ska smake godt! Men en liten buljong skader vel heller ikke Quote Share this post Link to post Share on other sites
En Dam av Død 0 Report post Posted September 11, 2011 Kjørte alpha flytende med disse speccsa: AMD Phenom II X4 965 Black Edition XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 4GB CL9 - 12gb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted September 11, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted September 12, 2011 Oldschoolers som oss tweaker jo grafikken ned uansett, så her trengs det ikke mye kraft i suppa for at den ska smake godt! Sorry, men tweaking døde med BF1942, så jeg retter den opp for deg! ' /> Quote Share this post Link to post Share on other sites
ozelot 0 Report post Posted September 21, 2011 Hmm..forrige gang det kom et battlefield spill, måtte jeg oppgradere skjermkortet. Ser jaggu ut som jeg må gjøre det igjen gitt! Eller holder det med 320 minne på skjermkortet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted September 21, 2011 Høres lite ut, nye kort har som regel 1gb+ .. og det er mye grafikk som skal lastes i bf3. Quote Share this post Link to post Share on other sites