Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Rising Storm

Recommended Posts

Kanskje vi må ha underfora,s for alle modsene som kommer ?

anyway.

Artig konkuranse som skjer borte på risingstorm modden.. de etterlyser ansikter, til å putte på soldatene i modden

Rimelig orginalt konsept smile.png

Gå til websiden deres for mere info !

http://www.risingstormgame.com/

Face_Compo_960.jpg

Lasta det ned rett før helgen og har brukt mange timer ingame allerede.

Jeg likte aldri settingen med østfronten som i RO2. Foretrekker vestfronten, men Rising Storm var overraskende bra. Det er jo en side av krigen som ikke ofte blir representert i spillverden.

Det første man merker i spillet er ihvertfall forskjellen i teknologi. Japanerne har lite automatvåpen i forhold til USA. Tror de eneste automatvåpen som Japanerne har er en SMG og maskingevær. USA på sin side har M1 Garand, Carbine, Thompson og BAR. For å veie opp for det så har japanerne en mini-mortar pluss at de har Banzai-angrep. Fordelen med Banzai angrep er at fienden blir 'suppressed' som gjør at de skyter dårligere, ikke kan konsentrere seg når de skal skyte (ved å holde / kontrollere pusten som gir deg en zoom effekt) osv.

Til nå har jeg sikkert flere kills med bayonetten enn med rifla som japaner. Men om det er fordi banzai er effektivt eller fordi rifla er så elendig er vel fortsatt diskutabelt :p

Hvis man liker Red Orchestra så er Rising Storm absolutt verdt å prøve.

Har til nå likt alt med spillet, fra våpen til de forskjellige banene. Eneste jeg ikke hadde helt sansen for var spawn-protection på spillere som spawner ved frontlinjen (ved å spawne på Squad Leader). Har brent meg noen ganger på å skyte på ny-spawna folk uten at de dauer, for så å bli skutt selv siden jeg har gitt fra meg lokasjonen ved å skyte. Men det er bare en mindre irritasjon...

åja... forresten så har japanerne også katana sverd hvis man føler for å sable ned noen yankees på stranda :)

Har logget en del timer i betaen. Det kicker ass. Var heldig og fikk key uka før 17 Mai. Pre-ordra spillet i går.

RS er jo en perfekt taktisk WW2 shooter. Liker den realistiske feelen, fokuset på teamwork og den autentiske delen når det gjelder våpen og slagmark. å være på et bra lag på Iwo Jima, spesielt som Marines, å klatre deg sakte men sikkert opptil toppen under maskingevær ild og mortars er ganske spesielt. Er jo sinnsykt digg å fragge i dette spillet også.

Kanskje BF.no kan få opp en server eller to når det kommer ut?

Dette gleder jeg meg veldig til. Elsker Red Orchestra serien, og dette er bare bonus

Har èn invite til Rising Storm beta hvis noen vil ha.

jajajajaja kan jeg få den?

Jeg har også en nøkkel til betaen, til den som evt vil ha. Eneste ikke hjemme før mandag morgen

Skulle hatt en key selv for å teste Rising hvis noen har :D

Kan evt trades, jeg har: The Ship, Max Payne, Max Payne 2, Dota 2, Arma X, Arma Cold War Assault.

Skulle hatt en key selv for å teste Rising hvis noen har :D

Kan evt trades, jeg har: The Ship, Max Payne, Max Payne 2, Dota 2, Arma X, Arma Cold War Assault.

sender en via Steam :)

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...