Entreri 110 Report post Posted August 26, 2011 En rykende fersk gameplay video fra Counter-Strike: Global Offensive er nå sluppet! Les hele saken og les nyheten på Hellfragger.no! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baseraper 8 Report post Posted August 26, 2011 Ser ut som en blanding av COD og BATTLEFIELD...... Tror nok jeg holder meg til CSS en stund til. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 26, 2011 i alle dager.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted August 26, 2011 Ser jo dritfett ut! Skal lett teste det ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted August 26, 2011 Drittspill så det ut som! Altså jeg kommer til å kjøpe det Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted August 26, 2011 Incoming 10 mill turnering. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted August 26, 2011 Ser jo dritfett ut! Skal lett teste det ut Hepp hepp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 26, 2011 Ser like kjedelig ut som CSS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 26, 2011 Det ser...helt greit ut egentlig. Jeg er fortsatt skeptisk til balanseringen rundt molotovs, tviler litt på om CT har en sjanse hvis terror kaster to molotovs for å beskytte bomba. Men det skal definitivt prøves, og jeg kommer nok fortsatt til å eie i CS der og Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted August 26, 2011 Det ser...helt greit ut egentlig. Jeg er fortsatt skeptisk til balanseringen rundt molotovs, tviler litt på om CT har en sjanse hvis terror kaster to molotovs for å beskytte bomba. Hvordan de skal klare å plante bomba med et par molotovs ved inngangen til spot er det jeg lurer på, men de finner sikkert på noe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted August 26, 2011 Syns egentlig ikke grafikkoppdateringen så særlig stor ut, og grafikken er eneste grunnen jeg kunne se til å oppgradere. Bortsett fra om de gjør smgene bedre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted August 26, 2011 Sikte så helt ræva ut tbh, likte ikke det jeg så... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 26, 2011 Det ser...helt greit ut egentlig. Jeg er fortsatt skeptisk til balanseringen rundt molotovs, tviler litt på om CT har en sjanse hvis terror kaster to molotovs for å beskytte bomba. Hvordan de skal klare å plante bomba med et par molotovs ved inngangen til spot er det jeg lurer på, men de finner sikkert på noe. Ok, det ble vel litt krøkkete. Men f eks de_dust, A. Der har du to innganger, terror planter bomba og kaster deretter to molotovs ved hver inngang. Det spørs jo seff på hvordan molotovsen fungerer, hvor mye man sakkes ned og hvor mye skade man tar, men det kan jo bli litt overpowered hvis ingen da kan gå igjennom. Fjerner også det morsomme med at en CT med lav helse faktisk kan eie to terror er han skilled nok, siden han ikke kommer fram til dem i det hele tatt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted August 26, 2011 Syns faktisk det så fett ut jeg! Molotoven trenger nok litt failing og testing før den blir balansert, men ellers så syns jeg det så ut som lots of fun. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted August 26, 2011 Det ser...helt greit ut egentlig. Jeg er fortsatt skeptisk til balanseringen rundt molotovs, tviler litt på om CT har en sjanse hvis terror kaster to molotovs for å beskytte bomba. Hvordan de skal klare å plante bomba med et par molotovs ved inngangen til spot er det jeg lurer på, men de finner sikkert på noe. Ok, det ble vel litt krøkkete. Men f eks de_dust, A. Der har du to innganger, terror planter bomba og kaster deretter to molotovs ved hver inngang. Det spørs jo seff på hvordan molotovsen fungerer, hvor mye man sakkes ned og hvor mye skade man tar, men det kan jo bli litt overpowered hvis ingen da kan gå igjennom. Fjerner også det morsomme med at en CT med lav helse faktisk kan eie to terror er han skilled nok, siden han ikke kommer fram til dem i det hele tatt. Jeg skjønte hva du mente, men skjønte du hva jeg mente? Jeg har vanskelig for å forstå hvordan molotovs kan fungere balansert, når alt CT trenger å gjøre for å stoppe et rush er å legge molotovs når T rusher. Men de finner sikkert på noe lurt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 27, 2011 Det ser...helt greit ut egentlig. Jeg er fortsatt skeptisk til balanseringen rundt molotovs, tviler litt på om CT har en sjanse hvis terror kaster to molotovs for å beskytte bomba. Hvordan de skal klare å plante bomba med et par molotovs ved inngangen til spot er det jeg lurer på, men de finner sikkert på noe. Ok, det ble vel litt krøkkete. Men f eks de_dust, A. Der har du to innganger, terror planter bomba og kaster deretter to molotovs ved hver inngang. Det spørs jo seff på hvordan molotovsen fungerer, hvor mye man sakkes ned og hvor mye skade man tar, men det kan jo bli litt overpowered hvis ingen da kan gå igjennom. Fjerner også det morsomme med at en CT med lav helse faktisk kan eie to terror er han skilled nok, siden han ikke kommer fram til dem i det hele tatt. Jeg skjønte hva du mente, men skjønte du hva jeg mente? Jeg har vanskelig for å forstå hvordan molotovs kan fungere balansert, når alt CT trenger å gjøre for å stoppe et rush er å legge molotovs når T rusher. Men de finner sikkert på noe lurt. Ingen som sa jeg skulle skjønne noe?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted August 28, 2011 Syns faktisk det så fett ut jeg! Molotoven trenger nok litt failing og testing før den blir balansert, men ellers så syns jeg det så ut som lots of fun. + 10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted August 29, 2011 Sikkert noen som har posta før, men steam sin var jo fin. http://store.steampowered.com/app/1800/ Quote Share this post Link to post Share on other sites