Lygre 0 Report post Posted August 19, 2011 Dedikerte servere i MW3For to år siden ble dedikerte servere til MW2 droppet. Nå snur de 180 grader og tilbyr dette til MW3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted August 19, 2011 (Battlefield.no): I oktober 2009, kort tid før utgivelsen av Call of Duty: Modern Warfare 2, skrev vi en artikkel om at spillet ikke skulle ha støtte for dedikerte servere. Det resulterte i 220 kommentarer - de aller fleste av dem rimelig negative for å si det mildt. Call of Duty 4: Modern Warfare (2007) var i sin tid et populært spill blant deler av Battlefield.no-miljøet. Det var store forventninger til oppfølgeren, men nyheten i oktober '09 satte en stor demper på det som skulle bli en fest. IW.net slo ikke helt an Infinity Ward som med Modern Warfare 2 lanserte sitt eget spillnettverk IW.net fikk jammen høre det både før og etter utgivelsen av spillet. Noen ganger hjelper det faktisk å klage, for nå har Robert Bowling fra IW tvitret godt nytt for PC-spillerne. Modern Warfare 3 vil ha dedikerte servere! Herr Bowling skriver følgende: "Ja! Modern Warfare 3 til PC vil ha støtte for dedikerte servere fra dag én. Du kan favorisere eller administrere for å kontrollere oppsett, regler, utkastelser." Flere detaljer om hva man faktisk kan gjøre med en server kommer sikkert med tiden. Modern Warfare 3 utvikles av Infinity Ward + Sledgehammer og kommer til PC, PS3, 360 og Wii 8. november. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 19, 2011 Whatever. det skal ikke kjøpes uansett Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted August 19, 2011 Like the knights who say ni: NI! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted August 19, 2011 Godt å se de faktisk tar til seg kritikk, synd de allerede har pissa så kraftig på spillerne at jeg aldri kommer til å kjøpe et CoD-spill igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted August 19, 2011 Holder meg til Promod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted August 19, 2011 Samboeren er glad i MW Serien så antar det kjøpes, men det blir nok lite spilling ifra min side :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
joandreas 0 Report post Posted August 26, 2011 Vil vel helst slippe haugevis med nuketown, sniper eller hva de hadde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted August 28, 2011 Whatever. Har ikke ledig tid til å spille de spillene jeg faktisk har lyst til å spille en gang. Quote Share this post Link to post Share on other sites