Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Holycrap

Gamescom - Ny Trailer fra Battlefield 3

Recommended Posts

Så lenge det er tilnærmet firkantet så det ikke blir som latterlige bc2 med chokepoints så er ikke størrelsen SÅ viktig for meg. Her kan man til en hver tid komme seg ut både til fots/fly/kjøretøy og lansere flankattacks hvis man er presset. Åpner for et helt annet taktisk element enn man greier i bc2.

forøvrig er wona blind.

Så lenge det er tilnærmet firkantet så det ikke blir som latterlige bc2 med chokepoints så er ikke størrelsen SÅ viktig for meg.

True, et medium size map kan fremdeles være et vellykket map.

Håper dog på store maps sånn som vi hadde på de kraftige pcene i gamle dager.

har vel ikke kommet noe offisiell kommentar på det enda? Man ser jo at de flyr i mange forskjellig hastigheter i trailern så noe må være slowforward funksjon? Link på at de skal kunne fly kjappere enn i bf2? Hadde jo vært dritspennende!

Her er litt av svaret værtfall, klarte ikke finne resten i farten.

https://twitter.com/#!/Demize99/status/...490164420124673

Personen som svarer er så vidt jeg husker en av utviklerene til BF3

har vel ikke kommet noe offisiell kommentar på det enda? Man ser jo at de flyr i mange forskjellig hastigheter i trailern så noe må være slowforward funksjon? Link på at de skal kunne fly kjappere enn i bf2? Hadde jo vært dritspennende!

virket litt.. merkelig. En knapp som skrur av og på jetengins alla airwolf? :blink:

virket litt.. merkelig. En knapp som skrur av og på jetengins alla airwolf? :blink:

Tydelig at "twitter-titten" ikke har mye peiling på dogfights fra verken bf serien eller IRL...

Mange her som prater om flanking ? veit dere ikke hvor lett det er å merke at man blir skutt i ryggen ,for så å snu seg og skyte de som gjør det mot deg i et Battlefield spill ???

men i 42 da var det gøy å flanke da. et bazoka skudd i ræva på ein tanks så var det over :blink:

Helt sinnsyk trailer det der! Jeg HATER fly ettersom jeg trives på bakken, men morsomt at det er med alikevel.

Men nå vil jeg se mer MIDTØSTEN maps! Bykart er alltid morsomst, og særlig midtøsten slik som i BF2.

http://live-event.ea.com/gamescom/battlefi...live-broadcast/

Hvis man flyr for høyt opp i atmosfæren vil motoren(e) bli skrudd av, så da daler man sikkert fint ned :blink:

"There will be TV-missiles. And yes, they will be as awesome as before."

"You will be able to see across the whole map. No fog like in Battlefield 2."

Mulig man kan spawne på alle i squaden, ikke bare SL.

9 kart + de fra Back to Karkand.

Luftvern kun i uncaps.

Hoho, her kryper de frem en etter en. :blink:

Er ihvertfall det mest lovende de har vist hittil.

Skummelt å tenke på tanks med avstandsmåler og vinkelinfo pluss nofog hvis tanken blir så kos som den ser ut i trailer. Ser for meg en DEL ekle klanpr0s som pugger hvordan man skal rape flagspots fra lang avstand, hehe.

de største kartene i bf2 sugde jo maks uansett , når du begynner å ha 10 flaggpoints random plassert utover kartet er det jo ikke gøy. Chokepoints må det jo være , men ikke slik som i bc2

I 8 vs 8 kanskje, så er det ikke gøy nei.

Jeg har i hvert fall en fetish for store maps. Nå hadde jo BF1942 store maps, og ting gikk jo fint der? El Alamein var jo en gigantisk ørkenvandring av de sjeldne, Tobruk likeså.

analkanal må jo være det tristeste mappet i bf1942 , el alamein og tobruk fungerte om man hadde hardware , men infmessig var det jo ikke noen slager. Hvor kult var det ikke å miste alle flagg på gazala og måtte gå til nærmeste flagg ? 64 spiller kart blir spillt public , og det skjer ikke at 32 spillere samarbeider. Halvparten av laget er normalt snipere oppe i en random hill og gjør ingen nytte for seg. Store kart er kun transport og flanking. I bc2 er værtfall de fleste aktive i kampene. 64 spiller kart hadde sikkert vært konge om hele laget hadde spillt som et lag , men det skjer ikke. I bf1942 hadde jo et rekruteringsproblem, de kompisene jeg hadde som jeg prøvde å få med gikk lei av å gå lange distanser for så å bli eid når de kom frem.

I bf42 hadde man en rekke kart med dårlig design, men de gode var derimot veldig gode. Operation Market Garden, Berlin, Invasion of the Phillipines, Guadal Canal, Omaha Beach og Midway var direkte dårlig designet maps, de kunne være underholdende 1 av 100 ganger. De gode kartene imo var Battle of the Bulge, Stalingrad, Aberdeen, Iwo Jima, Tobruk. Andre kart som fungerte greit var Bocage , Kursk , Kharkov og Battleaxe men disse kunne lett bli ensidige og ende i lockdown. Likte personlig Gazala og El alamein , men du kunne ende med å sitte på et flagg drepe en person for så å vente i 5-10 min på neste fiende.

Generelt sett var ikke kartene i bf1942 veldig store, de var bare store i forhold til andre spill på den tiden.

Jeg har i hvert fall en fetish for store maps. Nå hadde jo BF1942 store maps, og ting gikk jo fint der? El Alamein var jo en gigantisk ørkenvandring av de sjeldne, Tobruk likeså.

You and me both, noe av det feteste med klankamper på el alamein (og til en viss grad gazala) var jo at man fikk en vanvittig krigsspill-følelse av at det tok tid å deployere ut styrker i starten av kampen, og det var en mektig følelse å kjøre en kolonne av tanks ut fra flyplassområdet med en skvadron av fly som tok av i formasjon over hodet på det.

Dynamisk spawn som i bf2 tok bort mye av krigspill-følelsen for meg ihvertfall, taktiske disposisjoner ble alt for easy peasy når man nesten til enhver tid kan spawne nesten hvor som helst på kartet.

"skjer aldri" hallo Bigwars i regi av Bf.no er noe av det morsomste jeg har vært med på innen dataspilling.. Så kom ikke her å si at det aldri skjer :)

Bigwars i BF3 MÅ finne sted, det er noe helt spessielt å spille 32vs32 der alle prøver å oppnå ett felles mål.

I played the Caspian Border map on Conquest mode as shown in the recent trailer. Vehicles were a hot commodity so I was forced to hoof it through rolling green plains to the nearest conflict point to help our U.S. forces claim it before the Russians got there. After a ton of running (this map is humongous), I was able to actually shoot some guys and help take the node. Next I went to an unguarded gas station and captured it single-handedly while hiding out in the garage. I headed to the antenna node but was sniped from afar.

Next I spawned inside a tank, but was unfortunately just a passenger and it wasn’t long until we all got blown up by a rival. My computer froze and while it was getting rebooted (it’s alpha software after all) I looked over at my neighbor’s screen and saw some helicopter gameplay. He rained down death and destruction from on high. Vehicles, people, and capture points all looked like ants scurrying across green fields. The sense of scale is truly amazing.

When I got back into the game, I scored one of the few coveted jets. I took off just fine, but had trouble flying it. It certainly didn’t help that all of the control instructions were in German. I was soaring straight into the sun when the match abruptly ended.

A single match is just not enough time to really dig into the features and map layout, but it was a ton of fun not only battling so many people, but also being in the same room with all of them. I’m sure 24 players on the consoles will still be great. It’s just going to be really tough to go back to that after experiencing the full 64-player throwdown on PC.

Ikke glem at det skal arrangeres norgesmesterskap i Battlefield 3, da =)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...