Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
LapperT

Dota 2

Recommended Posts

Noen som vil game med meg og evt. noen kompiser? Skrik ut!

Det er forresten en kompis' account jeg låner, så jeg er fortsatt på jakt etter en key. :)

Og hvis noen har key til overs, så er det ikke bare trckdck som er på jakt...Har forsøkt å trade meg til det, men folk vil bare ha skyrim / mw3 / etc for det og 3-400 kroner for en beta er litt for drøyt:/

Pretty pl0x?:(

http://www.joindota....-mode-for-dota2

Lan mode :Congrats: . Er stor sjanse for nye waves med keys på fredag, evt. en open beta i nærmere framtid. De har ikke gitt ut en patch på to uker nå, siden de har vært opptatt med å sette opp servere rundt om i verden, og samtidig jobber de med en ekstra klient som deler betaen i to: Stabil og nyeste release (pga. comp gaming).

LoneDruid_concept.jpg

Lycan_concept.jpg

Finale i The Defense 4. mars kl 18:00, Quantic Gaming (gamle SK) mot Na'Vi.

Blir shoutcastet av Tobi og Synderen.

Anbefaler alle som venter på key om å sjekke Steam jevnlig, for jeg trodde det kom en beskjed på mail. Har visstnok hatt Dota 2 i flere måneder nå uten å vite om det. :D

Akkurat fått meg beta! :D

Flott spill til fortsatt være i beta, gleder meg til resten av heroene kommer :)

Om noen vil ha en ekstra å spille med er det bare å adde fenzan!

Er ikke dritgod.

Fy faen så sykt. Til dere som ikke spiller dota; Broodmother er en hero som har invis når hun er i edderkoppnettene der. Ferrari som spiller Templar Assassin der har ikke noe invis detection på seg, men heroen han spiller har en passiv som gjør spill damage (Using her psionic powers, the Templar causes enemy units behind her target to feel the same pain as the target itself.) Radiusen på den er veldig liten (55 units (width), men den går rett fram fra der du slår. At han treffer tre ganger på rad uten å se target han prøver å treffe er sykt, spesielt mtp. hvor liten radiusen er (kjegleformet, men veldig tynn.)

Noen som spiller dette fremdeles da? :)

Startet for 3 dager siden. 15 timer spilt .... så ja :D Vi er vel 4-5 fra forumet her som spiller dette aktivt. Super hekta!

jeg suger noe vanvittig da. som vanlig.. nydusja vet hva jeg snakker om :p

var ikke særlig god i hon, er ikke særlig god nå.. men har det himla gøy så lenge kampen ikke ender i en flame war..

blir en del spilling på meg også: http://steamcommunit...61198001548540/

add i vei