Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
LapperT

Dota 2

Recommended Posts

Faen som du troller, finn deg en lol tråd.

Oh wait, ingen som gidder å lage engang

hvordan skrur jeg av mouse acceleration, camera smooth osv? har prøvd et par commands jeg brukte i 1.6 og css, men er helt håpløst. slidern på options gjør det bare verre.

var et helvete å spille tiny når kameraet føyk over hele mapet hver gang jeg skulle sjekke runes osv.

edit: spilt 3 kamper nå. antimage, lich og tiny. delayen er ganske stor iforhold til HoN, tror til og med SC2 har bedre reaction time. vet ikke om det er pga dårlige servere, noe som er feil hos meg eller om det er meninga. rekker å sjekke vg.no før helten min endrer retning. spillet i seg selv er dritkult, men det tekniske virker veldig skadeskutt.

vet at dota/dota 2 skal være mye mindre tilgivende enn feks HoN med tanke på hvor du plasserer deg i en team fight, men det går jo på hvor "raskt" spillet er. det er helt greit og tror det faktisk er bedre sånn det er i dota. skal sies at jeg er drittnoob, men får ikke følelsen av jeg kan gjøre syke jukes feks selv om pathfindinga er konge. blink feks blir så strong når helten bruker så lang tid på å endre retning.

edit2: registrer heller ikke wins :(

Doh, ingen beta her ennå...

Men til dere som har fått tilgang og det dukker opp "invite a friend" er jeg interessert :)

edit: spilt 3 kamper nå. antimage, lich og tiny. delayen er ganske stor iforhold til HoN, tror til og med SC2 har bedre reaction time. vet ikke om det er pga dårlige servere, noe som er feil hos meg eller om det er meninga. rekker å sjekke vg.no før helten min endrer retning. spillet i seg selv er dritkult, men det tekniske virker veldig skadeskutt.

vet at dota/dota 2 skal være mye mindre tilgivende enn feks HoN med tanke på hvor du plasserer deg i en team fight, men det går jo på hvor "raskt" spillet er. det er helt greit og tror det faktisk er bedre sånn det er i dota. skal sies at jeg er drittnoob, men får ikke følelsen av jeg kan gjøre syke jukes feks selv om pathfindinga er konge. blink feks blir så strong når helten bruker så lang tid på å endre retning.

Blir fiksa på innen et par patcher, les på dev.dota2.com når du er ingame.

Kan brukere invite nye? I HoN fikk jo hver bruker 5 invites som de kunne gi videre.

Lurer på det samme.

Anyone?

Om dere har litt delay på unit reaction, gjør dette:

Gå til, Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\cfg

lag en ny notepad-fil, og lagre den med navnet "autoexec.cfg"

Copy / paste:

"cl_interp" "0"

"cl_interp_ratio" "1"

"cl_smoothtime" "0"

Om du syns lyden av join game er for høy når du er i Windows:

Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\sound\ui\stingers

Rename filen out_of_game_match_ready til out_of_game_match_ready.backup