Jackal.no 200 Report post Posted August 21, 2011 care. LoL: Dominion blir det som blir spilt i tourneys fremover når det kommer ' /> Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted August 21, 2011 Faen som du troller, finn deg en lol tråd. Oh wait, ingen som gidder å lage engang Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted August 21, 2011 Gå å whine på terran imo, det du gjør best : ) Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted August 22, 2011 Enig med jackal. LoL er fremtiden. Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted September 2, 2011 http://imglink.ru/pictures/01-09-11/42fca7...5871734e50c.jpg http://imglink.ru/pictures/01-09-11/1cfc3d...4ebd7ab58ca.jpg http://imglink.ru/pictures/01-09-11/2f1ccf...ba9bac85f5c.jpg http://imglink.ru/pictures/01-09-11/458dd4...47149b6b09d.jpg Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted September 2, 2011 Edit: lol nvm Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted September 23, 2011 http://blog.dota2.com/2011/09/i-said-good-day-sir/ NDA fjernet, og betaen kommer ut tidligere. Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted September 23, 2011 Flere streams på tl allerede Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 5, 2011 Noen som spiller beta? Lukter at det kommer en invite snart Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 5, 2011 nope, venter fortsatt på beta key Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted November 5, 2011 Har satt mobilen til å sjekke for epost hvert 15. minutt.... satser på at jeg får snart Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 17, 2011 Fikk endelig beta, Takk Lappert :wub: :wub: Fy faen for et konge spill!!! Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 18, 2011 hvordan skrur jeg av mouse acceleration, camera smooth osv? har prøvd et par commands jeg brukte i 1.6 og css, men er helt håpløst. slidern på options gjør det bare verre. var et helvete å spille tiny når kameraet føyk over hele mapet hver gang jeg skulle sjekke runes osv. edit: spilt 3 kamper nå. antimage, lich og tiny. delayen er ganske stor iforhold til HoN, tror til og med SC2 har bedre reaction time. vet ikke om det er pga dårlige servere, noe som er feil hos meg eller om det er meninga. rekker å sjekke vg.no før helten min endrer retning. spillet i seg selv er dritkult, men det tekniske virker veldig skadeskutt. vet at dota/dota 2 skal være mye mindre tilgivende enn feks HoN med tanke på hvor du plasserer deg i en team fight, men det går jo på hvor "raskt" spillet er. det er helt greit og tror det faktisk er bedre sånn det er i dota. skal sies at jeg er drittnoob, men får ikke følelsen av jeg kan gjøre syke jukes feks selv om pathfindinga er konge. blink feks blir så strong når helten bruker så lang tid på å endre retning. edit2: registrer heller ikke wins Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 18, 2011 Doh, ingen beta her ennå... Men til dere som har fått tilgang og det dukker opp "invite a friend" er jeg interessert Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted November 18, 2011 Tar gjerne imot en invite, jeg også. Ser ikke ut som Valve er så glad i meg. [email protected] Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 18, 2011 edit: spilt 3 kamper nå. antimage, lich og tiny. delayen er ganske stor iforhold til HoN, tror til og med SC2 har bedre reaction time. vet ikke om det er pga dårlige servere, noe som er feil hos meg eller om det er meninga. rekker å sjekke vg.no før helten min endrer retning. spillet i seg selv er dritkult, men det tekniske virker veldig skadeskutt. vet at dota/dota 2 skal være mye mindre tilgivende enn feks HoN med tanke på hvor du plasserer deg i en team fight, men det går jo på hvor "raskt" spillet er. det er helt greit og tror det faktisk er bedre sånn det er i dota. skal sies at jeg er drittnoob, men får ikke følelsen av jeg kan gjøre syke jukes feks selv om pathfindinga er konge. blink feks blir så strong når helten bruker så lang tid på å endre retning. Blir fiksa på innen et par patcher, les på dev.dota2.com når du er ingame. Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 19, 2011 nevermind, fant det nå. hvis delayen blir fiksa sletter jeg HoN for alltid. Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted November 28, 2011 Fikk invite på torsdag, var knall Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted November 29, 2011 Har beta selv, noen som vil spille med meg? Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted November 29, 2011 Kan brukere invite nye? I HoN fikk jo hver bruker 5 invites som de kunne gi videre. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted December 1, 2011 Kan brukere invite nye? I HoN fikk jo hver bruker 5 invites som de kunne gi videre. Lurer på det samme. Anyone? Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted December 2, 2011 Nope Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 5, 2011 Om dere har litt delay på unit reaction, gjør dette: Gå til, Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\cfg lag en ny notepad-fil, og lagre den med navnet "autoexec.cfg" Copy / paste: "cl_interp" "0" "cl_interp_ratio" "1" "cl_smoothtime" "0" Om du syns lyden av join game er for høy når du er i Windows: Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\sound\ui\stingers Rename filen out_of_game_match_ready til out_of_game_match_ready.backup Share this post Link to post Share on other sites
Eightya 0 Report post Posted December 9, 2011 Tilfeldigvis noen som har en ekstra beta key og har lyst til å gi den bort? Er stoka på å få spilt Dota 2! Share this post Link to post Share on other sites