snillgegekeke 19 Report post Posted August 17, 2011 aaawww shiiieeet Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 17, 2011 nice grafix egentlig, veldig behagelig og se på. håper lol får grafix update soon! Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted August 17, 2011 Dota meta <3 Endelig ikke bare trilane! Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted August 17, 2011 signe opp til beta, where!? Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted August 17, 2011 Sitter og ser litt på no, M5 (Russere) grisa MYM (Dansker) så sinnsykt nå nettopp Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 17, 2011 Faen, forsov meg, og glemte hele dritten. Finnes det en VoD jeg kan se? Edit: Wait wat. Skal det ikke være en match live as we speak? Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted August 17, 2011 Na`Vi vs Scythe.SG nu Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 17, 2011 Yea, den var visst forsinka. Ble litt stressa. Interessant å se 4 bans -> 6 picks -> 4 bans -> 4 picks. Var det slik i DotA? Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted August 17, 2011 Jepp, er sånn i dota. Gir det litt mer sånn mindgames i picking phase. Edit: Na'Vi har ingen counters til stormspirit. Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 17, 2011 Okey, kan ikke huske det fra de utrolig få Dota-castene jeg har sett. Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted August 17, 2011 Hvis du så litt eldre casts så hadde de ikke det, kom vel for ca et halvt år siden elns. Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 17, 2011 Det forklarer en del. Er vel en evighet siden jeg så dota-casts. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted August 17, 2011 Alltid morsomt å se Na'vi kjøre push-strat, double jungle med chen og furion Edit: Jeg tror vods blir lastet opp her. Edit #2: Noen vods ute her (uten shoutcast). Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted August 17, 2011 Så langt ser alt utrolig bra ut, gleder meg til beta! : D Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted August 17, 2011 Noen som ser likheten mellom Bobby Kotick og outpost-selgeren? Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted August 17, 2011 haha, ja, jeg snubla over et bilde som var shoppa med begge dem to igår Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted August 17, 2011 Dere kan signe opp her nå, ble tatt vekk tidligere pga. stor pågang vil jeg tro. Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted August 18, 2011 GGnet har jo failet totalt, de har ikke vunnet noen matcher, å er nå ute av turneringa Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted August 18, 2011 Mother russia too stronk Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted August 20, 2011 EHOME mot MYM nå. De som vinner nå kommer til Looser Bracket finale i morra mot Scythe.SG. Og etter det er det en av de teamsa i finalen mot Na'Vi. Allerede nå får de som taper 80.000 $ (EHOME eller MYM). Spennende http://www.dota2.com/tournaments/internati...results/losers/ http://www.dota2.com/tournaments/internati...esults/winners/ http://www.dota2.com/tournaments/internati...results/finals/ Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted August 20, 2011 Jepp, ser på. EHOME er stronk though Tror de blir å vinne. Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted August 20, 2011 Na'Vi er jo også sinnsykt sterke. De har jo holdt seg igjennom hele greia og sikra seg finaleplass. Satser på at MYM kommer til finalen mot Na'Vi! MYM må vinne den neste mot EHOME nå da.. EHOME leder jo allerede med 1 over de. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted August 21, 2011 Finalen er i gang! Na`vi man's up med pudge. Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted August 21, 2011 Da var Na'vi $1mill rikere, gratulerer! Nå er det bare å vente på beta Share this post Link to post Share on other sites