Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ReWrite

Mulighet for server uten Explosive dmg?

Recommended Posts

Er det mulig og gjøre om en av serverne om til en serveren uten noen form for Explosive dmg?

Dvs, en server der man kan pracce på aim og bevegelse, og at man slipper den gjennomsnittlige camperen som sitter i ett vindu med 40MM tube\ CG og koser seg.. :blink:

Jeg ville iallefall spilt der..

Spill noe annet imo. (ikke noe mod support og er vel ikke mulig i configs.)

40mm er så nerfa så er egentlig ubrukelig. CG bruker jeg bare for å irritere folk :blink:

40mm er langt fra ubrukelig.

En slik server ville uansett ikke fungert da den ville vært tom hele tiden : > Blir for vanskelig for enkelte å få kills.

Ok, får spille Q3 elns da.. så slipper man irriterende strategier som blir født pga dårlig aim..

Men takk for ett godt svar, trodde det kanskje var mulig via litt config tweaks :blink:

ifølge EA sin eula er modifiserte servere ulovlig.

Okidoki, da vet jeg at EA er kjipe sånn sett.. Finnes dog en hel haug med Pistol only, er dette av typen EA mener er ulovelig?

om de er ranked, ja.

'

Limited recon

Limited Explosive dmg perk

Panama Canal only

Min drømmeserver (^.^)

Men, om man vil spille noe som bare handler om aim(og mapforståelse) så kan man spille Q3 instagib, er ganske morro :blink:

Faktisk så spiller jeg litt quake live fra og til, kunne gjerne hatt flere å spille med. Hint hint.

Poenget er vel og spille Battlefield, mange spill man kan spille om man vil pracce kun aim, men BF er litt mer enn bare aim.

Poenget er vel og spille Battlefield, mange spill man kan spille om man vil pracce kun aim, men BF er litt mer enn bare aim.

Ser den, kom bare med forslag jeg siden zpam mer eller mindre sa nei til en slik server. Syntes selv Quake Live er gøy(instagib), ofte en velkommen forandring når man er lei av å bli drept av recon med exsplosion perk osv.

Dersom dere er ute etter å slå ihjel tid frem til BF3 så kan jeg også anbefale dere å spille litt BC2 clanbase eller ESL, om det fortsatt er aktivitet der.

Der er det restriksjoner på enkelte våpen og perks, og man møter omtrent bare medic/engi kombinasjoner. Ut i fra hva dere skriver så burde dere gjøre rent bord der.

Edited by Kongkopa

Ikke stå tett inntil vegger, synes egentlig ikke cg og tube er så slitsomt i bc2 , var værre i starten.

Etter nerfene så har det ikke vært så ille imo. de er fortsatt efektive selvsagt, men ikke et problem

Aldri vært plaga av explosive stuff :S noe som har starta å irritere meg er long range UZI med AGOC :blink:

Er ikke flaks som irriterer meg, det har man i alle spill. Inkludert cs, q1 og alle andre fps på markedet

Jeg ville bare ha en server der jeg og evt kan fokusere på det jeg er god på, aim og bevegelse. :)

Ville det ikke være lurere å fokusere på det du _ikke_ er god på, så du blir en mer komplett spiller? Det perfekte da må vel være en server med kun CG, noobtube og masse HW :)

Nei, for ingen av disse gjør deg til en bedre klanspiller - unntatt HW - men verken ReWrite eller meg selv er HW-dudes så ser ingen grunn til å kaste bort tid på det.

Og "ikke er god på" er vel feil, alle er gode med CG/40mm og andre ting som sier bang og dreper i en mils omkrets, så man trenger vel strengt tatt ikke trene på det : >

Nei, for ingen av disse gjør deg til en bedre klanspiller - unntatt HW - men verken ReWrite eller meg selv er HW-dudes så ser ingen grunn til å kaste bort tid på det.

Og "ikke er god på" er vel feil, alle er gode med CG/40mm og andre ting som sier bang og dreper i en mils omkrets, så man trenger vel strengt tatt ikke trene på det : >

Kan ikke huske du var sånn ei sutrehøne tilbake i gamledager.. hvaskjera?

Du eller jeg som har forandret seg? :) Kanskje begge to til og med, kan ikke huske at du var sånn en gammel surgubbe, merkelig hvordan tiden forander ting.

Ville det ikke være lurere å fokusere på det du _ikke_ er god på, så du blir en mer komplett spiller? Det perfekte da må vel være en server med kun CG, noobtube og masse HW ;)

Hehe du skal ikke se bort ifra at det faktisk hadde vært det beste :)

HW er jeg komplett udugelig i, og det bør man vel gjøre noe med..cg og tube er jeg ganske habil med, det og shothun med slike rofl-shells som dreper på syke avstander! Noen som vet om det er forankret i virkeligheten overhode?

For folk med god aim er det våpnet som en ez mode awp fra cs bare i bc2 ' /> me like!

Et annet forslag jeg har er og ta ned alle servere med laaav aktivitet og sette opp 2 stk som nr 1 allmaps, det ser ut som om den er den med flest spillere på, ta gjerne og endre map rotation på den slik at man får litt variasjon? p

shothun med slike rofl-shells som dreper på syke avstander! Noen som vet om det er forankret i virkeligheten overhode?

Hele spillet er jo en krigs simulator.

:)

HW er jeg komplett udugelig i, og det bør man vel gjøre noe med..cg og tube er jeg ganske habil med, det og shothun med slike rofl-shells som dreper på syke avstander! Noen som vet om det er forankret i virkeligheten overhode?

Etter noen kjappe youtube-søk ser det faktisk ut til å være forholdsvis reelt, ja.