Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
dragen

Nytt Counter Strike?

Recommended Posts

Kanskje det blir en "oppdatert" utgave med "moderne krigføring" som inspirasjon. Urban fighting, nye våpen og slikt.

Det er vanskelig å spå noe, for CS er jo en ganske så solid oppskrift med lite rom for store endringer i mine øyne, men det blir spennende som bare f å se hva hodene hos Valve har klekket ut :blink:

Vi får se, selv er jeg skeptisk på om vi får en tredeling av miljøet men. Jeg gleder meg uansett til å se hva de koker opp, og en liten del av meg håper dette er en "HAHA KØDDA SE HER KOMMER HL3 OG" :blink:

Jeg er 98% sikker de har skippa Episode 3 og gått rett til HL3. Ser teaseren allerede: Svart skjerm, et tre-tall dukker opp, så Half-Life som fader inn bak.

Nå som e-sport plutselig har blåst opp igjen, så er det jo et naturlig trekk for disse å gjøre et forsøk på nytt, kanskje rette et par av feilene fra cs:s

Spennende, men en vanskelig oppgave for Valve:

- Er det FOR likt 1.6 / CS:S kommer kidsa til å whine over småforskjeller som "ER HELT LATTERLIG OG ØDELEGGER ALT LIKSOM!"

- Er det et helt "nytt" spill, kommer kidsa til å whine over at "DETTE ER DA FFS IKKE KAOUNTER STRAIK!!!" <- Jepp, er en lærdøling

At det evt splitter miljøet i tre er egentlig en ganske spesiell problemstilling, da alle andre spilltittler normalt bare viderefører spillmassen inn i oppfølgeren.

Det at 1.6 / CS:S faktisk har så mange spillere enda, vitner vel om kvalitetene i disse temmelig gamle spillene.

Positiv og negativ, tror dette kan splitte alt enda en gang, men håper at det tar de beste fra CSS og beste fra 1.6, mtp. eSport og ikke så mye fokus på de, som Entreri sier "DETTE ER DA FFS IKKE KAOUNTER STRAIK!!!"- kidsa :blink:

Drømmer om det beste, menmen..

- Er det FOR likt 1.6 / CS:S kommer kidsa til å whine over småforskjeller som "ER HELT LATTERLIG OG ØDELEGGER ALT LIKSOM!"

svarer valve på mine drømmer så lager de et spill som gjør at nettopp disse kidza blir igjen i 1.6, der kan de bare kose seg.

CS: GO promises to expand on CS’ award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac.

:blink:

spennende å se om dette vil splitte CS spillerne enda mere, vi har i dag 2 grupper med spillere 1.6 spillere og Source spillere. Vil dette lage en gruppe nr3?

Uten tvil. Jeg tør også å spå at det blir dårligere enn begge sine forgjengere

CS: GO promises to expand on CS’ award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac.

...og der ble spådommen så godt som bekreftet :blink:

*rageface* Jaja, jeg er glad Source fortsatt er konge.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...