qed 312 Report post Posted August 9, 2011 Hei folkens! Trenger litt hjelp av en eller annen som kunne tenke seg å lage en skalerbar tekst som en kompis skal klistre på bilen. Dette er en test for et firma for å teste kvalitet fra ulike leverandører av slike tjenester, så det trenger ikke være noe fancy logo eller annet. tekst: Test meg farger: litt forskjellig for å teste kvalitet - noen sorte bokstaver, noen i klare farger feks rødt og grønt. Og da selvfølgelig uten bakgrunn, bare bokstavene. Den skal printes ut i ca 1m ganger 1.60m så det trengs en bra dpi så det blir ordentlig. Noen som er keene på å bruke to min i photoshop? selv har jeg ingen peiling. Aller helst ønsker jeg i pdf-format istedetfor png så den kan tittes på uten å ha ps installert. På forhånd tusen takk, koskos Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 9, 2011 ingen med photoshop her? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 9, 2011 Skal du ha en bokstav i hvit? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 9, 2011 kanskje det er smart? så vi får se både svart og hvitt-nivå? kjør på, dette kan du sikkert mer om enn meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 9, 2011 Send mailadresse på pm plx! Går fortere enn å laste opp, spesielt om jeg skal endre noe Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted August 10, 2011 ingen med photoshop her? Du trenger noe som kan tegne vektorbasert. Adobe Illustrator er fint til dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 10, 2011 fikk hjelp av en fredsmegler <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted August 11, 2011 Sadolf hadde svaret her. Hadde jeg sett posten før skulle jeg fikset det, tar nøyaktig 2 min å lage en tekst med forskjellige farger på bokstavene som du kan skalere så mye du bare vil Quote Share this post Link to post Share on other sites