Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Spiller du mye SC2 for tiden?

Hvordan er aktivitetsnivået?  

49 members have voted

1. 1. Spiller du mye SC2 for tiden?

• Daglig
      13
    • Ukentlig
      10
    • Av og til
      7
    • Aldri
      9
    • Spiller lite, men ser streams
      10

Recommended Posts

Ble bare litt nysgjerrig på hvor mange her som egentlig spiller fremdeles. :blink:

Svar i vei.

Selv har jeg ikke spilt noe særlig på en stund, pga opptatt med irl stuff, men damn det var gøy å sette seg ned i går og ta noen runder.

Håper folk kommer på Battlefield.no kanalen på b.net når de er online!

Damn, har vi egen kanal? :blink:

Spiller dessverre lite - kan gå uker mellom hver gang, men på GSL og tilsvarende speccing føler jeg meg i grandmaster league :blink:

Spiller daglig nå i sommer, eller nattlig om du vil :blink:

Usikker på hvordan det blir om et par ukers tid når skolen begynner på igjen, skal prøve å holde nivået oppe i alle fall :blink:

Jeg har aldri vært borti denne siden ved gaming før sc2, at folk ser like mye på streams av forskjellig slag som det de spiller selv, eller mye mer for den del. Er jo mange forklaringer på dette, men absolutt morsomt.

Er vel noe med at starcraft er så krevende at om en ikke spiller ganske mye, så blir det veldig vanskelig å holde følge, så da ser en bare streams isteden. Gjelder ihvertfall meg den siste måneden.

spiller hver dag sann ca. varierende hvor mange kamper det blir pr. dag. Streams har jeg gått litt lei, men følger fortsatt med

Sant, men så er jo det ganske spennende å se på også. Alt er så mye enklere og man blir ikke sliten i fingrene...

Dessuten så fungerer macroen og microen MYE bedre når man ser på stream. Trykker sjelden feil liksom... Men man blir sittende og småprate litt til seg selv og klager på builden og idle workers...

Spiller ingenting, og ser null streams eller vods. Gått fullstendig lei.

x2. Var ikke mer å hente der for min del.

skal hoppe over GSL denne sesongen. har GSTL og det får holde. Har jo lova meg selv at jeg ikke skal game så mye, så kan ikke la svakheten min ta over helt :blink: Skal lissom pusse opp her hjemme og dykke litt osv.

Ooh, kjenner virkelig at jeg var moden for endelig å få spille litt nå ja. Deilig å få inn noen kamper.

Har ikke spillt aktivt siden januar, men jeg vurderer å grinde til masters når jeg kommer hjem fra korea.

Så på ganske mye streams + gsl etc. though før jeg dro hit, komisk nok har det blitt lite her.. Skal prøve å komme meg til gsl studioet før jeg drar hjem though, så vær på utkikk :blink:

For øyeblikket spiller jeg ikke det spor, har ikke bra nok nett. Når jeg hadde bra nett så spilte jeg egentlig ikke da heller, ble så lei av utelukkende cheesing i 3v3 og 4v4 at jeg ga opp en stund, spilte litt med venner kanskje annenhver uke e.l, ellers bare custom games.

Nesten ukentlig, men spiller stort sett bare 2v2 når jeg har besøk av venner (som da sitter ved siden av meg på laptoppen). Synes det er morsommere å spille på lag med folk, men tar noen kamper i ny og ne alene og. Problemet er at jeg er stuck i bronze, og der er det så himla mye rart man møter at det er litt slitsomt til tider.

Kan har syv i winstreak mot folk som tror 6pool er en long term strategy, før jeg møter noen med 150 APM og en micro til å få mareritt av. Er sjeldent jeg møter noen som er i nærheten av mitt eget nivå, enten knuser jeg folk eller så blir jeg knust. Det tror jeg er et utstrakt problem for oss bronsespillere som suger :blink:

Kanskje du vil spille mot meg Pazuzu? Ligger selv i Bronze, med veldig få matcher, kan ikke skryte på meg noe særlig til skills. :blink:

Tror kanskje de fleste du møter er rundt ditt nivå Pazuzu, men i bronze kan det fort gjøres veldig store tabber som kan gjøre utslag og få det til å se ut som den ene vinner overlegent selv om begge kanskje er på ca samme nivå?

Jeg har ikke rukket å bli lei ennå, og gleder meg ved å spille i ny og ne når jeg får tid. Akkurat nå er jeg i Finland (Levi) på styreseminar med Studenthuset Driv, men fikk pressa inn en kamp mot computer på laptoppen i går :blink:

Ellers skjer det så mye irl at spilletiden begrenser seg selv. Dama har kjøpt SC2 også forresten, men mest for campaign :blink: