Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
scavenger

Battlefield 3 Alpha nick list

Recommended Posts

Tenker meg at det er endel her som har lyst å spille sammen, og jeg vet selv det er noen jeg ønsker å spille med :blink:

Så mitt nick er scavNO, dog håper jeg at jeg har mulighet til å forandre dette i fremtiden, da det egentlig bare er en gammel login.

Gam3Junkie

Xbox Live IDn, håper jeg kan endre på en eller annen måte før release.

Edit: Snakk med EA via live chat, så kan de evt hjelpe med endring av nick/bytte master ID(dersom du har mer enn én konto).

Avean

(scavNO finner jeg ikke)

Hmm, maxi hadde samme problemet, men det er det jeg heter ingame og det er også det jeg står oppført med på nettsiden. Merkelig.

Edit: Snakk med EA via live chat, så kan de evt hjelpe med endring av nick/bytte master ID(dersom du har mer enn én konto).

Nope, de sa de ikke kunne hjelpe til med noe, og de aner ikke hvordan nicks blir i retail :blink:

Nope, de sa de ikke kunne hjelpe til med noe, og de aner ikke hvordan nicks blir i retail :blink:

Hu jeg snakka med, skjønte ikke en dritt av det jeg snakket om.

Håper ihvertfall vi kan lage egne soldater slik som på BC2.

En av admin på EA forumet sa jeg skulle PM med info så skulle han/henne hjelpe. Sendte info for bare noen min siden. Så for vente å se. Siden dette er Alpha testing så tror jeg det bare låser seg mot MasterID'n din for å gjøre det enklest mulig.

kuker som har fått tilgang! :blink:

Tja, for å være helt ærlig har det neste null underholdningsverdi atm. Ingen conquest og ett map. En blir fort rimelig dritt lei, det positive er vel egetnlig bare det at en venner seg til spill motoren og får et (lite?) forsprang på resten slik.

er dere alle signet up på origin, har hørt det er et krav? Og hva er deres veteranstatus? Jeg får bare:

WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE.

:blink:

er dere alle signet up på origin, har hørt det er et krav? Og hva er deres veteranstatus? Jeg får bare:

WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE.

:blink:

Origin er ett krav, og du må finne servere via battlelog (nettleseren din). og veteran status 3 skal være minimum, hvis jeg ikke har forstått feil.

ah, veteranstatus 1, så det er jo greit nok. Nesten så man kjøper bf1942 og bf2 for 150 kr for å få den opp :blink:

Jeg har ikke noen veteranstatus , får ikke regga spillene. Jeg fikk en link fra en kompis som jeg prøvde og jeg fikk registrert. Senere ser jeg at jeg har fått mail fra EA i går , men om den kom før eller etter at jeg registrerte vet jeg ikke. Tror ikke det er noe spessielt som skal til for å få alpha.

linken det er snakk om er denne:

https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1

men jeg får beskjed når jeg skriver inn kontodetaljene fra ea at jeg ikke er kvalifisert. Får prøve igjen når jeg sitter på spillpcen, kanskje det ikke har noe å gjøre med veteran og slikt men at jeg må sitte på den pcen hvor origin er installert.