Sign in to follow this  
Red Hessian

Ser etter en klan i BC2 (og BF3 når det kommer).

Recommended Posts

Hei

Jeg har spilt BC2 en stund, veldi aktivt i perioder, men er lei av å spille på public servere så har lyst å være med i en klan.

Som spiller er jeg bevisst på lagspill, gjøre det jevnt over bra på public servere (kvaliteten der varierer jo som sikkert kjent veldig). Jeg liker best klassen Assult,

men Medic og Engineer er kult det også. Jeg kan aboslutt ikke skryte på meg å være noen god sniper (litt for offansiv trur jeg)...

Har spilt en del FPS: Half Life, CS, BRINK, Band of Brothers, CoD (hvis det er lovlig å nevne her?),

BF 2142 er blant de jeg kommer på i farta, så skjønner meg greit på det. Havner jeg i en clan kan kommer dere til å få en spiller som er ganske aktiv i sommern, men mer utover høsten og vintern, blir mer spilling da :blink:

MEN jeg kommer nok ikke til å dukke opp på TG og lignende events.

Heter "Red Hessian" i BC2, er vel rank 28 nå.

Om meg:

Er mann på 21 år, kommer egentlig fra Enebakk bor nå i Lillehammer. Oppfører meg bra og er seriøs når det er krav om det, men det er ikke feil med en slik en spøk heller (spill og øl er bra) :blink:

Håper noen er interessert og hvis dere lurer på noe så bare spør!

Jeg har spilt BC2 en stund, veldi aktivt i perioder, men er lei av å spille på public servere så har lyst å være med i en klan.

Stikk innom forumet til BsE:

http://www.clanbse.org/forum

What she said! :blink: