Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Ny trailer fra Battlefield 3

Recommended Posts

bf3.jpg Ny trailer fra Battlefield 3

I går ble en BF3-video lekket, i dag kom DICE selv med en trailer.

(Battlefield.no): Vi begynner å bli rimelig godt kjent med Paris-kartet fra Battlefield 3. Det har blitt vist fram ved flere anledninger, og det er også Paris vi får se i dagens trailer. Her kan man kjempe både på t-banelinjer og på overflaten. DICE er tydeligvis også fornøyd med alle E3-prisene de fikk. Gratulerer.

Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og Xbox 360 27. oktober.

Ok, helt ærlig, denne var teit :tafse: Gir da faen i hva de vant på E3!

Og det tror du resten av verden var klar over?

+1

For å få "best multiplayer award", så må dem slå 1942 og Bf2, og spillet har ikke engang kommet enda. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Plager meg at ikonene på minimappet er samme som i BC2.

Er det bekreftet at det blir store og åpne maps med jagerfly?

Har en følelse av at dette egentlig burde hetet Bad Company 3, og ikke BF3, men vi får nå se!

Hvordan kan de vinne priser for et produkt som ikke er sluppet?

Det ser jo seriøst veldig bra ut da, men jeg trodde priser ble gitt ut med grunnlag i..........tja, hvordan et spill faktisk er, og ikke hvordan det ser ut 3 måneder før release........

Ja, jeg er en surpomp! :tafse:

Edit: NÅR DET ER SAGT! Gleder meg som en unge. :) Som en veteran fra BF1942-scenen så er disse spillene alltid morsomme. Bare håper jeg har PC som er kraftig nok til å spille det uten at jeg ser hvite flagg viftende ut av maskinen...... :D

Hvordan i svarte går det an å være så feilinformert som deg Sjulimann (+ en god del andre på bruket)? Levd under jorda det siste halvåret?

De fikk prisen for beste mulitiplayer på E3, en spillmesse der ulike spillmedier "premierer" ulike spill (og de likte vel multiplayer demoen de fikk prøve). Sist jeg sjekket var det lenge siden 1942 og bf2 var å finne på E3.

JA det er bekreftet av det vil være store maps med åpne landskap + heli og fly.

Det er en oppfølger av BF2, ikke BC2. Må vel være lov å hente noen enkle ikoner/gamemodes fra et nyere spill enn bf2?

Hvis du ikke liker det du ser kan du jo alltids vente noen måneder etter release, da kan du nemlig fly rundt på wake (Back to karkand DLC) å leke deg (bf2 kart med bedre grafikk, samme våpen og nye soldater!).

Anbefaler deg å følge med på twitter+ battlefieldo.com for rykende fersk info (så jeg ikke trenger å skrive dette hver gang).

Hvordan i svarte går det an å være så feilinformert som deg Sjulimann? Levd under jorda det siste halvåret?

De fikk prisen for beste mulitiplayer på E3, en spillmesse der ulike spillmedier "premierer" ulike spill (og de likte vel multiplayer demoen de fikk prøve). Sist jeg sjekket var det lenge siden 1942 og bf2 var å finne på E3.

JA det er bekreftet av det vil være store maps med åpne landskap + heli og fly.

Det er en oppfølger av BF2, ikke BC2. Må vel være lov å hente noen enkle ikoner/gamemodes fra et nyere spill enn bf2?

Hvis du ikke liker det du ser kan du jo alltids vente noen måneder etter release, da kan du nemlig fly rundt på wake (Back to karkand DLC) å leke deg (bf2 kart med bedre grafikk, samme våpen og nye soldater!).

Anbefaler deg å følge med på twitter+ battlefieldo.com for rykende fersk info (så jeg ikke trenger å skrive dette hver gang).

Jeg vil ikke si at jeg er feilinformert, men jeg har ikke fulgt med så veldig mye, det er defor jeg spurte om det blir store maps og fly. For hvis ikke det blir fly er det fail mener jeg hvertfall. Har fulgt med på videoene som har kommet, men jeg kan ikke huske å ha sett fly enda.

Og jeg kan vel ikke si at jeg har sett så store maps enda heller. For å kunne kalles "ekte battlefield" så mener jeg at det skal være store åpne maps, med ALT av kjøretøyer, både land, luft og sjø. Slik som i 1942 og BF2. Ellers kan dem kalle det BC3, for det er mer som enn avansert Torsk:MW2

Selvfølgelig kan dem ta med enkle ting som ikoner fra BC2, men da blir man jo automatisk skeptisk når alt det andre også likner BC2...

Men som sagt, jeg venter i spenning for å se hvordan det faktisk blir!

Har fulgt med på videoene som har kommet, men jeg kan ikke huske å ha sett fly enda.

??????? :tafse:

Og jeg kan vel ikke si at jeg har sett så store maps enda heller.

Neivel? Hva med å sjekke battlefield sin youtube kanal for starters?

For å kunne kalles "ekte battlefield" så mener jeg at det skal være store åpne maps, med ALT av kjøretøyer, både land, luft og sjø. Slik som i 1942 og BF2.

Land: ja , Luft: ja, sjø: nei. 110% sikkert

Selvfølgelig kan dem ta med enkle ting som ikoner fra BC2, men da blir man jo automatisk skeptisk når alt det andre også likner BC2...

"Det andre", som i hva da?

Gir meg over.

Ja, det er skremmende at tiden går og de fortsatt ikke har noe skikkelig å vise. Den videoen er i alle fall bortkastet tid dersom man er nysgjerrig på spillet, ikke på å se om de klarer å produsere like meningsløse teasere hver gang.

Ang ikoner og HUD og lignende. Hørt om placeholders?

Nye videoer: Fortsatt pre alpha OG kun Metro i rush-mode og singleplayer Thunder run som DICE har valgt å vise oss, så naturlig nok ikke fly, heli og større MP-maps er vist. (bortsett fra et par "fly-by's" fra Thunder Run)

DICE har bekreftet maps på størrelse med El Alamein

Spillet er for tiden under alpha-closed-test.

En annen ting. Så en kar som spraya som en helt inne tunellen i Metro. Likte ikke rekylen der. Våpenet sto nesten helt stille og det så ut som bare kulene hadde deviation, ikke våpenet som "hoppet" :tafse:

Jeg har fått invite til closed alpha. Noen andre?

edit: jeg laster ned closed alpha bf3 via beta origin nu

Edited by Blindfolded

Har fulgt med på videoene som har kommet, men jeg kan ikke huske å ha sett fly enda.

??????? :)

Og jeg kan vel ikke si at jeg har sett så store maps enda heller.

Neivel? Hva med å sjekke battlefield sin youtube kanal for starters?

For å kunne kalles "ekte battlefield" så mener jeg at det skal være store åpne maps, med ALT av kjøretøyer, både land, luft og sjø. Slik som i 1942 og BF2.

Land: ja , Luft: ja, sjø: nei. 110% sikkert

"Det andre", som i hva da?

Gir meg over.

Link meg klipp der vi får se fly og tanks i multiplayer ? Vi har kun sett det i singleplayer klipp og der var jetjagerne "scripta" :tafse:

Link meg klipp der vi får se fly og tanks i multiplayer ? Vi har kun sett det i singleplayer klipp og der var jetjagerne "scripta" :blink:

Finnes jo video fra innsiden av et jagerfly? Som spilleren sitter i? Vet ikke hvilke av klippene det er, men kan godt lete, hvis det gir deg st0o0o0or indre glede å tape diskusjonen?

Tanks og fly i MP kommer.

Legg meg til på Origin så kan vi spille sammen :blink: cri74cri

Edit: feil tråd så ble dobbel posting :blink:

Edited by cri74

Link meg klipp der vi får se fly og tanks i multiplayer ? Vi har kun sett det i singleplayer klipp og der var jetjagerne "scripta" :blink:

Finnes jo video fra innsiden av et jagerfly? Som spilleren sitter i? Vet ikke hvilke av klippene det er, men kan godt lete, hvis det gir deg st0o0o0or indre glede å tape diskusjonen?

Tanks og fly i MP kommer.

Nei da taper du diskusjonen. For dem har vel ikke bekrefta noe som helst at det var fra multiplayer og det klippet varer hele 1.5 sekund .......

Og det foregår langt oppi skyene. Hva er sjansen for at kart er istand til å være så svært i multiplayer ? Er vel heller singleplayer .......

Er bare jævlig skeptisk, jeg stoler ikke et fnugg på Dice gjengen. Blir som Tekken 7 skal slippe om 2 måneder men vi får ikke se noe slåssing ..... infanterikrig er ikke akkurat det battlefield spillene er kjent for. Og ikke kom og si "Bad Company 2 er evolusjon" for det er det ikke. Battlefield 1942 og Battlefield 2 var laaangt større.

Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig veldig skuffa :blink:

"Could not connect to Gamespy. Please try again later".

Når dere registrer at dere har eid tidligere spill, bruker dere kontoene fra BF2 og 2142 eller gamespy-id? Har aldri brukt gayspy.

"Could not connect to Gamespy. Please try again later".

Når dere registrer at dere har eid tidligere spill, bruker dere kontoene fra BF2 og 2142 eller gamespy-id? Har aldri brukt gayspy.

Brukte BF2 og 2142 brukernavnet.

Har heller aldri brukt Gamespy, og trengte ikke noe av den infoen heller.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...