Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Lekket gameplay fra BF3

Recommended Posts

bf3.jpg Lekket gameplay fra BF3

Noen svensker som har spilt Battlefield 3 har også lagt ut video av det på Youtube.

(Battlefield.no): Når man lar noen teste et spill tidlig, vil det alltid være en sjanse for at videoer vil finne veien til Youtube. Dette har nå skjedd, og her kan du ta en titt på noen minutter med gameplay fra flerspillerdelen av Battlefield 3. Det er fullt mulig at videoen vil bli tatt ned i løpet av kort tid, men den tid den sorg. Nok prat, se video.

Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og 360 27. oktober.

Det bymiljøet mot slutten der tar jo faen meg HELT av! OMG :tafse:

Annen syyyk detalj: Såg dere når han prøver å knive en fiende, og karen snur seg mot han?

Omgivelsene og himmelen speiler seg faktisk i hjelmen / gassmasken hans.

Fy fan jeg misunner de som har spilt, lurer på om de som har lagt ut videoen vil få noe reaksjon fra utviklerne?

Ser jævlig bra ut, glede seg! :tafse:

Mangler vi bare å få se litt fly og helikopter inniblant kampene.

Vi vil nok se mye mere av dette da DICE i går slapp ut invitasjoner til "Alpha Trial"

Battlefield 3 Alpha Trial is set up only for testing purposes. Keys have been distributed to invited players through our veterans program and other key influencers.

For more info, go to https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1 and read the rest in the FAQ.

Herregud så sinnsykt bra animasjonene ser ut. Blir overraska for hver gang jeg ser filmene :tafse:

Knivinga så enormt awesome ut. Men resten av spillet lignet veldig mye på bad company 2 ..... jeg så seriøst ingen store omgivelser. Det er samme parkområdet vi ser igjen hele tiden noe som gjør meg skeptisk. De har også brukt samme lydene la jeg merke til. Dette er et battlefield spil, hvor er tanks, helikoptere og fly i multiplayer ?

Knivinga så enormt awesome ut. Men resten av spillet lignet veldig mye på bad company 2 ..... jeg så seriøst ingen store omgivelser. Det er samme parkområdet vi ser igjen hele tiden noe som gjør meg skeptisk. De har også brukt samme lydene la jeg merke til. Dette er et battlefield spil, hvor er tanks, helikoptere og fly i multiplayer ?

Alle filmene vi har sett fra multiplayer er nok fra samme kartet, så alt håp er nok ikke ute :tafse:

0_o

Trenger ikke å se alt, bare noe fra multiplayeren annet enn samme kartet vi har sett hele tiden. Som ikke viser noe gameplay som minner noe som helst om Battlefield spillene. Alt dette viser er bad company 2 med bedre grafikk. Jeg preordrer ihvertfall ingenting før jeg faktisk ser noe som minner om BF spillene.

Lol

Definer Battlefield for oss Avean.

Husker du ikke at det het Battlefield Bad Company 2?

Battlefield-serien har jo endret seg fra spill til spill, men nå virker det som om det stagnerer litt.

BF-serien er konkurrenter til MW-serien. Og så lenge begge selger på de samme punktene så ser vi ikke noe nytt her annet enn bedre grafikk og mere som kan ødelegges. Desverre så faser man mer og mer ut kjøretøy til fordel for soldat-action.

Synd! Husker tilbake brett som Aberdeen hvor det var bortimot bare kjøretøy som var greia.....

Lol

Definer Battlefield for oss Avean.

Husker du ikke at det het Battlefield Bad Company 2?

Battlefield-serien har jo endret seg fra spill til spill, men nå virker det som om det stagnerer litt.

BF-serien er konkurrenter til MW-serien. Og så lenge begge selger på de samme punktene så ser vi ikke noe nytt her annet enn bedre grafikk og mere som kan ødelegges. Desverre så faser man mer og mer ut kjøretøy til fordel for soldat-action.

Synd! Husker tilbake brett som Aberdeen hvor det var bortimot bare kjøretøy som var greia.....

Lol

Definerte du egentlig ikke battlefield selv egentlig ? Det handler mer om storslagne åpne områder og ikke begrensede infanteri områder.

Dice har jo selv sagt at de skal gå etter MW serien med spillet her, og da tror jeg og frykter det er som du sier. Dem faser ut kjøretøy for mer infanteri fokusert kamper. Så jeg holder pengene for meg selv til jeg faktisk ser noe mp klipp med tanks, helikopter og fly. Ser jeg det så yeah !

Det er mange som glemmer at det faktisk er en DLC som heter Back to Karkand. Så det kommer jo garantert med tiden footage av tanks fly og heli, garantert!

Likte ikke måten duden beveger seg i terrenget, men aner at det kan bli bra. Allerede med "prone" synes jeg vi ser at dette skiller seg ifra BC-serien.. Selv om det så langt har vært tette kart.

Så jeg velger enda å ha håp om store og åpne kart med mye hw. Ikke minst lange jets-runder med godtfolket! :tafse:

Vi vet jo at kjøretøy er med, du ser jo det sånn kjapt i den videoen der, men flykamper er jeg spent på om er med. Det må det faen meg være, Dice er faen ikke SÅ fette lavpannet av seg, er jo omtrent halve BF-konseptet det.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...