Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Lekket gameplay fra BF3

Recommended Posts

En liten "rundown" av det nevnte kartet, + at han leker litt med å ødelegge ting.

Legg merke til at de tingene som "passer&lønner seg" å ødelegge blir knust.

Avean, det er en beta, lurer på hvorfor vi ikke ser alt og alle maps :tafse: .....

Alpha

Fy fan jeg misunner de som har spilt, lurer på om de som har lagt ut videoen vil få noe reaksjon fra utviklerne?

Joa, de reagerer
A few days ago some screenshots appeared online that were from an Alpha Trial version of Battlefield 3 well it appears that Dice are really not happy about them getting out.

A forum post from Guru3D reads;

"The screens where taken by a journalist who sadly is part of the CoD vs BF hate fest (this one being a CoD fanboy). He set the resolution low as well as the graphics then initiated negative comments in the ingame chat (as seen in one of the screens) to try and "prove" that CoD is the superior title. Dice/EA have contacted the idiot who forgot to remove his ID from a screen with the APC and he is being threatened with a £175k lawsuit. All in all, yet another sad day in the never ending abortion that is fanboys arguing with each other."

A moderator on the Battlefield 3 UK forums stated;

"If you sign an NDA its as good as a contract and Just as enforceable in any court. Its called "non-disclosure agreement" for a reason. There was the threat of penalties and Im glad to see them take the hardline against breaking an NDA no matter who it was."

It is unknown at the moment just how much truth is behind this as I feel $175,000 is a little steep, neither EA or Dice have given any comment on the matter so far.

http://www.gamersspot.com/?controller=news...p;news_id=90039

Alt dette viser er bad company 2 med bedre grafikk.

Har ventet på at dette hylekoret skal starte. Det kommer til å være folk som hyler om at det er noobifisert og konsollifisert også.

selvom kartet er trangt så virker det jo temmelig stort!

parken, gatene med hus man kan gå inn i og subway. blir jo temmelig svæært.

Enig! Faktisk det største ankepunktet mitt mot BC2 (som jeg liker veldig godt ellers), er at kartene er for smale i lengdereting, slik at man nesten alltid må kjempe seg gjennom B for å komme fra A til C.

De kartene med et D-punkt, fungerer nesten alltid mye bedre med tanke på å unngå lockdowns :tafse:

Ja det er 360 grader frihet jeg savner fra BF spillene. Bad Company kartene er lagd altfor smale.

Skulle tro det var pga konsollene men når jeg tenker meg om så hadde vi Battlefield 1943 på PS3 og xbox ... wake island med fly og hele pakka. Faktisk langt større enn orginale wake island. Så burde jo ikke by på problemer .........

Skulle tro det var pga konsollene men når jeg tenker meg om så hadde vi Battlefield 1943 på PS3 og xbox ... wake island med fly og hele pakka. Faktisk langt større enn orginale wake island. Så burde jo ikke by på problemer .........

Bf_1943_wake_island_overview-1-.jpg

wake_island.png

Altså, vi hadde store kart på pc-spill i 2000, og konsollene er enormt mye kraftigere enn pcene vi hadde da. Dette har utelukkende med å konsollifisere gameplayet, fordi det blir for komplisert med store og uoversiktlige maps.

Tror nok at grunnen til mindre maps er at det skal bli mer instant action og å unngå lange transportetapper. Det er ikke noe teknisk i veien for å lage enorme maps. Det er et par kartene på BC2 som er ganske store også, men selvsagt små i forhold til de største i BF2 og BF43.

Har ventet på at dette hylekoret skal starte. Det kommer til å være folk som hyler om at det er noobifisert og konsollifisert også.

Men for guds skyld, Ketle. Ingen sier at dette er BC3, eller at BF3 kommer helt sikkert til å bli det samme som BC2, men alle BF3 videoen jeg har sett TIIIIIIL NÅÅÅ ser klin likt ut som BC2, og det tror jeg mange er enig i. Har ikke sett mye til fly, choppers eller HW generelt. Har sett et par APC'er (som jeg forsåvidt begynner å bli rimelig lei av). Og har enda til gode å se noen schvææære maps.

Bare sier det. Ingen vits til å begynne å grine med en gang. :tafse:

Edit: Men etter å ha sett den Operation Metro Run-through, så skal jeg innrømme at ute, så er det absolutt ikke noe klassisk BC2 map. smile.png

Nå må vi ikke glemme at det er 3 måneder til det faktiske spillet kommer ut. Det er nok ikke så lurt å slippe alt de har av info med en gang, men heller sile ut det de har på den resterende ventetiden for å holde brukermassen interessert :tafse:

Det er også en messe kalt gamescom som starter om en måneds tid, der blir det sikkert slipt en del info om BF3 smile.png

Noen andre som fikk en viss crysis feeling av grafikken?

Grafikken er mer enn god nok, for å si det mildt. Er ikke det spillet står og faller på.

Noen andre som fikk en viss crysis feeling av grafikken?

Grafikken er mer enn god nok, for å si det mildt. Er ikke det spillet står og faller på.

Nja, skal ikke mye til før Herr HDR og frøken overdreven motion blur kommer å plasserer avføringen sin midt i kildekoden til spillet.

20 % lastet ned av alpha'en... Tror det blir litt bf3 i kveld =D

jeg blir grønn!!!

Why??? ' />

Det lurte jeg også på. Du er jo bare lvl 3 Veteran. (Jeg er lvl 2 p

Why??? :blink:

Det lurte jeg også på. Du er jo bare lvl 3 Veteran. (Jeg er lvl 2 :blink: )

For å si det med Dice: "Du er blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere" :blink:

Why??? :blink:

Det lurte jeg også på. Du er jo bare lvl 3 Veteran. (Jeg er lvl 2 :blink: )

For å si det med Dice: "Du er blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere" :blink:

Fikk tilgang til Alpha testing jeg og. Men får du spillet til å kjøre i Full Screen? Får det bare Windowed modus....

Du må trykke "esc" når du er inne i spillet, da får du fram settings med blant annet alternativ med Fullscreen.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...