Sign in to follow this  
Steiner

BFVETS satser på BF3!

Recommended Posts

20+

:lol:

Alså vi er ikke firkanta men jeg tenker mest på om de yngste vil spille med oss gamlinger :lol:

Intressant prosjekt. Fremdeles på jakt etter etter godt brukte infanterister/piloter? Hva jeg er brukendes til bortsett fra å henge rundt i main å steike vaffler er usikkert, men folket liker vel vaffler fremdeles :lol:

Gents!

Da er det på tide å finne frem uniformen og børsa!

BFVETS har bestilt 32 player server og vil jobbe for å spille 12vs12 og helt opp til 16vs16 klankamper!

Vi gleder oss også til å daske XO rumper så hardt at de ikke vil kjenne forskjell på Braastad XO og billig trøndersk heimkok brygget av :yell: Avean!

Så hva venter dere på?

Se å regg dere på http://www.bfvets.cois.no/ Siden er noe treg og det jobbes med saken :thumbsup:

Alle tidligere medlemmer er mer en velkommen.

Steiner

Ser ut som det er en del frafall ifra gamlekara så vi trenger påfyll! Ikke nøl. Har du erfaring ifra spill så er det bare å bli med :)

Jeg trenger en WA og noen som kan dille med servere også. BF3 vil egne seg bra for funkamper i 12vs12 :D

Steiner

Lykke til Steiner. Beklager at det sviktes i denne omgang, men det er jo mulig det detter en søknad om gjeninnsettelse engang i fremtiden!

Dette er klart klanen å være i dersom en vil fokusere på å ha det maksimalt moro i BF3!