Pazuzu 114 Report post Posted July 7, 2011 gog.com skal være en side hvor man lett finner gamle spill som er patchet/fikset på så de funker på nyere maskiner. Noen som har noe erfaring med denne siden? Jeg har aldri hørt om den før, men konseptet virker jo gull. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted July 7, 2011 Ikke selv brukt, men flere kompiser som har brukt, hvor en nylig skaffa seg Heroes 3 Complete og er meget fornøyd med det Vurderer selv å bruke siden for noen gamle gode spill her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted July 7, 2011 Har kjøpt Operation Flashpoint derfra og det funker som gull. De har også fjerna DRM på flere spill, og det er ingen begrensninger på det du laster ned. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted July 7, 2011 Kjøpt mange spill derfra, og aldri hatt så mye som en glitch. Kjør på. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted July 7, 2011 bra side så vidt jeg vet anbefaler theme hospital og dungeon keeper Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted July 7, 2011 Har hørt om det ganske lenge (via Podcast'en Epic Battle Cry - kan anbefales forresten), men testet den for første gang idag. Lastet ned Interstate 76 som hadde noe grafikk-issues på min PC. Det er visst en fix, men det virker jævlig komplisert så jeg driter i det. Lastet også ned Fallout 2 som funker fint så langt. Håper vi får Eye of the Beholder-serien Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted July 7, 2011 Åååå jeg husker jeg GRODDE demoen av Interstate 76 !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted July 7, 2011 kjøpte witcher 2 derfra. ingen probelemer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted July 7, 2011 No Lemmings Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted July 8, 2011 Det fins en request side et sted på GoG. Ganske bra voting-system. Åååå jeg husker jeg GRODDE demoen av Interstate 76 !!! Get off the road! Funky 70s ftw! psycho bass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted July 8, 2011 kjøpte witcher 2 derfra. Funka som f...litt tregere å laste fra enn steam kanskje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 8, 2011 Hadde ikke Settlers 3.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted July 8, 2011 Det fins en request side et sted på GoG. Ganske bra voting-system. Åååå jeg husker jeg GRODDE demoen av Interstate 76 !!! Get off the road! Funky 70s ftw! psycho bass. Ooo the memories! Savner da jeg var shitkid og spilte Interstate 76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted July 8, 2011 Hah stemmer, gjorde ALT jeg kunne for og ødlegge bilen!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites