IronTurd 1 Report post Posted July 10, 2011 Har veldig lyst til å bestille, men har ikke maskin til å dra det og er for øyeblikket på leiting noe å tjene penger på... Så om jeg bestiller blir det først og fremst for å støtte MG.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted July 10, 2011 Bestilt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted July 13, 2011 Bestilt Og det gjør nesten hele BsE også. Digg å kunne få støtte Fbf.no og samtidig få en server! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted July 14, 2011 Får vi pre-loade spillet når vi kjøper fra bf/mg.no?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted July 14, 2011 Pretty much sikker på at jeg kjøper herfra jeg og. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted July 15, 2011 egentlig småskeptisk, men har gitt etter for gruppepresset og bestilt - - jeg har egentlig større forventning til RO2 + mer 'lyst' til å støtte dem. Det er dog good at det ser ut til at det blir en god periode med RO2 før bf3 kommer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted July 15, 2011 Skal bestilles! Ofc støtter jeg Battlefield/Multigamer.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted July 16, 2011 Får vi pre-loade spillet når vi kjøper fra bf/mg.no?? Det har skjedd flere ganger før, f.eks. for Dragon Age 2 som også er fra EA, at det har blitt annonsert bare en uke eller to før lanseringen at spill vil kunne preloades et par dager før. Det kan plutselig skje at det blir slik med BF3 også, uten at verken vi eller vår underleverandør vet om dette enda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BreiFlabb 0 Report post Posted July 18, 2011 Skal bestilles! Ofc støtter jeg Battlefield/Multigamer.no Ditto\Bestilt Blir det forsinkelser eller jeg ikke får det på utgivelse datoen... da kommer jeg til å finne ut hvor dere bor og gnikke med isopor på vinduet deres til jeg får det... Eller bare kose meg litt lenger med RO2 Ha en god dag mvh BreiFlabb ><((("> Quote Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted July 18, 2011 Skal bestilles når lønningen tikker inn! Liker tankegangen! ... og hvor får man kjøpt betakey (Medal of Honour?) billigst mulig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted July 19, 2011 Kjøpt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted July 21, 2011 Lempet på prinsippene mine og kjøpt Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted July 24, 2011 Bestilt! Håper på en rekke Big Wars kort tid etter lansering Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted July 24, 2011 hoho fikk slik beta key ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted July 24, 2011 Derfor jeg bare bestilte nå.. Du fikk igjennom kjøpet på multigamer Steiner? Er det forresten deg jeg ser i RO til tider? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 26, 2011 endelig bestilt dette jeg også Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted July 29, 2011 Da har dimmepengene endelig kommet, og jeg har bestilt BF3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted August 6, 2011 Kjøpt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted August 6, 2011 kjøp og betalt Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 15, 2011 Greit! Jeg blir også med å leke! Kanskje jeg kan lage en oppdatert rånefilm.. Hmm.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stifi 0 Report post Posted August 17, 2011 Hvilken nettside er det folk anbefaler å bestille BF3 fysisk fra? Regner med at ikke multigamer selger fysisk kopi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted August 17, 2011 Hvilken nettside er det folk anbefaler å bestille BF3 fysisk fra? Regner med at ikke multigamer selger fysisk kopi. Fysisk som i plate? Du kan vurdere å gå hit Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 17, 2011 fys-isk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted September 1, 2011 Bestilte spillet her når jeg fikk endret eposten for en stund siden. Stusset litt på datoen når jeg bestilte, men tenkte det bare var en skrivefeil da. Men dette står der fremdeles: Spillet blir tilgjengelig for nedlasting 27/10/2011 - 00:00:00. 1. Hvorfor står den datoen der? 2. Hvor lastes spillet ned fra? Direkte i origin eller fra Multigamer.no servere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted September 1, 2011 Bestilte spillet her når jeg fikk endret eposten for en stund siden.Stusset litt på datoen når jeg bestilte, men tenkte det bare var en skrivefeil da. Men dette står der fremdeles: Spillet blir tilgjengelig for nedlasting 27/10/2011 - 00:00:00. 1. Hvorfor står den datoen der? 2. Hvor lastes spillet ned fra? Direkte i origin eller fra Multigamer.no servere? Datoen stemmer den: http://www.eanordic.com/no/battlefield3/ Quote Share this post Link to post Share on other sites