Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Kjøp BF3 og støtt Battlefield.no!

Recommended Posts

Jeg ville ikke satsa på det trackduck, ikke hvis du vil spille med bra fps i hvert fall :tafse:

Bah, da får jeg se hvordan det går i betaen. PCn min er bra nok for alle spill jeg har prøvd per dags dato, så om det ikke er nok med en skjermkortsoppgradering og i værste fall CPU-oppgradering, så driter jeg langt faen i BF3. :/

Vil det være mulig å preloade spillet noen dager før eller? Har virkelig dårlig nettlinje her i hjemmet. Så enten preload eller fysisk.

Det har skjedd flere ganger før, f.eks. for Dragon Age 2 som også er fra EA, at det har blitt annonsert bare en uke eller to før lanseringen at spill vil kunne preloades et par dager før. Det kan plutselig skje at det blir slik med BF3 også, uten at verken vi eller vår underleverandør vet om dette enda.

Bestilt :tafse:

Da var det bare å bestille seg pc som klarer å drive detta :)

Hoho, se hvem som driver og lurker. :D

Send en mail til support eller bruk kontaktskjemaet: http://www.multigamer.no/contact

Det hjelper jo ikke mye hvis svaret kommer til den gamle epostadressen som ikke er i bruk lenger...

Hva er egentlig grunnen til at Multigamer er eneste community/butikk som IKKE lar brukerne bytte epostadresse selv?

Send en mail til support eller bruk kontaktskjemaet: http://www.multigamer.no/contact

Det hjelper jo ikke mye hvis svaret kommer til den gamle epostadressen som ikke er i bruk lenger...

Jeg ser du fikk til å sende oss mail fra en adresse og opplyse om en annen, så helt umulig kan det ikke ha vært :tafse:

Hva er egentlig grunnen til at Multigamer er eneste community/butikk som IKKE lar brukerne bytte epostadresse selv?

Årsaken er at Multigamer er ikke ett community, men en sammensveising av flere. Som del av arbeidet med å integrere communities, er ønsket om å få en felles login-konto på tvers av community-sidene og diverse funksjonalitet på disse. For å kunne begynne med dette, måtte vi låse brukernavn/email for å unngå synkroniseringsproblemer.

Heldigvis er det 3 måneder. Trenger litt lønn til å mekke isammen en pc som driver galskapen :tafse:

Aj aj aj, på tide å blåse støvet av børsa med andre ord, på vei over til Multigamer nå for å fikse biffen - ny rigg ligger allerede klar i form av handleliste på komplett :-)

F7 - F7 :tafse:

Strålende tilbud! Selvfølgelig støtter jeg MG... jeg har jo vokst opp med Battlefield.no og community'et er årsaken til hundretalls av timer med underholdning for meg igjennom alle disse årene :tafse:

Aj aj aj, på tide å blåse støvet av børsa med andre ord, på vei over til Multigamer nå for å fikse biffen - ny rigg ligger allerede klar i form av handleliste på komplett :-)

F7 - F7 :)

:tafse:

Hvis nicket er gammelt, er da mannen bak det også gammel? Litt usikker på om jeg skal føle meg fornærmet her eller ikke :tafse:

Moro å se BF3 sin effekt på gamlingene... minner litt om videon til Thriller :-p

F7 - F7 :)

hva gjør ww2 proffen sussi i denne tråden og ikke i Ro2 tråden :tafse:

hva gjør ww2 proffen sussi i denne tråden og ikke i Ro2 tråden :tafse:

Er et større spørsmål hva gjør den største RO2 fanboi'en i bf3 tråden :)

åh, æ klokka nuh mere tima i Bf2 enn vår kjære Sussidal, så eg e godt trakta i begge leira.. 1942 og 2011

Det skjønte jeg omtrent like mye av som jeg gjorde av taktikkene dine i gode gamle up-north dager, Gwaihir... men vi hadde det moro lell :tafse:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...