Roy-Inge 17 Report post Posted August 2, 2011 Utenom den C4 / SPAS-combo'en til Joks.. yell.gif Hehe, jeg tok igjen ganske heftig på han Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted August 2, 2011 Kl er 16:15 og nr 5 er nesten full!! Lekkert.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 2, 2011 Den var smekkfull når jeg var på for ca en time siden Edit: #5 og Mumble nå! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 3, 2011 Bare til å hive seg inn på #2. Laguna Alta - 15 stk der nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted August 4, 2011 Litt tidlig muligens, men jeg prøver herved å fyre igang nummer 1!! så kom igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted August 5, 2011 OK... ny dag nye muligheter.. bare å komme seg inn på server nr 1 folks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 5, 2011 Trengs folk på #1 Laguna Alta for øyeblikket. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted August 5, 2011 Joiner, skal bare spise lapskaus! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted August 5, 2011 Jeg og PzN kommer etter middag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 8, 2011 Nå er vi 5 på #2, la oss få den full Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 14, 2011 Hei hei pyser Jeg er på nummer 16 og ypper til bråk.. kom kom Quote Share this post Link to post Share on other sites
siaran 0 Report post Posted August 31, 2011 (edited) Var inne på #01 akkurat nå, siden det var 5 stk der. Døde, og de fra teamet mitt dreiv og reviva meg så fienden kunne drepe meg igjen. Er slikt lov? o.O Edit: Er kanskje feil plass å skrive/spørre, men var inne på tråden uansett for å se om noen andre hadde skrevet her, og ville ikke starte en ny tråd for et lite spm som det. Edited August 31, 2011 by siaran Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted September 15, 2011 Yo 01 nå! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted September 16, 2011 Idler på 2ern Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted September 21, 2011 Game, yoyoyo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jalapenos 0 Report post Posted September 21, 2011 (edited) omw one Edited September 21, 2011 by Jalapenos Quote Share this post Link to post Share on other sites