Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gråstein

Merkelig lagg problem

Recommended Posts

Hei, jeg har hele tiden spilt BC2 på høyeste oppsett og det har fungert helt smooth. Men nå har jeg hatt noen måneders pause og nettopp fyrt det opp igjen. Men det smålagger jevt, spesielt når ting begynner og skje.

Men jeg har rundt 60 i FPS mye av tiden, så noe stemmer ikke helt her :S

Jeg har nyeste driver, men kan ikke forstå hva som skjer, er det noen her som vet hva dette kan skyldes?

Hei, jeg har hele tiden spilt BC2 på høyeste oppsett og det har fungert helt smooth. Men nå har jeg hatt noen måneders pause og nettopp fyrt det opp igjen. Men det smålagger jevt, spesielt når ting begynner og skje.

Men jeg har rundt 60 i FPS mye av tiden, så noe stemmer ikke helt her :S

Jeg har nyeste driver, men kan ikke forstå hva som skjer, er det noen her som vet hva dette kan skyldes?

Har opplevd det samme, og de jeg har spurt mener bestemt at det er punkbuster som er problemet

Sikkert blitt installert en del ymse ting siden sist du spilte..??

Hehe, niks. Jeg har veldig få programmer og spill installert på PCen. Kun det mest nødvendigste, og det innebærer ikke "skumle" program eller ting fra XXX sider :tafse:

Jeg prøvde å gå på systemgjenoppretting og stille PCen tilbake til før jeg installere de nyeste driverene, men jeg fant ikke ett gjenopprettingspunkt mer en noen uker tilbake. Fins det andre måter og stille tilbake drivern?

Tviler sterkt på at det har noe med drivere å gjøre.

Sjekket hvilken temp GPU har når du gamer?

Tviler sterkt på at det har noe med drivere å gjøre.

Sjekket hvilken temp GPU har når du gamer?

Det har jeg ikke nei, fins det noen program eller lingendes til og sjekke det?

Det kan jo absolutt være årsaken, har en katt som dessverre har en tendens til å ligge rett på siden av kabinettet hvor veggen hovedsakelig er ett "gitter", så det samles en del hår inni. Jeg har støvsugd inni for noen dager siden og fått vekk det aller værste, men det ligger enda en tynt lite lag med støv/skitt på de fleste komponentene som jeg ikke for vekk med mindre jeg begynner og skrape borti.