Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Zeron1x

Zero 2.0 | Zeron1x | BFBC2 Montage

Recommended Posts

Wow, du ser ut til å være litt av en teamplayer. Pleier laget ditt å tape?

teamplay på konsoll???

Wow, du ser ut til å være litt av en teamplayer. Pleier laget ditt å tape?

Haha, på xbox 360 er det så sykt random. Det er aldri noen som snakker i squadene, bortsett fra hvis du faktisk spiller med kompiser og venner du har gjennom xbox live. Er nok en lonewolf når det kommer til snipinga, men av og till pleier jeg å game medic, da team player jeg alt jeg kan.

Bra laget, bortsett fra at snipere ikke står høyt i kurs hos meg for å si det på en høflig måte. (er for tidlig på morrakvisten til at eg lar meg irritere :tafse: )

Offansive snipere er ok, men ikke campe-snipers

For en som ikke spiller bc2 så det awesome ut. Snipere er vel mer bedre i bc2 enn bf2 siden de faktisk kan gjøre noe annet enn å dulte rundt og legge ut claymores? :tafse:

For en som ikke spiller bc2 så det awesome ut. Snipere er vel mer bedre i bc2 enn bf2 siden de faktisk kan gjøre noe annet enn å dulte rundt og legge ut claymores? :tafse:

Men nå er det vel sånn at det ikke er en egen sniper"avd" i bc2 slik som det var i bf2.

Det er etter hva jeg forstår en relativt stor forskjell på hva "soldatene" til respektive grupper har i det virkelige liv.

RECON soldatene har jo i stor grad speiding i fremskutte posisjoner som primær oppgave. (hvilket jeg forøvrig hadde som oppgave i militæret((SKRYT-SKRYT))...), men vi vet vel alle hva primær oppgaven til en sniper er??

Tror ihvertfall at jeg ikke tar feil?? arrester meg gjerne om så er!!

Man er jo nødvendigvis ikke "Sniper" selv om man er "Recon"-klassen.

Recon kan jo like gjerne være helt fremme i frontlinjen sammen med assualtene for å hive ut motion mines, ta ut bygninger / kjøretøy med C4 og generelt fragge effektivt med haglene, VSS eller SVU. Spiller MYE recon selv, men bruker aldri "sniper-riflene". Sikkert litt fordi jeg faktisk er verdens dårligste spiller med disse...

Enig i at SVÆRT MANGE som er "snipere" er totalt verdiløse, men en kar som er så flink som Zerno1x her - gjør jo DEFINITIVT en jobb for laget med så effektiv fragging som vi ser i filmen.

Artig film, en del VIRKELIG flotte kills. Synd du ikke gamer på PC og kan holde oss med selskap på serverne :tafse:

...eller.. sannsynligvis hadde jeg nerdraget på den sniperaimen din ^^

Recon kan jo like gjerne være helt fremme i frontlinjen sammen med assualtene for å hive ut motion mines, ta ut bygninger / kjøretøy med C4 og generelt fragge effektivt med haglene, VSS eller SVU. Spiller MYE recon selv, men bruker aldri "sniper-riflene". Sikkert litt fordi jeg faktisk er verdens dårligste spiller med disse...

Enig i at SVÆRT MANGE som er "snipere" er totalt verdiløse, men en kar som er så flink som Zerno1x her - gjør jo DEFINITIVT en jobb for laget med så effektiv fragging som vi ser i filmen.

Artig film, en del VIRKELIG flotte kills. Synd du ikke gamer på PC og kan holde oss med selskap på serverne :tafse:

JA det skal han ha, virker som en kløpper med sniper-rifla...

Edited by mr.stinks-a-lot

Kan vel joine dere på pc, har en fetter som har bfbc2, kan vel låne det av han biggrin.png

spiller recon selv.

... Med hagle :tafse:

<3

Fin film! smile.png

Kan vel joine dere på pc, har en fetter som har bfbc2, kan vel låne det av han ' />

Det må du gjøre!

Sitter stort sett en veldig trivelig gjeng og snakker sammen på Mumble, mens det spilles.

Her finner du info om det: [url=

Veldig trivelige folk, og jeg er sikker på at du vil sette pris på de ekstra elementene med teamplay som kommer av å spille sammen med en erfaren gjeng :tafse:

Kan vel joine dere på pc, har en fetter som har bfbc2, kan vel låne det av han :tafse:

Det må du gjøre!

Sitter stort sett en veldig trivelig gjeng og snakker sammen på Mumble, mens det spilles.

Her finner du info om det: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=109990

Veldig trivelige folk, og jeg er sikker på at du vil sette pris på de ekstra elementene med teamplay som kommer av å spille sammen med en erfaren gjeng :)

Da har jeg kjøpt BFBC2 på cdon smile.png

Jeg blir faktisk redd av at det virker som om nettkoden er bedre på xbox enn Pc. Hadde du siktet slikt når du spilte BC2 på Pc hadde du ikke truffet desverre :tafse:

Nettkoden bedre.... bla bla bla bla. Fantastisk at dere fortsatt tjater om dette og fortsatt er like uvitende om hva som foregår.

Spiller man på sexbox eller DisplayStation så er jo hitboxen anderledes og man har "holde i hånda"-kode som hjelper deg å treffe. I tillegg trenger ikke utviklerne å bekymre seg om cheats i samme grad og kan legge mer av hit-detection til klienten.

Artig film da.