Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nadar

Oslo VS The world! .. eller hvertfall resten av Norge..

Recommended Posts

gp.jpg Oslo VS The world! .. eller hvertfall resten av Norge..

Det er ingen hemmelighet at mange fra Oslo mener at de er bedre enn resten av landet, men nå er det nok...

(battlefield.no Gamersparadise.no)

Etter forrige borgerkrig ble det oppdaget en separatistgruppe i Oslo. Denne gruppen maner nå til kamp og føler seg såpass trygg på seier at den utfordrer like greit resten av Norge til kamp. Hansken er kastet og vi søker spillere fra begge sider til å representere sitt bosted. For å være en del av denne legendariske kampen må du melde deg til dyst til Kemmelman. Post i denne tråden med følgende info og du blir kanskje med på laget.

• BC2 Nick
Når lagene er klare kommer ytterligere informasjon til spillerne. Frem til da bør dere ha klar mumble, som skal brukes under kampen.

glasses.thumbnail.jpg

Til de av dere som er ekstra observante, så skulle denne kampen egentlig ha funnet sted i dag. Uheldigvis avtar synet med alderen for mange, og ikke alle har like lett for å lese små ting som kalendere etter hvert. Som dere ser av bildet (vedkommende ba om å være anonym) er det flere av våre stabsmedlemmer som lenge har slitt med dette, og for at troppene skal få tid til å samle seg måtte vi derfor utsette det store oppgjøret til i morgen.

Oppsummering:

Tid: Tirsdag 21.06.2011
Hvor: bf.no Gamer's Paradise #10 GP Event [CQ]
Kampstart: kl 2100
Mumble adresse: voip.multigamer.no:64747
Oppmøte mumble: Senest 2030
Event: Oslo vs THE WORLD...eller i det minste resten av Norge.
Ansvar: Kemmelman - Påmelding og gjennomføring.

gp_bc2.png

Yessssss, da har førstemann meldt seg, nemlig undertegnede. Som den stolte Oslo-borger jeg er så er jeg selvskreven på Oslo-laget.

Oslo-laget:

Kemmelman

Fable (under tvil, har egentlig egen åker i Bærum)

Joks, om han rekker hjem i tide

Coney3000, Skien er herved innlemmet i Oslo

Melkor[NO], ----- ||-------

Keh

Nadar

Arth

Bønder, samer og annet pakk: (hehe, regner med litt tyn for denne)

Dante?

Entreri

JihadNorge

mr.stinks-a-lot, er muligens så heldig at han får kjempe for Oslo-laget.

EchoSierra

RoyRoy

Nirex

Texaz

Kåre Krigsforbryter

Edited by Kemmelman

Hadde vært artig!

Tromsø-squad..?! Eventuelt en med emigrerte finnmarkinger..?

Hadde vært artig!

Tromsø-squad..?! Eventuelt en med emigrerte finnmarkinger..?

Siden jeg er stokk dum og gammel i samme slengen; var det en: "ja, jeg vil være med. Nicket mitt er Dante og jeg bor i Tromsø"?

Er ikke helt i formen idag,men kan vel hive meg med jeg og.

Nick: JihadNorge

Bosted: Frøya,Sør Trøndelag. (ikke Stathelle I Telemark,som noen fikk for seg sist :tafse: )

Kan godt hive meg på jeg og. hvis dere trenger ett killobjekt :-) ikke for ingen ting at jeg har det nicket jeg har!!! nick: MR.STINKS-A-LOT

Edited by mr.stinks-a-lot

Får vel sette Bærumsguttene litt på plass, stiller 1 stk. fra sunnmøre!

Entreri [hf.no]

Herrrrrlig, menne, Bærum er i Akershus altså. Så Bærumsgutter er på laget med bondetamper og samer de også.

Herrrrrlig, menne, Bærum er i Akershus altså. Så Bærumsgutter er på laget med bondetamper og samer de også.

Hehe, sånn at du ikke ender opp alene på Oslo laget så bør du nok se ann akkurat hvor "Oslo" avgrenses :) Ser fort for meg at vi ender opp med at Bærum er godt på innsiden av Oslo grensa :tafse:

Hehe, sånn at du ikke ender opp alene på Oslo laget så bør du nok se ann akkurat hvor "Oslo" avgrenses :) Ser fort for meg at vi ender opp med at Bærum er godt på innsiden av Oslo grensa :tafse:

Hehe, det var vel noe sånt jeg innså rett at jeg trykket på svareknappen. Som vanlig greide jeg ikke passe truten min :S

Det er absolutt mulig at slikt som Bergen, som vel er å regne som en liten forstad til Oslo, blir med som Oslo i denne kampen. Har Trondheim fått bystatus enda? Alternativt er å også inkludere noen som bor nord for Sinsenkrysset. I krig og kjærlighet er alt tillatt sies det jo.

Alternativt er å også inkludere noen som bor nord for Sinsenkrysset.

JEG NEKTER :tafse:

Entreri will be mah bitch! :tafse:

ps- Kona har termin i dag, men ikke noe kid enda. Så ikke bli altfor overrasket om det blir no-show på meg;)

Om kid`n ikke popper ut innen kampstart så stiller jeg;)

Skaptrønder Nirex til tjeneste! :)

Skaptrønder Nirex til tjeneste! :tafse:

mEEN EGENTLIG FRA TROMSØ SÅ JEG SKAL I SQUAD MED DANTE!

Nå er det så få som er villige til å forsvare Oslo's "ære" at vi kanskje må vurdere å tillate leiesoldater... de har vel alltid hatt mer penger enn tæl der uansett?

Nå er det så få som er villige til å forsvare Oslo's "ære" at vi kanskje må vurdere å tillate leiesoldater... de har vel alltid hatt mer penger enn tæl der uansett?

Pøh, Oslogutta har ikke nok balls å stille med.

Kunne tenkt meg å vært med, men er utslitt etter jobb idag så dropper det....Lykke til bondiser' :tafse:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...