Sign in to follow this  
Hauger

Bellator Stiti Exinferis

Recommended Posts

Leroi i tanks? Når skjedde det??? ^^,

Og kamp mot GoNuts <3 Husker Metalon og CO var overbevist om at vi i BsE (eller var det Gutta-Boys?) hadde blitt rustne og ville få bank. Resultatet ble vel 2x 200-0 på Daqing og nesten like klar utklassing på Karkand. hihi

Håper vi får mange ivrige søkere, og ikke minst at BF3 blir klanvennlig og godt mottatt av de som har spilt andre BF-spill tidligere.

Vi har tatt inn en del try's nå. Men fortsatt plass til noen flere!

:blink:

skal litt til for å slukke lysten til Henrix på små barnerumper :blink:

Det går nok bra Jackal, er mange tanks og fly som skal fylles!

trukke Henrix blir så glad hvis jeg stikker av med flyet eller tanken hans :blink:
Tanks og fly er for puslinger, jeg skal være commander... Nei vent, :-(

Jeg er på utkikk for tiden i forberedelse til BF3 - og prøver dermed å researche litt i forhold til klaner.

Godt lederskap og noen som kan legge opp en klar plan og styre effektivt under kampen er viktig for min del. Det høres litt ut fra første post som dere kanskje mangler en i denne posisjonen eller? Kanskje det har endret seg siden første posten ble postet?

Det er ikke tilgjengelig noe video (youtube eller lignende?) av deres teamplay så jeg kan få en idè av hvordan dere spiller?

-Stigma

Tviler på at noen klaner har samme LU fra bf2 til bf3 så blir nok vanskelig med videoer, og med de ræva mulighetene Bf2 hadde for recording så tviler jeg vel også på at noen lagde videoer som viste slikt, altfor tidkrevende.

Er vel uansett lettere om du sier ditt aktivitetsnivå og muligens hva du er ute etter hva ammbisjoner gjelder så vet nok BsE godt selv om de kan hjelpe deg med det.

Tviler på at noen klaner har samme LU fra bf2 til bf3 så blir nok vanskelig med videoer, og med de ræva mulighetene Bf2 hadde for recording så tviler jeg vel også på at noen lagde videoer som viste slikt, altfor tidkrevende.

Er vel uansett lettere om du sier ditt aktivitetsnivå og muligens hva du er ute etter hva ammbisjoner gjelder så vet nok BsE godt selv om de kan hjelpe deg med det.

Ja, for all del - det er ingen krav om dette fra min side. Det hadde bare hjulpet godt på vei.

Jeg legger vel gjerne inn en søknad på sikt og spør om slikt i samme omgang så får vi se.

-Stigma

Mobil er lei av å være tispa til Henrix, trenger replacements tydeligvis.

Kult å se det er liv i BsE etter så mange år! Gleder meg til å teste BF3, håper det blir bra så at man kan spille i klan igjen! :)

sikkert blitt pro golfer og har ikke tid til gaming :S

Hehe! Vi har alt en 1337 sniper, men er sikkert plass til en til :lol:

Har dere plass til en gammel GB inf? Ser at dere har mange kjente tøser på laget;) slenger inn en søknad om det er av interesse for dere?

Jepp jepp! Forumet er under oppbygning, men du finner vel frem :lol:

BsE er tafs, hatt mange gode klankamper mot dere! Lykke til, kanskje jeg slenger inn en søknad når jeg vet om PCn min drar BF3 også!