Jimi X 4 Report post Posted June 10, 2011 Hvilken stream har dere som favoritt på Justin.tv? Selv må jeg si at Total Biscit er min klare favoritt! http://www.justin.tv/totalbiscuit?utm_camp...t#/w/1318497520 Kommentarene hans er priceless! Underholding på alle måter Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted June 10, 2011 Enig i Total Bisuit. Ser også en del på AngryTestie, da jeg kjenner ham fra HoN. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted June 10, 2011 Testie får HoN til å se så enkelt ut... Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted June 10, 2011 Kan jo ha noe å gjøre med at han har 2000 PSR og spiller på en smurf account mot 1600-folk Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 10, 2011 Desrow, Incontrol og White-Ra samt KellyMilkies Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted June 10, 2011 Runnerguy Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted June 10, 2011 Veeel, Testiestreamen er oppskrytt imo. ALltid når han streamer spiller han enten dårlig eller så sitter 5 folk mid bare fordi TESTIE ER MID liksom. Ser mer underholdningsverdi i 1500-games av og til. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted June 11, 2011 PhoenixweRRa idrA ThisIsJimmy Sheth Nesten ingen gode terrans som streamer : ( Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted June 11, 2011 BratOK (husker ikke om det var justintv, har ikke sett han streame på lenge) Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 11, 2011 Nettopp. De eneste Terrans som streamer mye er: cArn - Streamer veldig mye, men er ikke spesielt interessant å se på, og spiller bare dritmusikk. Fargo - Streamer litt mindre, men streamen er ganske dårlig og ujevn, ikke veldig interessant å se på, ingen musikk at all. PlayzoneFuRy - Streamer mindre enn begge de to andre, men fortsatt omtrent daglig. Variert musikk, interessante strategier - og flink til å forklare tankegangen sin med en typisk svensk engelskdialekt! Qxc er veldig interessant å se på når han streamer, og må vel sies å være min favoritt. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted June 11, 2011 Nettopp.De eneste Terrans som streamer mye er: cArn - Streamer veldig mye, men er ikke spesielt interessant å se på, og spiller bare dritmusikk. Fargo - Streamer litt mindre, men streamen er ganske dårlig og ujevn, ikke veldig interessant å se på, ingen musikk at all. PlayzoneFuRy - Streamer mindre enn begge de to andre, men fortsatt omtrent daglig. Variert musikk, interessante strategier - og flink til å forklare tankegangen sin med en typisk svensk engelskdialekt! Qxc er veldig interessant å se på når han streamer, og må vel sies å være min favoritt. Jeg liker spesielt FuRy sin stream, men det hadde vært gøy med SKIKKELIG top top top-spillere, slik som f.eks zerg har (idra, sen, phoenix). Håper MVP begynner å streame på "anonymous"-accen sin med 96% winrate på NA-laddern xD Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 11, 2011 Protoss er litt bortskjemt på den fronten. Vi har blant de største streamerne på teamliquid. White-Ra, inControl, Tyler, Grubby, Desrow og HuK iblant. Zerg har vel IdrA og Destiny. Men IdrA snakker aldri og Destiny spiller mye custom games. White-Ra, Grubby og Desrow f.eks dem tar seg tid å snakke med fansen og forklarer alt dem gjør når dem spiller. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted June 11, 2011 Destiny er jo mer en "kul" stream. Joa han er GM, men han faller litt bak når zerg har navn som phoenix, idra sheth etc. protoss har mange gode streamere, spesielt white-ra. Har aldri sett på streamen til desrow men han er vel en av de som kommenterer? iNkA er jo og ganske god tror jeg. Share this post Link to post Share on other sites
NhcPeacebreaker 2 Report post Posted June 11, 2011 Sheth Utrolig artig å høre på en proff spiller som snakker om alle avgjørelsene han gjør i kampene sine, pluss at han er ekstremt hyggelig mot alt og alle. Mr.Bitter Han har 12 weeks og det er kjempe å se på, men det er også interesant å se på at han coacher folk i lavere leagues, masse nyttig man kan plukke opp. Liker å se på streams som Incontrol, Desrow, IdrA(Spesielt de få gangene han faktisk kommenterer) og Destiny. Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted June 11, 2011 Sheth er irriterende hyggelig....den fyren må ha en punchingbag som får gjennomgå hver morgen og kveld for jeg nekter å tro at noen kan være så hyggelig HELE TIDEN FFFFFFFFFFFFFFFFF Destiny er btw den streamen jeg liker best, siden jeg ikke prøver å lære så aaaaltfor mye når det kommer til SC2 1on1 så er underholdningsverdien mer verdt enn det analytiske for min del. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted June 12, 2011 (edited) TotalBiscuit har en compo på gang nå btw. Med masse pr0's. Sjekk det ut! 19,5k viewers... Edited June 12, 2011 by Jimi X Share this post Link to post Share on other sites
lillebj0rn 0 Report post Posted July 19, 2011 (edited) Hvilken stream har dere som favoritt på Justin.tv? Mine favoritter: liquidTLO ROOTdestiny Jeg ser ikke på tv lenger, det går i gaming på 1 skjerm og streaming/serier på den andre.. Edited July 19, 2011 by lillebj0rn Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 19, 2011 Kom borti Liquid'Tyler (NoNy) i går. grei stream med webcam og http://www.teamliquid.net/video/streams/Liquid%60Tyler ellers ser jeg på Huk, Totalbiscuit Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted July 19, 2011 Destiny har spilt en del på korea servern i det siste og gjort det veldig bra. Ez beste streamen for øyeblikket. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted July 19, 2011 Ryktes at destiny har blitt GOD. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 19, 2011 Sterling er rimelig awsm tbh Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted July 19, 2011 Ryktes at destiny har blitt GOD. Japp, han har til og med begynt å få noen gode resultater i turneringer mot gode folk. Blir artig å se om noe lag tar sjansen på å plukke han opp. Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted July 19, 2011 Så noen treningskamper mellom destiny og Huk. Utrolig kule kamper, og destiny spilte veldig bra! Share this post Link to post Share on other sites
Camilla 0 Report post Posted July 19, 2011 LiquidTLO og Spanishiwa er enn så lenge favoritter her. Share this post Link to post Share on other sites