Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Favoritt stream på Justin.tv

Recommended Posts

Enig i Total Bisuit. Ser også en del på AngryTestie, da jeg kjenner ham fra HoN.

Kan jo ha noe å gjøre med at han har 2000 PSR og spiller på en smurf account mot 1600-folk :tafse:

Veeel, Testiestreamen er oppskrytt imo. ALltid når han streamer spiller han enten dårlig eller så sitter 5 folk mid bare fordi TESTIE ER MID liksom. Ser mer underholdningsverdi i 1500-games av og til. :tafse:

PhoenixweRRa

idrA

ThisIsJimmy

Sheth

Nesten ingen gode terrans som streamer : (

Nettopp.

De eneste Terrans som streamer mye er:

cArn - Streamer veldig mye, men er ikke spesielt interessant å se på, og spiller bare dritmusikk.

Fargo - Streamer litt mindre, men streamen er ganske dårlig og ujevn, ikke veldig interessant å se på, ingen musikk at all.

PlayzoneFuRy - Streamer mindre enn begge de to andre, men fortsatt omtrent daglig. Variert musikk, interessante strategier - og flink til å forklare tankegangen sin med en typisk svensk engelskdialekt!

Qxc er veldig interessant å se på når han streamer, og må vel sies å være min favoritt.

Nettopp.

De eneste Terrans som streamer mye er:

cArn - Streamer veldig mye, men er ikke spesielt interessant å se på, og spiller bare dritmusikk.

Fargo - Streamer litt mindre, men streamen er ganske dårlig og ujevn, ikke veldig interessant å se på, ingen musikk at all.

PlayzoneFuRy - Streamer mindre enn begge de to andre, men fortsatt omtrent daglig. Variert musikk, interessante strategier - og flink til å forklare tankegangen sin med en typisk svensk engelskdialekt!

Qxc er veldig interessant å se på når han streamer, og må vel sies å være min favoritt.

Jeg liker spesielt FuRy sin stream, men det hadde vært gøy med SKIKKELIG top top top-spillere, slik som f.eks zerg har (idra, sen, phoenix). Håper MVP begynner å streame på "anonymous"-accen sin med 96% winrate på NA-laddern xD

Protoss er litt bortskjemt på den fronten. Vi har blant de største streamerne på teamliquid. White-Ra, inControl, Tyler, Grubby, Desrow og HuK iblant. Zerg har vel IdrA og Destiny. Men IdrA snakker aldri og Destiny spiller mye custom games. White-Ra, Grubby og Desrow f.eks dem tar seg tid å snakke med fansen og forklarer alt dem gjør når dem spiller.

Destiny er jo mer en "kul" stream. Joa han er GM, men han faller litt bak når zerg har navn som phoenix, idra sheth etc. protoss har mange gode streamere, spesielt white-ra. Har aldri sett på streamen til desrow men han er vel en av de som kommenterer? iNkA er jo og ganske god tror jeg.

Sheth

Utrolig artig å høre på en proff spiller som snakker om alle avgjørelsene han gjør i kampene sine, pluss at han er ekstremt hyggelig mot alt og alle.

Mr.Bitter

Han har 12 weeks og det er kjempe å se på, men det er også interesant å se på at han coacher folk i lavere leagues, masse nyttig man kan plukke opp.

Liker å se på streams som Incontrol, Desrow, IdrA(Spesielt de få gangene han faktisk kommenterer) og Destiny.

Sheth er irriterende hyggelig....den fyren må ha en punchingbag som får gjennomgå hver morgen og kveld for jeg nekter å tro at noen kan være så hyggelig HELE TIDEN FFFFFFFFFFFFFFFFF

Destiny er btw den streamen jeg liker best, siden jeg ikke prøver å lære så aaaaltfor mye når det kommer til SC2 1on1 så er underholdningsverdien mer verdt enn det analytiske for min del.

TotalBiscuit har en compo på gang nå btw. Med masse pr0's.

Sjekk det ut! 19,5k viewers...

Edited by Jimi X

Ryktes at destiny har blitt GOD.

Japp, han har til og med begynt å få noen gode resultater i turneringer mot gode folk. Blir artig å se om noe lag tar sjansen på å plukke han opp.

Så noen treningskamper mellom destiny og Huk. Utrolig kule kamper, og destiny spilte veldig bra!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...