Nirex 26 Report post Posted June 9, 2011 Blir det noe aftermovie med youtube musikken i tråden? Jeg skal i allefall Frapse litt fra kvelden så får vi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 9, 2011 For faen! Også på bursdagen min da! Dakkar,ska du spise kebabkake med lys du må blåse ut? Og leke gjemsel med resten av barna etterpå? Gratulerer btw Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted June 9, 2011 Nord Nirex - Steinkjær GalileoNOR - Tromsø StormedSupah - Storkmarknes Avean - Ranheim lilpinoy - Snåsa Raichor _ Trondheim Sofakomandanten - Røyneberg - Rogaland JihadNorge - Trønder Sør Frosk - Risør Hauger - Gjøvik Bck - Oslo Joks - Oslo EchoSierra - Oslo OptimusCrime - Oslo Wigami - Sand Kaasa92 - Hamar Dersom fler kommer til før 1945 kan det bli endringer på spillere i midt-Norge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 9, 2011 Er Mumble oppe ? Får server connection failed. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted June 9, 2011 mumble er oppe ja voip.multigamer.no 64747 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted June 9, 2011 Jeg meldte meg ikke opp da! Skulle jo bare rakke ned på de andre landsdelene Men kan være med likevel, venter en viktig tlf så mulig jeg må stikke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted June 9, 2011 Vi trenger flere å skyte på! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 9, 2011 JihadNorge - Stathelle WTF?? Jeg kommer da ikke fra telemark Quote Share this post Link to post Share on other sites
visund2 0 Report post Posted June 9, 2011 Jeg blir med Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted June 9, 2011 Jihad - Du har 2 forskjellige IP addresser - En til Sør Trønderlag og en til stathelle. Har du 2 nett ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted June 9, 2011 For faen! Også på bursdagen min da! Dakkar,ska du spise kebabkake med lys du må blåse ut? Det hadde vært sykt kult. HAHA! Takk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaasa92 0 Report post Posted June 9, 2011 Vill være med.. heter bare kaasa in-game.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 9, 2011 Jihad - Du har 2 forskjellige IP addresser - En til Sør Trønderlag og en til stathelle.Har du 2 nett ? Aner ikke Telenor har røyka sokka sine. Edit; Er Trønder ja ffs :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 9, 2011 NORTH IS DA BEST Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted June 9, 2011 NORD VANT!!!!!!!!!! TØRRFISK OG KARSKEN GJORDE SUSEN! Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted June 9, 2011 Nåh - Hvem fra nord er ikke med i TB. Nei, vent, det blir umulig, alle 12 innbyggere i nord er i samme klan Dere vant: 0 - 3 0 - 6 Veldig jevnt og gøy. Kudos til alle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted June 9, 2011 vi knuste dokker, er vel det samme om vi hadde vunnet med 1 ticket eller 1000 ticket Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted June 9, 2011 Så hyggelig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted June 9, 2011 Leste jo om denne konkurransen tidligere å ville være med, men kom ikke på pcen før i halv ni tiden ca, da var dere jo begynt, håper det går ant å få til noe sånt i framtiden Å det var jo rette siden av landet som vant da Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted June 9, 2011 Å det var jo rette siden av landet som vant da Den delen Jens har tenkt til å gi til svenskene vant, mener du? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted June 9, 2011 Leste jo om denne konkurransen tidligere å ville være med, men kom ikke på pcen før i halv ni tiden ca, da var dere jo begynt, håper det går ant å få til noe sånt i framtiden Å det var jo rette siden av landet som vant da var jo (sør)vestlandet som dro seieren i land Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted June 9, 2011 Hadde jo vunnet lett om det var flere østlendinger med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted June 10, 2011 Hadde jeg hatt noe annet enn en crappy barbær så skulle jeg blitt med! Quote Share this post Link to post Share on other sites